Naar om te horen makker!quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duurt te lang. Nu is het eind mei. Wacht op bericht dat het juni kan worden. Straks een half jaar verder. je begrijpt dat het ingrijpend is.
Dank je. Ik blijf sterk.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E01
8,5/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:06 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E02
8,6/10
Uitstekende review.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:06 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E02
8,6/10
Ik was bang dat er in de omschrijving van de aflevering die dan verschijnt lichte spoilers zouden staan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom gebruik je de tags eigenlijk niet? @:ggmm
Je bent een lieve man.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was bang dat er in de omschrijving van de aflevering die dan verschijnt lichte spoilers zouden staan.
Ook in de cast denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was bang dat er in de omschrijving van de aflevering die dan verschijnt lichte spoilers zouden staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom jatten we de zielen van anderenquote:
Graag.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom jatten we de zielen van anderen
Was die serie niet gecancelt?quote:Op woensdag 20 april 2022 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit Deadwood weer eens te kiekn, opperst genot
Weet ik niet meer, maar er is 3 jaar geleden nog een film van gemaakt die ik nog niet gezien heb.quote:
Dat mag!quote:Op woensdag 20 april 2022 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
7,5 vind ik wat te laag
Jij krijgt geen like
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |