Voor Karl is alles moeilijkquote:Op zondag 17 april 2022 14:12 schreef Mansjester het volgende:
50 seconden was Ganna, 1.40 van der Poel
Zo moeilijk was het niet deze keer
Kan Lampaert veel azn doenquote:Op zondag 17 april 2022 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het dan niet te doen is om naar de Belgische zender te kijken.
Karl snapt niet dat het rondje voor de groep (met die pijltjes) zwart wordt ten teken van bij welke groep het beeld is.quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 14:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Karl snapt niet dat het rondje voor de groep (met die pijltjes) zwart wordt ten teken van bij welke groep het beeld is.
quote:Op zondag 17 april 2022 14:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als Bas in de kopgroep zit is het dan de Tiet de la course?
Nee.quote:Op zondag 17 april 2022 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje gaan wout en Thieu nog terugkomen?
Natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2022 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matje op de straaljager vliegt over ze heen.quote:Op zondag 17 april 2022 14:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het bos wordt chaos met al die gelosten uit de eerste groep ervoor.
Ze poeven dat gat zo dicht als ze willen. Met hun ogen dicht.quote:Op zondag 17 april 2022 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal anno 2022 waren Mathieu en Van Aert allang begonnen aan een duorit van 150km.quote:Op zondag 17 april 2022 14:29 schreef vivelafete het volgende:
Wat een peloton nog zeggen ze. Normaal begin je met een heel peloton aan het bos.
Koers anno 2022 !
WIJ hebben ook genoten in DDV toch?quote:Op zondag 17 april 2022 14:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eindelijk weer een voorstelling van Circus Politt.
Het heeft alles opgeleverd.quote:Op zondag 17 april 2022 14:31 schreef Marcoss het volgende:
Uiteindelijk heeft die 3 uur volle bak koers dus niks opgeleverd
Idd die was ik vergetenquote:Op zondag 17 april 2022 14:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kwiatkowski ziet er nu ook weer bij
Maar Ganna is een machine.quote:Op zondag 17 april 2022 14:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
MVDP en WVA hebben geen trap gegeven he. Ganna heeft alle ene inspanning geleverd.
Ik zeg het maar.
Niki Terpstra vindt dit niet meer leuk.quote:Op zondag 17 april 2022 14:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
De altijd doodenge sprint naar het bos.
Je hebt niks gemist...quote:Op zondag 17 april 2022 14:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kopgroep van de dag en een groot peloton erachter, duidelijk nog niets gebeurd vandaag.
Waar is Gesink eigenlijk? Kan iemand het even vragen aan Herbert?quote:Op zondag 17 april 2022 14:38 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik zie een pijl. Staat Gesink in het publiek?
en dan zometeen de omdraaiende camera op de motor.quote:Op zondag 17 april 2022 14:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het shot met de mijnen van Arenberg is altijd fraai.
en Mohoric en Ballerini zijn verre van pannekoeken.quote:Op zondag 17 april 2022 14:40 schreef franklop het volgende:
Zou de kopgroep toch niet teveel ruimte geven. Zitten toch stuk frisser dan afgelopen jaren.
Die zat daarnet al achter de groep Vdp/van aert hoor ...quote:
Roubaix is nog ver en realistisch kan enkel Mohoric daar winnen.quote:Op zondag 17 april 2022 14:45 schreef franklop het volgende:
Verschil loopt alleen maar op. Ik zeg dat de winnaar vooraan zit.
Dat leek me 100% de postuur van Pippo ja.quote:Op zondag 17 april 2022 14:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pippo denk ik met zekerheid te zeggen.
Dat was serieusquote:Op zondag 17 april 2022 14:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pippo denk ik met zekerheid te zeggen.
Nee, maar echt totaal niet.quote:Op zondag 17 april 2022 14:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Zonder pech is dit wel binnen voor Pippo.
ik zie trouwens dat de Belgische Nederlander wel goed isquote:
Nog 88 km johquote:Op zondag 17 april 2022 14:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Zonder pech is dit wel binnen voor Pippo.
Matje gaf ook een goede indruk. Dat weet ik niet hoorquote:
Mathieu is half Frans van moeders kant.quote:Op zondag 17 april 2022 14:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik zie trouwens dat de Belgische Nederlander wel goed is
Maar die komt uit Brabant, dat lijkt op Belgiëquote:Op zondag 17 april 2022 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Mathieu is half Frans van moeders kant.
Visbeek is een grootheid.quote:Op zondag 17 april 2022 14:52 schreef TheArt het volgende:
Intermarche misschien wel het beste vertegenwoordigd in de favorietengroep met Kristoff, Petit, Pasqualon, Van der Hoorn en Planckaert.
Dat is toch net het spannende aan het Bos? Je weet dat er vanalles gebeurt, maar tis zo'n chaos dat je kilometers nodig hebt om uit te vissen wie nu precies waar zit. En voor de renners is dat net zo.quote:Op zondag 17 april 2022 14:51 schreef Zwansen het volgende:
Eigenlijk zijn Mons-en-Pevele en Carrefour leuker omdat je dan een kleinere groep hebt en wel camera’s bij de toppers hebt.
Als dat de groep VDP is hebben ze hem net een elektrische fiets gegeven ...quote:
Wij zouden het de altijd zeer sympathieke Mohoor van harte gunnen. (Behalve @Rellende_Rotscholier)quote:Op zondag 17 april 2022 14:52 schreef Mykonos het volgende:
2 monumenten in één jaar voor Mohoric is wel wat veel van het goede.
ES op een andere taal zetten kan ookquote:Op zondag 17 april 2022 14:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zou bijna naar de NPO gaan schakelen.
Niet leuk, want dan gaat iedereen wachten, waarom denk je dat ze bij iedere race de hellingen/kasseistroken naar voren hebben gehaald.quote:Op zondag 17 april 2022 14:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ene kant wel jammer dat Wallers zo ver van de finish ligt. Hoe zou PR zijn moest ie 5km van het einde liggen
De hel ?quote:Op zondag 17 april 2022 14:54 schreef Jason22 het volgende:
Maarten en Herbert zijn het noorden kwijt.
Vlag kan uit in België. Pietje saves the dayquote:Op zondag 17 april 2022 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Piet Allegaartje keert terug, ja!
Er zitten een hele hoop knechten van allerlei ploegen bij. Die mogen allemaal wel op kop willen ze Mohoric terughalenquote:Op zondag 17 april 2022 14:56 schreef franklop het volgende:
En wie gaat er dan zo rijden? Jumbo toch maar weer alles op alles?
Groep Mohoric is nog steeds erg ver weg.
Pedersen was lek volgens mijquote:Op zondag 17 april 2022 14:57 schreef The_Undertone het volgende:
Wie is er behalve Ballerini nog weggevallen uit groep 1? Die waren toch met 5?
Nee op een fiets denk ik.quote:
quote:
De kans dat een Belg wint straks schat ik op zo'n kleine 3%quote:
Ach, straks houdt de groep Mohoric stand en wordt die Devriendt uitgeroepen tot de nieuwe Tom Boonen omdat ie op het podium staat ...quote:
hebben ze Palistina aangevallen?quote:Op zondag 17 april 2022 15:00 schreef Mansjester het volgende:
Israel met een akkefietje
Je verwacht het niet
Defaitisme.quote:Op zondag 17 april 2022 15:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
De kans dat een Belg wint straks schat ik op zo'n kleine 3%
Dus:
Belg: 3%
Nederlander 20%
Italiaan 20%
Sloveen 50%
Ander nationaliteit 7%
Zat op de fiets van Roosenquote:Op zondag 17 april 2022 15:01 schreef The_Undertone het volgende:
VAn Aert gewoon niet goed genoeg , zit weer te ver.
Die was lek dus kan me voorstellen dat die weg isquote:
Naja het halve peloton zit er nog, kan best zijn dat hij alweer aangesloten is.quote:Op zondag 17 april 2022 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was lek dus kan me voorstellen dat die weg is
Die heeft al paar keer flink moeten achtervolgen door pech, geloof ik. Maar maakt niet de allerbeste indruk inderdaadquote:
Leveringsproblemen met de Jumbo pindakaas.quote:Op zondag 17 april 2022 15:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die heeft al paar keer flink moeten achtervolgen door pech, geloof ik. Maar maakt niet de allerbeste indruk inderdaad
Het pulleton doet helemaal niets meer.quote:
Is dit gespeeld?quote:Op zondag 17 april 2022 15:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
De enige rijdende ploeg houdt er mee op.
Devriendt was zeg maar een jaar of 5 geleden best een goede renner in eendagskoersen genre Marseillaise en Binche. Is ook best rap.quote:Op zondag 17 april 2022 15:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe is de sprint van Tom Devriendt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |