Vanmiddag nog in de New Wave TOP-100 bij Kink. De sukkel vergeleek Japan met Duran Duran.quote:
WTFquote:Op maandag 18 april 2022 01:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag nog in de New Wave TOP-100 bij Kink. De sukkel vergeleek Japan met Duran Duran.
Mijn Iris begeleider is groot fan. Nam z'n gitaar mee op huisbezoek en speelde een nummer van ze.quote:
*Kots*quote:
Heb je de nieuwe *kots* van blof al geanalyseerd? Frits Spits kwam bij de taalstaat al bijna klaar op de taalvirtuositeit van Pascal.quote:
Frits Spits is een omhooggevallen nitwit in het land der blinden. Hij vond Nirvana maar niks. Die schreven geen leuke liedjes.quote:Op maandag 18 april 2022 02:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe *kots* van blof al geanalyseerd? Frits Spits kwam bij de taalstaat al bijna klaar op de taalvirtuositeit van Pascal.
ik weet dat het origineel van New Order is, maar vind deze beter.
ITof!!quote:Op maandag 18 april 2022 02:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn Iris begeleider is groot fan. Nam z'n gitaar mee op huisbezoek en speelde een nummer van ze.
Ik heb hem ook niet hoog staan, toch vind ik het programma wel aardig zolang hij het bij platen houdt dieuit zijntijd komen.quote:Op maandag 18 april 2022 02:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frits Spits is een omhooggevallen nitwit in het land der blinden. Hij vond Nirvana maar niks. Die schreven geen leuke liedjes.
Dit. Ik weet niet of je oud FOK!ker SCH kent. Die heeft er een rubriek over kinderboeken.quote:Op maandag 18 april 2022 02:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet hoog staan, toch vind ik het programma wel aardig zolang hij het bij platen houdt dieuit zijntijd komen.
Niet persoonlijk, maar zal vast wel eens in een zelfde topic met hem gepost hebben.quote:Op maandag 18 april 2022 02:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit. Ik weet niet of je oud FOK!ker SCH kent. Die heeft er een rubriek over kinderboeken.
quote:
quote:
apart nummerquote:
Ja joh, lekker glad rnb-nummertjequote:Op dinsdag 19 april 2022 01:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
apart nummer
-edit-
't begin was apart, maar daarna swingt t lekker
Begin jaren 80 bekende ik tegen een vriend dat ik hem goed vond. Ik word er nog steeds mee gepest.quote:
Ik vind het een kut nummer maar alles van Hextatic vind ik dan wel weer tofquote:Op woensdag 20 april 2022 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begin jaren 80 bekende ik tegen een vriend dat ik hem goed vond. Ik word er nog steeds mee gepest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |