Straks lekker aan je kussen ruiken in je hotel, na het neusprikken.quote:Op zondag 17 april 2022 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gesloopt. ook niet echt veel geslapen
Kom je het hier ook doen dan hoef ik het niet te doen en kan ik ondertussen de keuken poetsenquote:
ja eerst douchen denk ik. beetje oude snack zoquote:Op zondag 17 april 2022 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks lekker aan je kussen ruiken in je hotel, na het neusprikken.
zodat je je bom bij elkaar plakt?quote:Op zondag 17 april 2022 09:40 schreef liesje1979 het volgende:
Wisten jullie dat je geen Ducktape in je handbagage mag hebben? De teveel aan sigaretten of de plant-ui waren dan weer geen enkel probleem. Volgens de dame geldt het voor elke tape dus ook voor plakband 😀
Waarom reis jij met duct tape dan?quote:Op zondag 17 april 2022 09:40 schreef liesje1979 het volgende:
Wisten jullie dat je geen Ducktape in je handbagage mag hebben? De teveel aan sigaretten of de plant-ui waren dan weer geen enkel probleem. Volgens de dame geldt het voor elke tape dus ook voor plakband 😀
Ben al blij als ik hier klaar benquote:Op zondag 17 april 2022 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom je het hier ook doen dan hoef ik het niet te doen en kan ik ondertussen de keuken poetsen
Handig? Ik heb ook tieraps? Standaard in mijn koffer. Die mogen overigens wel 😀quote:Op zondag 17 april 2022 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom reis jij met duct tape dan?
Waarom ga je nooit keertje met vrienden ofzo heen?quote:Op zondag 17 april 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes![]()
maar heb daar wel vrienden dus ben niet helemaal alleen
Snap ik wel, zodat je niet het vliegtuig gaat kapen en iedereen vasttapen. Waarom heb je het eigenlijk überhaupt bijquote:Op zondag 17 april 2022 09:40 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm okee.quote:Op zondag 17 april 2022 09:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Handig? Ik heb ook tieraps? Standaard in mijn koffer. Die mogen overigens wel 😀
Onder het genot van I want to break free?quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eindelijk een strand waar ik niet terug de zee in word gerold.
Ik heb zo'n setje met allemaal pleisters en gaasjes en iets om teken los te maken enzo. Maar is zwaar over datum ondertussen.quote:Op zondag 17 april 2022 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm okee.
Ik heb wel altijd pleisters bij. Maar dat komt omdat ik me tijdens elke vakantie wel een keer verschrikkelijk open haal aan iets
Watquote:Op zondag 17 april 2022 09:40 schreef liesje1979 het volgende:
Denk niet dat ballie met jou wil. Dat blockt zo lastigquote:Op zondag 17 april 2022 09:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom ga je nooit keertje met vrienden ofzo heen?Lijkt me ook wel leuk, anders.
Die heb ik meestal ook wel bij me ja, kunnen best handig zijnquote:Op zondag 17 april 2022 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm okee.
Ik heb wel altijd pleisters bij. Maar dat komt omdat ik me tijdens elke vakantie wel een keer verschrikkelijk open haal aan iets
Ik zeg toch met vrienden? Daar val ik idd niet onder.quote:Op zondag 17 april 2022 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat ballie met jou wil. Dat blockt zo lastig
😀quote:Op zondag 17 april 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar je kan die tape gebruiken om je wond dicht te plakken
Tape ademt nietquote:Op zondag 17 april 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze kunnen niet een maand vrij krijgen of ze willen geen maand ophet strand liggenquote:Op zondag 17 april 2022 09:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom ga je nooit keertje met vrienden ofzo heen?Lijkt me ook wel leuk, anders.
Efficient. Eén product om wonden mee te verzorgen én een vliegtuig te kapen. Zulke flexibiliteit is wel nodig tegenwoordig, met al die handbaggage limietenquote:Op zondag 17 april 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja, maar in september had ik ze niet meegenomen naar het thermaalbad en haalde ik me open aan het grendeltje van het kleedhokje. Kon ik druppend op zoek naar een drogist.quote:Op zondag 17 april 2022 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik meestal ook wel bij me ja, kunnen best handig zijn
Lekker die tape op je wond. Genieten als je het moet verversen.quote:Op zondag 17 april 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pleisters plakken en tape plakt
same same
als je niet een maand op het strand wil liggen is dit ook een slechte keusquote:Op zondag 17 april 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou eerder een maand naar Australië of de VS gaan.
Laatste kan ik wel beetje begrijpen.quote:Op zondag 17 april 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze kunnen niet een maand vrij krijgen of ze willen geen maand ophet strand liggen
Ook leukquote:Op zondag 17 april 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou eerder een maand naar Australië of de VS gaan.
ajoh. ik heb een waterkoker bij mij en een laptop. Dat wordt hier ook niet door iedereen begrepenquote:Op zondag 17 april 2022 09:48 schreef liesje1979 het volgende:
Nu voel ik me raar. En ik kan ook even geen voorbeelden herinneren maar ben meerdere keren blij geweest dat ik het bij me had. Heb het ook niet altijd bij me, alleen als ik er aan denk. Maar het idee ontstond in Thailand waar ik eens een hotel had met kakkerlakken en ik wat kieren liever dicht had gehad, of ook in Thailand een deur met een gat erin. Maar toen had ik het dus niet
Ik zou persoonlijk vooral jammer vinden dat ik verder weinig heb gezien van het land.quote:Op zondag 17 april 2022 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou na een maand strand en zon echt onder de huidkanker zitten.
Dat vind je erger?quote:Op zondag 17 april 2022 09:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk vooral jammer vinden dat ik verder weinig heb gezien van het land.
Je bent niet raar. Ik had een Zwisers zakmes bij me in het Vaticaan en werd er door de beveiliging uitgepiktquote:Op zondag 17 april 2022 09:48 schreef liesje1979 het volgende:
Nu voel ik me raar. En ik kan ook even geen voorbeelden herinneren maar ben meerdere keren blij geweest dat ik het bij me had. Heb het ook niet altijd bij me, alleen als ik er aan denk. Maar het idee ontstond in Thailand waar ik eens een hotel had met kakkerlakken en ik wat kieren liever dicht had gehad, of ook in Thailand een deur met een gat erin. Maar toen had ik het dus niet
Valt best mee hoor als je het een beetje plantquote:Op zondag 17 april 2022 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook leuk
Wel ander prijskaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |