en wat als je positief test?quote:Op zondag 17 april 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totdat ik de negatieve uitslag heb dus denk dat ik morgen gewoon vrij ben om te gaan
die kans is aanwezig. dan ga je normaal gesproken in quarantaine. Het liefst in een duur hotelquote:
Fijne manier van een ontspannen vakantie vieren dit.quote:Op zondag 17 april 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kans is aanwezig. dan ga je normaal gesproken in quarantaine. Het liefst in een duur hotel
Maar ik heb een herstel bewijs en dan mag je weg
ja enige jammere is die ene nacht maar goed op een maand is dat ook te overzienquote:Op zondag 17 april 2022 09:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Fijne manier van een ontspannen vakantie vieren dit.
Dan weet je gelijk waar zij voor komenquote:Op zondag 17 april 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
er zit hier zo'n groepje ordinaire mannen naast mij uitgebreid al de vrouwen te checken. kansloos vind ik dat altijd
quote:Op zondag 17 april 2022 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Ben op Bangkok. Ze moesten alles 3 keer zien
ja viezerikken. ook alles behalve aantrekkelijk maar denken wel gods gift the zijnquote:Op zondag 17 april 2022 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan weet je gelijk waar zij voor komen
In die gebieden is dik zijn nog een teken van welvaartquote:Op zondag 17 april 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja viezerikken. ook alles behalve aantrekkelijk maar denken wel gods gift the zijn
en die dikste beweegt de hele tijd waardoor die hele bank mee schud
die reis met de ferry normaal van het vaste land is altijd vet. Want hele tijd heb je niks en dan zie je ineens van die hoge rotspartijen opdoemen in de verte. dat geeft dat ultieme vakantie gevoel.quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja viezerikken. ook alles behalve aantrekkelijk maar denken wel gods gift the zijn
en die dikste beweegt de hele tijd waardoor die hele bank mee schud
Lijkt me heel tofquote:Op zondag 17 april 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die reis met de ferry normaal van het vaste land is altijd vet. Want hele tijd heb je niks en dan zie je ineens van die hoge rotspartijen opdoemen in de verte. dat geeft dat ultieme vakantie gevoel.
Ga je dan ook stuiterend als volwaardig VOC-er 'Land in zicht' roepen?quote:Op zondag 17 april 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die reis met de ferry normaal van het vaste land is altijd vet. Want hele tijd heb je niks en dan zie je ineens van die hoge rotspartijen opdoemen in de verte. dat geeft dat ultieme vakantie gevoel.
Vlag van Foqueville planten daarna.quote:Op zondag 17 april 2022 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je dan ook stuiterend als volwaardig VOC-er 'Land in zicht' roepen?
quote:Op zondag 17 april 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vlag van Foqueville planten daarna.
Zoals het hoortquote:Op zondag 17 april 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je alleen op vakantie gegaan Bitterbal?quote:Op zondag 17 april 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
er zit hier zo'n groepje ordinaire mannen naast mij uitgebreid al de vrouwen te checken. kansloos vind ik dat altijd
daarna alle inheemse tot slaaf makenquote:Op zondag 17 april 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, wij zijn er toch allemaal ook bijquote:Op zondag 17 april 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je alleen op vakantie gegaan Bitterbal?
Ja je denkt toch niet dat we onze huizen daar zelf gaan bouwenquote:
nee ik stuiter alleenquote:Op zondag 17 april 2022 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je dan ook stuiterend als volwaardig VOC-er 'Land in zicht' roepen?
yesquote:Op zondag 17 april 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je alleen op vakantie gegaan Bitterbal?
Bal ik kom eraan.quote:Op zondag 17 april 2022 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In die gebieden is dik zijn nog een teken van welvaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |