SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Nou deze mensen hebben me nooit gekend maar dat verhaal wel, anders had ik ook niet daar mogen plassen zei hij nogquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kenden ze je nog?Die vergeten je nooit meer
Het is Albanië he?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Had het al gevonden, 11:10 staat er. 1x per uur een bus naar het vliegveld is wel karig!
Mwah, probeer de United 777-200 eensquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan maar je hebt toch wat meer space.
En ik wil altijd bij het raam zitten
Er is vast een truc om mensen minder het gevoel te geven dat ze zijn opgesloten, maar die hebben ze kennelijk nog niet gevonden.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet. Althans geen idee of het door het roken komt maar na een uur of zes vliegen dan wil ik eruit. En dan word ik steeds gefrustreerder. Ik vond 12 uur vliegen naar Thailand de hel, ik voel me dan zo ontzettend opgesloten.
Even een raampje open doenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is vast een truc om mensen minder het gevoel te geven dat ze zijn opgesloten, maar die hebben ze kennelijk nog niet gevonden.
Jammer wel. Maar dan is overstappen in Dubai/Qatar wel prima voor je, twee keer ca 6 uur vliegenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet. Althans geen idee of het door het roken komt maar na een uur of zes vliegen dan wil ik eruit. En dan word ik steeds gefrustreerder. Ik vond 12 uur vliegen naar Thailand de hel, ik voel me dan zo ontzettend opgesloten.
Dat is ideaal. Alleen heb ik niet zo'n enorme Thailand behoefte ook.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jammer wel. Maar dan is overstappen in Dubai/Qatar wel prima voor je, twee keer ca 6 uur vliegen
Ben blij dat KLM tegenwoordig met de E190 vliegt tussen Amsterdam en Trondheim ipv de F70/100quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.gknaerospace.(...)fokker-technologies/
Bestaat nog steeds hoor
Wat is je favoriete maatschappij?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit met United
Nee, jij hebt je hart inmiddels in Albanie neergelegdquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is ideaal. Alleen heb ik niet zo'n enorme Thailand behoefte ook.
Vond de Fokker 50 wel tofquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben blij dat KLM tegenwoordig met de E190 vliegt tussen Amsterdam en Trondheim ipv de F70/100
daar is een taxi naar het vliegveld nog betaalbaar. Moet je eens van Londen naar Stansted een taxi nemenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar zelfs daar moeten er wel eens mensen naar het vliegveld, zou ik denken.
Als je weg wilt uit Tirana kun je ook voor de gein de boot nemenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar zelfs daar moeten er wel eens mensen naar het vliegveld, zou ik denken.
Die heb ik regelmatig tussen Oslo en Kristiansund gevlogenquote:
Laatste keer dat ik een E190 vloog was met @Barreltje van WAW naar AMSquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben blij dat KLM tegenwoordig met de E190 vliegt tussen Amsterdam en Trondheim ipv de F70/100
quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die heb ik regelmatig tussen Oslo en Kristiansund gevlogen
Inderdaad tof.
Herriebakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |