SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Kan ze een schoffel in de handen duwen zodat ze hier wat onkruid komen wiedenquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen weten blijkbaar ook niks anders met hun tijd te doen dan in de stad lebberen aan een ijsje.
gisteren al gedaan, mn container is weer volquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ze een schoffel in de handen duwen zodat ze hier wat onkruid komen wieden
Heb je toevallig zin om het vandaag weer te doen?quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren al gedaan, mn container is weer vol
nee, sorry, ik moet echt parijs roubaix kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je toevallig zin om het vandaag weer te doen?
quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, sorry, ik moet echt parijs roubaix kijken
Zou die een leven hebben?quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling al een poos niet gezien
crimibalquote:
Een watquote:
Als het dan toch alcoholvrij moet, zou ik ook voor Heineken kiezen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even in de zon zitten met een Heineken 0,0 kwartliter draaidopflesje. Dat is volgens mij een vol kwartet aan pauperpunten
Nee joh. Gewoon cash :pquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat jullie die fooienpot gewoon digitaal uitgekeerd kregen
Nou zulke bedragen zijn het nietquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je straks het land niet in omdat je geld witgewassen hebt.
Dankje.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga even een tukje doen
Ballie, goeie vlucht! [ afbeelding ]
Daar zit ik ook aan te twijfelenquote:
Niet zielig genoeg gekeken?quote:
Nu nog een half uur wachten tot de rest van de mensen zitquote:
We komen nog steeds zelfde tijd aan dus geen haastquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu nog een half uur wachten tot de rest van de mensen zit
Nee we wat taxien nog niett. Qatar heeft trouwens ook internet aan boordquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhm doe je airplane modus eens aan
quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:41 schreef bitterbal het volgende:
K zit helemaal achterin waar de stoere donkere snacks altijd zitten
[..]
Lekker tegen de stoelen schoppen en met watervaste stift 'edgy' dingen op de achterkant schrijvenquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:41 schreef bitterbal het volgende:
K zit helemaal achterin waar de stoere snacks altijd zitten
Oh we krijgen dus niet eens een paar uur pauze van jequote:Op zaterdag 16 april 2022 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee we wat taxien nog niett. Qatar heeft trouwens ook internet aan boord
Ga gewoon een film kijken ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Qatar heeft trouwens ook internet aan boord
Viesdikquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:42 schreef bitterbal het volgende:
Lijkt alsof stoelen smaller zijn geworden of k ben dikker geworden
big bootyquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:42 schreef bitterbal het volgende:
Als je nu met 14 op een rij zit klopt het. Anders ligt het aan jouquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:42 schreef bitterbal het volgende:
en slaven in het ruim?quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Qatar heeft veel mooiere kleding voor de crew dan emirates
Maak je een tripreport voor TRV?quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Qatar heeft veel mooiere kleding voor de crew dan emirates
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |