SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Kan ze een schoffel in de handen duwen zodat ze hier wat onkruid komen wiedenquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen weten blijkbaar ook niks anders met hun tijd te doen dan in de stad lebberen aan een ijsje.
gisteren al gedaan, mn container is weer volquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ze een schoffel in de handen duwen zodat ze hier wat onkruid komen wieden
Heb je toevallig zin om het vandaag weer te doen?quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren al gedaan, mn container is weer vol
nee, sorry, ik moet echt parijs roubaix kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je toevallig zin om het vandaag weer te doen?
quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, sorry, ik moet echt parijs roubaix kijken
Zou die een leven hebben?quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling al een poos niet gezien
crimibalquote:
Een watquote:
Als het dan toch alcoholvrij moet, zou ik ook voor Heineken kiezen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even in de zon zitten met een Heineken 0,0 kwartliter draaidopflesje. Dat is volgens mij een vol kwartet aan pauperpunten
Nee joh. Gewoon cash :pquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat jullie die fooienpot gewoon digitaal uitgekeerd kregen
Nou zulke bedragen zijn het nietquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je straks het land niet in omdat je geld witgewassen hebt.
Dankje.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga even een tukje doen
Ballie, goeie vlucht! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |