Voor 265.000 een hoekhuis met aardig vloeroppervlak kopen rond Eindhoven? Dat soort kansen komen niet heel vaak voorbij.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:46 schreef F_r het volgende:
[..]
Vind je?
Zijn echt kleine huisjes. Wel grote tuinen
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:56 schreef Aventura het volgende:
Gepikt van het bekende twitteraccount..
Je krijgt spontaan een migraine-aanval als je staat te douchen!https://www.funda.nl/koop(...)n-10-incl-p/#foto-16
ik heb geen idee want er worden WEER geen foto's geplaatstquote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Rest wordt ik ook niet enthousiast van, komt volgens mij door de lelijke vloer.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:51 schreef marcel.de het volgende:
[..]
ik heb geen idee want er worden WEER geen foto's geplaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Niet Rietveld, Mondriaan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:52 schreef SEMTEX het volgende:
Grachtengordel opvallendheden, buiten het feit dat deze zone wemelt van de exorbitant dure en extreem luxe ingerichte huizen:
Extreem veel Delfts blauw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-42713626-berenstraat-7
In datzelfde huis, hoofdpijn krijgen van Rietveld:
[ afbeelding ]
Rare foto's aan de muur
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)racht-72-ha/#foto-21
Extreem barok huis:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-88188894-leliegracht-8/
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet Rietveld, Mondriaan.
En de rare foto past in het Escher-thema van de betreffende ruimte.
Dat huis is sowieso een klein museum met overal verzamelingetjes. Lastig doorheen te kijken, denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:14 schreef Serinde het volgende:
Ik kan me herinneren dat die Delfts blauwe hier al eens langs is gekomen. Niet zoveel animo voor dus
Een regenwateropvangtuinbewateringssysteem.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:21 schreef Serinde het volgende:
De plek is fantastisch maar de makelaar schrijft al “ in de woning zelf word je verwelkomd door de jaren ‘70”
Maar wat staat er in de(ze prachtige) serre?
[ afbeelding ]
Ik dacht dat deze in de huiskamer bevond.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Een regenwateropvangtuinbewateringssysteem.
Nog nooit gezien denk ik. Wel gezellig zo in de serrequote:Op woensdag 1 juni 2022 15:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Een regenwateropvangtuinbewateringssysteem.
Een serre die zo te zien als kas dienst deed, dus ik snap het wel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:36 schreef Serinde het volgende:
[..]
Nog nooit gezien denk ik. Wel gezellig zo in de serre
Ik denk eerder dat het aan het budget ligt, de markt voor huizen van 3+ miljoen is nou eenmaal wat kleiner dan voor de gemiddelde tussenwoning van 3 ton.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat huis is sowieso een klein museum met overal verzamelingetjes. Lastig doorheen te kijken, denk ik.
Volgens foto 10 heeft het zelfs een noodaggregaat. Dat zie je ook niet veel. Zou er ook een panicroom in zitten?quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:18 schreef yinu het volgende:
Jammer dat er van deze villa maar weinig foto's van het interieur te zien zijn, dit maakt me wel nieuwsgierig!
[ afbeelding ]
Bouwjaar: 2001
Edit: het filmpje toont wat meer shots van het interieur.
Ik vermoed dat één van de badkamers wel zo'n functie heeft ja, maar ik snap dat je dat niet in je Funda-plattegrondje zet... Of anders die bar op verdieping -2, daar kom je de tijd wel doorquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:23 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Volgens foto 10 heeft het zelfs een noodaggregaat. Dat zie je ook niet veel. Zou er ook een panicroom in zitten?
Leuk verzonnen. Mooier dan platte witte buisjes in een nette hoek van 90 graden over het plafond.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:24 schreef Bami het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwonder me toch wel over deze creatieve lampconstructie.
Klein achtertuintje.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:18 schreef yinu het volgende:
Jammer dat er van deze villa maar weinig foto's van het interieur te zien zijn, dit maakt me wel nieuwsgierig!
[ afbeelding ]
Bouwjaar: 2001
Edit: het filmpje toont wat meer shots van het interieur.
quote:0,4 meter diep en 0,2 meter breed
Klopt, heb ik in november 2021 gedeeld en stond dus eerder te koop en moet even uit de verkoop zijn gehaald: Claudia_x in K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #219 - Origineel 1973quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:14 schreef Serinde het volgende:
Ik kan me herinneren dat die Delfts blauwe hier al eens langs is gekomen. Niet zoveel animo voor dus
ook belangrijkquote:
beter dan al dat glas met kogels er inquote:- kogelvrij glas
En dan hangt ‘ie nog steeds niet recht boven de tafelquote:Op donderdag 2 juni 2022 16:24 schreef Bami het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwonder me toch wel over deze creatieve lampconstructie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |