https://bamboedesign.nl/p(...)uin/bamboe-plantage/quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:23 schreef Fietsertje70 het volgende:
Zelf in elkaar gezet bankstel?
[ afbeelding ]
en een 6 persoonsbed?
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/bemelen/huis-88107109-gasthuis-32/
Grote kans dat die mensen een Indische achtergrond hebben of expat zijn geweest in Indonesië. Dat laatste acht ik iets waarschijnlijker omdat het allemaal relatief modern spul is.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:23 schreef Fietsertje70 het volgende:
Zelf in elkaar gezet bankstel?
[ afbeelding ]
en een 6 persoonsbed?
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/bemelen/huis-88107109-gasthuis-32/
Gewoon een kastje?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 23:32 schreef Fietsertje70 het volgende:
Kabouterdeurtje
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)breemhorstsedijk-60/
Hoe kan je een appartementencomplex maken van iets met een oppervlakte van 76m2?quote:Op woensdag 22 juni 2022 06:50 schreef NedKelly het volgende:
Zoekt er iemand nog een "once in a lifetime" bunker in Amsterdam?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij hebben precies zo’n deurtje in onze hal. De gasmeter zit daarachter 😊quote:Op dinsdag 21 juni 2022 23:32 schreef Fietsertje70 het volgende:
Kabouterdeurtje
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)breemhorstsedijk-60/
Haha ik was al benieuwd naar deze bunker toen ik deze column las:quote:Op woensdag 22 juni 2022 06:50 schreef NedKelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ginoquote:De een zoekt met een metaaldetector muntjes op het strand, de ander ruimt middagen in om te struinen door kringloopwinkels om bijzondere koekblikken op te sporen, en ik vind het fijn, samen met zeven miljard andere vrouwen, om op Funda rond te koekeloeren. Het is gratis, er is elke dag nieuw aanbod en soms tref je iets heel bijzonders aan, zoals een kelder van veertig vierkante meter in Amsterdam, op de Postjeskade, die te koop staat voor 1,1 miljoen.
Ik weet dat de huizen schaars zijn in mijn stad, ik weet dat je voor een studentenkamer met een plank aan de muur waarop je eventueel heel knus zou kunnen slapen, alras vier ton betaalt, maar toen ik de vijf foto’s bekeek van een betonnen gang, een witte muur en een omineus luik zag ik niet helemaal wat de makelaar bedoelde met ‘once in a lifetime’. Nou ja, once in a lifetime, ook wel weer wel, want hoe vaak kun je een kelder kopen voor meer dan een miljoen? Ik snapte ook wat hij bedoelde met ‘uniek object’, een door makelaars graag gebezigde term. Unieker dan dit wordt een object niet.
Ik besloot de makelaar op te bellen, want ik had het gevoel dat hier een verlate 1 aprilgrap werd uitgehaald met argeloze Fundakoekeloerders als ik. Een sympathieke makelaar genaamd Gino nam de telefoon op. Het was een bijzonder object, zei hij niet zonder enige trots, want het was een schuilkelder uit de Koude Oorlog. ‘Nooit gebruikt, gelukkig.’
Dat woord ‘gelukkig’ nam me voor hem in, en ik begon het gevoel te krijgen dat deze advertentie echt was. Ik vond het wel veel geld voor een kelder, zei ik, 1,1 miljoen. ‘Vindt u?’ zei Gino. Hij vond zelf van niet. ‘Je zou er je droomhuis op kunnen realiseren, binnen de ring van Amsterdam.’ Kon dat dan, mocht je er zomaar een huis bovenop bouwen? Dat wist hij niet zeker. ‘Ik zeg niet dat je erbovenop mag bouwen, maar vanwege de schaarste lijkt het me heel vreemd als de gemeente daar geen vergunning voor geeft.’
De schuilkelder was ook geschikt als muziekstudio, opperde Gino. ‘Voor iemand als Lil’ Kleine, Ali B of Marco Borsato.’ Waarom hij specifiek deze drie artiesten noemde, weet ik niet, maar de 1 aprilbel begon weer te rinkelen.
Tijdens het gesprek ging ik naar de website van zijn makelaarsbedrijf. Het bestond echt, er stonden ook andere huizen te koop op de site.
Ik vroeg Gino of veel mensen hem belden voor de kelder. ‘Ja, zeker,’ zei hij. ‘Mensen hebben interesse, het is ook wel iets exclusiefs.’
De huizenmarkt schijnt af te koelen, misschien kan er nog iets van de prijs af. Gewoon een tip.
Ook met een kabouterdeurtje.quote:Op woensdag 22 juni 2022 06:50 schreef NedKelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Appartementjescomplexje.quote:Op woensdag 22 juni 2022 07:12 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Hoe kan je een appartementencomplex maken van iets met een oppervlakte van 76m2?
"Wilde tuin"quote:Op maandag 13 juni 2022 16:19 schreef Nizno het volgende:
misschien toch makkelijker om de foto gewoon te plaatsen
[ afbeelding ]
Daar heb je nog niet eens een parkeerplaats voor, laat staan een rusproof woning! Nice!quote:Op woensdag 22 juni 2022 06:50 schreef NedKelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel geweldig eigenlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2022 12:34 schreef Ireth het volgende:
Weliswaar geen funda, maar wat een kleurrijk pareltje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super goedkoopquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:55 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
"Deze UNIEKE VRIJSTAANDE WONING is nog mooier dan de foto's al doen vermoeden." Als je de hottub ook overneemt is de woning helemaal "instapklaar" aldus de makelaar. Authentieke elementen enzovoort is allemaal prima maar dit is mij toch een stapje te ver. Het lijkt alsof ze half in een verbouwing (of afbraak) zijn blijven steken maar blijkbaar is het echt zo bedoeld, kijk maar naar de half gepleisterde muren en het roestende keukenblok. Dit is de 'industrial look' voorbij, ik ga voor 'post apocalyptic look'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de gezellige kinderkamer (vanwege het roze bed)?
[ afbeelding ]
Goedkoop?!? Dik 2 ton voor Hantum? Dat is zelfs voor Friesland en gigantische uithoek... Allemachtig, wat een geld voor een half af huis zeg...quote:
Niks meer aan doen!quote:Op zondag 26 juni 2022 11:30 schreef Fietsertje70 het volgende:
Iemand nog op zoek naar een klushuis?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)92-bruisterbosch-19/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |