nog even en dan heb je echt lang weekend dusquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
Vrije dagen CAO Hoveniers
De cao vermeldt de volgende bijzondere dagen, waarop in principe geen arbeid wordt verricht:
Nieuwjaarsdag
Eerste en tweede kerstdag
(Eerste) en tweede paasdag
Hemelvaartsdag
(Eerste) en tweede pinksterdag
Op de dag dat de verjaardag van de koning wordt gevierd
Wordt er in overleg met de werknemer toch besloten te gaan werken op deze dagen, dan geldt een toeslag van 100%. Van bovenstaande dagen wijkt 5 mei af. Op 5 mei wordt er eveneens in principe niet gewerkt. Maar wordt er toch gewerkt op 5 mei, dan krijgt de werknemer hiervoor een vervangende vrije dag of wordt er 7,4 uur bijgeschreven op de verlofkaart.
Wij zijn standaard deze dagen én Hemelvaartsdag vrij...quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
De cao vermeldt de volgende bijzondere dagen, waarop in principe geen arbeid wordt verricht:
Nieuwjaarsdag
Hemelvaartsdag
Wordt er in overleg met de werknemer toch besloten te gaan werken op deze dagen, dan geldt een toeslag van 100%. Van bovenstaande dagen wijkt 5 mei af. Op 5 mei wordt er eveneens in principe niet gewerkt. Maar wordt er toch gewerkt op 5 mei, dan krijgt de werknemer hiervoor een vervangende vrije dag of wordt er 7,4 uur bijgeschreven op de verlofkaart.
Jaaaquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog even en dan heb je echt lang weekend dus
en dan hopen we natuurlijk ook weer mooi weer te hebbenquote:
Ik ben Hemelvaartsdag ook standaard vrij hoorquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wij zijn standaard deze dagen én Hemelvaartsdag vrij...
De vrijdag na hemelvaart ga ik standaard naar België, mag het ook regenen hoorquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan hopen we natuurlijk ook weer mooi weer te hebben
vuurwerk?quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De vrijdag na hemelvaart ga ik standaard naar België, mag het ook regenen hoor
je zit stiekem vast?quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 1,5 jaar niet meer vrij geweest
Ja, al twijfel ik of ik dit jaar ga, schijnt lang te gaan duren voordat de voorraden worden aangevuld, kon wel eens september wordenquote:
Maar die stond niet in jouw postquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben Hemelvaartsdag ook standaard vrij hoor
en hoe ze het dit jaar gaan aanpakken qua vuurwerk?quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, al twijfel ik of ik dit jaar ga, schijnt lang te gaan duren voordat de voorraden worden aangevuld, kon wel eens september worden
jawelquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar die stond niet in jouw post
Uh, jawelquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar die stond niet in jouw post
Nee het gaat wel door dit jaar, dit houden ze toch niet tegen en dat weten ze ook welquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
en hoe ze het dit jaar gaan aanpakken qua vuurwerk?
ik verwacht wederom een verbod en en strengere handhaving
ach woudje onze overheid is toch 1 groot vals bolwerkquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee het gaat wel door dit jaar, dit houden ze toch niet tegen en dat weten ze ook wel
jawelquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
In het vorige topic dan? Niet in de post die ik quote??
Dat is zo jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach woudje onze overheid is toch 1 groot vals bolwerk
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
In het vorige topic dan? Niet in de post die ik quote??
@Cinderelladreamerquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
Nieuwjaarsdag
Hemelvaartsdag
neee!!!quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Okee okee okee......doei doei maar weer!
Proost keer'lquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ik verklaar het weekend voor geopend onder het genot van een lekker biertje!
Thanks kerel.quote:
Morgen met de vrouw op pad, wat precies geen idee nogquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks kerel.
Nog plannen voor dit lange weekend?
Wist je dat maar weinig mensen weten wat er met Pinksteren gevierd wordt.quote:
Nog niks concreets.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen met de vrouw op pad, wat precies geen idee nogZondag lekker pilsen op een terras.
en jij?
Daar is ook helemaal niets mis meequote:
Pinksteren is het begin van het Christendom en de uitstorting van de heilige geest.....maar van alle heilige vieringen inderdaad wel de minst bekende.....quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist je dat maar weinig mensen weten wat er met Pinksteren gevierd wordt.
Soms zo waar.quote:
Waar heb je iedereen gelaten?quote:
Open de haagse tuinhuis stream eens, wellicht dat je daar enkele antwoorden kunt vindenquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar heb je iedereen gelaten?
Wees blij dat hij je niet steeds in je zak mepte. Dan had je daar een ontsteking gehad.quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:32 schreef ToT het volgende:
Oogontsteking, yay!Ja Mini-ToT zit vaak voor de lol tegen m'n ogen aan te meppen.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wees blij dat hij je niet steeds in je zak mepte. Dan had je daar een ontsteking gehad.
Ik was vandaag vrij, ik heb een smartwatch en een monitor gekocht. (2de hands) en een schuurmachine.quote:
Haha okee dan!quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was vandaag vrij, ik heb een smartwatch en een monitor gekocht. (2de hands) en een schuurmachine.
Ik kwam deze toevallig tegen en ik ben een Nederlander.quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
2e hands monitor?Krap bij kas?
Mooie tafel. Hij gaat er wel onder zo te zien de boefquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:45 schreef ToT het volgende:
Wij hebben vandaag een nieuwe tafel gekocht. Gelijk een plastic zeil op gelegd om het Mini-ToT proof te maken:
[ afbeelding ]
Goedemorgen,u is vroeg.quote:
Ging liever weer slapen maar dat lukt mij nooitquote:
Ik heb wel een tip,maar dan moet je vriendin even wakker worden.quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ging liever weer slapen maar dat lukt mij nooit
Die klap met die voorhamer?quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel een tip,maar dan moet je vriendin even wakker worden.
Dat is optie 2.quote:
Ik vind dat maar niks in de ochtendquote:Op zaterdag 16 april 2022 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel een tip,maar dan moet je vriendin even wakker worden.
Teken dat je ouder wordt.quote:Op zaterdag 16 april 2022 09:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind dat maar niks in de ochtend
Daar is het een prima weekend voor ja.quote:Op zaterdag 16 april 2022 09:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
MogguhHier ook te vroeg wakker, buurman vond het wel een goed idee om vandaag te gaan klussen
Als het dan een beetje zachter kanquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar is het een prima weekend voor ja.
Altijd harder.quote:Op zaterdag 16 april 2022 09:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als het dan een beetje zachter kan
Gappie.quote:
Gaat welquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gappie.![]()
Alles wel in het mooie havenstadje?
Is er iets?quote:
Soul is naar de winkel.het zonnetje schijnt.Alles vrolijk wel.quote:
Zonnetje is altijd fijnquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul is naar de winkel.het zonnetje schijnt.Alles vrolijk wel.
Nog mooier.Pappa ToT in the house.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog mooier.Pappa ToT in the house.![]()
![]()
Mooie tafel.quote:
Kan jij niks aan doen hoor.quote:
Ik vind dat ook altijd maar zonde van de tijd, als ik op een vrije dag vroeg wakker ben heb ik altijd zo iets van dan kan ik dit wel even doen, dat wel even aanpakkenquote:
quote:
Morguhquote:
JOu had ik elders al gezienquote:Op zaterdag 16 april 2022 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
Het was een strikvraag.
[ afbeelding ]
Hey DJquote:
Morguh, wat ga je klussen?quote:Op zaterdag 16 april 2022 09:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
MogguhHier ook te vroeg wakker, buurman vond het wel een goed idee om vandaag te gaan klussen
MOrguh, jou had ik elders al koffie gegevenquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar is het een prima weekend voor ja.
Morguh ToTquote:
En voor je het weet is het 18 uur, alles op de kop en je vrije dag is weer voorbij.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd maar zonde van de tijd, als ik op een vrije dag vroeg wakker ben heb ik altijd zo iets van dan kan ik dit wel even doen, dat wel even aanpakken
quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En voor je het weet is het 18 uur, alles op de kop en je vrije dag is weer voorbij.
Ligt er nog overheen, maar we gaan het wel met plakband vast maken!quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ToTLigt het plastic er nog op of heeft Mini het er al afgehaald
Ik ga niet klussen, de buurman.....quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]morguh
[..]
Morguh
[..]
JOu had ik elders al gezien
[..]
Hey DJ
[..]
Morguh, wat ga je klussen?
[..]
MOrguh, jou had ik elders al koffie gegeven
[..]
Of met een nietpistool vastschieten.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er nog overheen, maar we gaan het wel met plakband vast maken!
Ik zag hem er al zo mooi onderdoor kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er nog overheen, maar we gaan het wel met plakband vast maken!
O, ook goedquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ga niet klussen, de buurman.....
Nou hier worden de grasmaaiers uit schuurtjes gehaald en wordt er weer driftig gemaaid.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ook goed![]()
Dacht dat je zelf aan de klus ging
O dat is ook een idee. Had toen Max hier nog vaak kwam ook zo plastic kleed. Dat ding verschoof altijdquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of met een nietpistool vastschieten.
Aan de onderkant, daar zie je niets van.
Ja zodra het mooi weer is begint het buiten te leven. Mooi is dat altijd.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou hier worden de grasmaaiers uit schuurtjes gehaald en wordt er weer driftig gemaaid.
Dat was een grapje.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:21 schreef Dotteke het volgende:
ALs straks die kleine meid zover is dan zal ik aan jou tip denken en het vast nieten
quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of met een nietpistool vastschieten.
Aan de onderkant, daar zie je niets van.
Vast niet.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook een idee. Had toen Max hier nog vaak kwam ook zo plastic kleed. Dat ding verschoof altijd
Of het bleef niet mooi strak liggen.
ALs straks die kleine meid zover is dan zal ik aan jou tip denken en het vast nieten
Snotjan drie dubbeltjes nog aan toequote:
Ben niet zo'n handige harryquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ook goed![]()
Dacht dat je zelf aan de klus ging
Snel goedmaken, kopje koffie? Of zit je al helemaal vol....quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snotjan drie dubbeltjes nog aan toe
Ben er in getrapt he en het is niet eens 1 aprilquote:
Je kunt die buurman dus vragen voor een klusje.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben niet zo'n handige harry
Dan kan je het beter laten doenquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben niet zo'n handige harry
Jazeker kan dat.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er in getrapt he en het is niet eens 1 april
Maar waarom zou het niet kunnen? Als je een houten tafel hebt kan je toch zo aan de onderkant dat kleed vastnieten of met een punaise vastzetten? Plakband laat snel los
Kon er wel om lachen hoor, je hebt niets goed te makenquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Snel goedmaken, kopje koffie? Of zit je al helemaal vol....
Paaseieren ?quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
Bij de Wibra gewoon een doos eieren krijgen.
Oei, een bestelling voor koffie van Dot. Snel naar de keuken..quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon er wel om lachen hoor, je hebt niets goed te maken
Maar een bakkie sla ik niet af
Woordgrapje Dot.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er in getrapt he en het is niet eens 1 april
Maar waarom zou het niet kunnen? Als je een houten tafel hebt kan je toch zo aan de onderkant dat kleed vastnieten of met een punaise vastzetten? Plakband laat snel los
quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt die buurman dus vragen voor een klusje.
Gelukkig hoeft er niks gedaan te wordenquote:
Hier heel veel, maar geen handige buurmanquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig hoeft er niks gedaan te worden
Nee,echt een doos eieren aangeboden door de winkeliersquote:
Ah ok..quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,echt een doos eieren aangeboden door de winkeliers
Jij bent de zon.quote:
Leuk idee.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,echt een doos eieren aangeboden door de winkeliers
Ik stuur deze wel naar jouquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier heel veel, maar geen handige buurman
Is hij daarom zo saltyquote:
De buurman zit je aankomenquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik stuur deze wel naar jou
Je ogen zijn als de zee, niet zo blauw maar zo waterig.quote:
Zijn ogen zijn net als de zee, niet zo blauw maar wel zo waterigquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je ogen zijn als de zee, niet zo blauw maar zo waterig.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn ogen zijn net als de zee, niet zo blauw maar wel zo waterig
Mini monsterquote @dud0rquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]morguh
[..]
Morguh
[..]
JOu had ik elders al gezien
[..]
Hey DJ
[..]
Morguh, wat ga je klussen?
[..]
MOrguh, jou had ik elders al koffie gegeven
[..]
Ik was eerder.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn ogen zijn net als de zee, niet zo blauw maar wel zo waterig
Goedemorgen SBEquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was eerder.![]()
Morgen ieders.
Had het niet gezien sollyquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was eerder.![]()
Morgen ieders.
Succes.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:50 schreef ToT het volgende:
Nee ik ga geen nietjes in een gloednieuwe massief houten tafel schieten, zelfs niet op plekken die je niet doorgaans ziet!Eerst met ducttape proberen; zeil om de tafel heen vouwen zodat je aan de onderkant overlapping hebt, en dan plakken maar!
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Succes.
Wat ook helpt is 2 lagen plastic over de tafel doen. Maar goed dat kan altijd nog.
De eerste uitgebeten (koffie)kring, die is vervelend, daarna maakt het niet meer uit.
Net als de eerste kras op de lak van je nieuwe auto. Die is ook niet om aan te zien.
Dat is inderdaad zonde vd tafel, je kan beter minitot's handjes aan de muur spijkeren.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:50 schreef ToT het volgende:
Nee ik ga geen nietjes in een gloednieuwe massief houten tafel schieten, zelfs niet op plekken die je niet doorgaans ziet!Eerst met ducttape proberen; zeil om de tafel heen vouwen zodat je aan de onderkant overlapping hebt, en dan plakken maar!
quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zonde vd tafel, je kan beter minitot's handjes aan de muur spijkeren.![]()
ohhh.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zonde vd tafel, je kan beter minitot's handjes aan de muur spijkeren.![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede paasgedachte welquote:Op zaterdag 16 april 2022 11:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 16 april 2022 14:38 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen inkopen doen voor de paas brunch?
Neuh gewoon aan 't werkquote:Op zaterdag 16 april 2022 14:38 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 14:38 schreef DerRabbit het volgende:
quote:
quote:
Maar hoe moeten jullie morgen dan brunchen?quote:
Gewoon kapsalon xxl klappen van de overkant wanneer ik opstaquote:Op zaterdag 16 april 2022 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar hoe moeten jullie morgen dan brunchen?
#viesdikquote:Op zaterdag 16 april 2022 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon kapsalon xxl klappen van de overkant wanneer ik opsta
Zodat je buik eruit ziet als een grote paasei, dat is pas de ultieme paasgedachtequote:
Moest stiekem grinnikenquote:Op zaterdag 16 april 2022 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zodat je buik eruit ziet als een grote paasei, dat is pas de ultieme paasgedachte
Snap echt nooit die feestdagenbrunchesquote:Op zaterdag 16 april 2022 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gewoon lekker uitslapen en dan pas om 11 uur ontbijt en lunch samenvoegen door vies veel lekkers te etenquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Snap echt nooit die feestdagenbrunches
Respectquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hard voor weinig, maar nooit chagrijnig
Ik eet altijd wat ik lekker vind, heb ik niet perse een feestdag voor nodigquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon lekker uitslapen en dan pas om 11 uur ontbijt en lunch samenvoegen door vies veel lekkers te eten![]()
![]()
Elke maal een feestmaal van maken en elke dag een feestdag van makenquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik eet altijd wat ik lekker vind, heb ik niet perse een feestdag voor nodig
Ja precies!quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Elke maal een feestmaal van maken en elke dag een feestdag van maken
Maar als iedere dag een feestdag is, is het dan niet gewoon een normale dagquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Elke maal een feestmaal van maken en elke dag een feestdag van maken
Ligt eraan hoe je bekijktquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar als iedere dag een feestdag is, is het dan niet gewoon een normale dag
Je moet het geloof vieren lieve schat, niet de supermarktquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar als iedere dag een feestdag is, is het dan niet gewoon een normale dag
Ik heb vanochtend al boodschappen daarvoor gedaanquote:Op zaterdag 16 april 2022 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
dus morgen loop jij de tarrels uit je wc borstel te schudden?quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je moet het geloof vieren lieve schat, niet de supermarkt
quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:32 schreef FranticDJ het volgende:
Do you know what the moon can do to your stereo?
quote:
Ze maken tegenwoordig overal eenvreet dag van. De winkeliers varen er wel bijquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik eet altijd wat ik lekker vind, heb ik niet perse een feestdag voor nodig
Ja dit dus, zo'n commercieel gedoe allemaal....quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze maken tegenwoordig overal eenvreet dag van. De winkeliers varen er wel bij
I weet nog in mijn jonge jaren was pasen paasbrood met heul veul eieren eten.
TEgenwoordig is het gourmetten of een soort van Kerstmaaltijden op tafel zetten
Ik doe daar ook niet aan mee hoor. Ik eet gewoon wat ik normaal ook zou eten, doe ik trouwens met de Kerst ook
Al die opgedrongen shit.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze maken tegenwoordig overal eenvreet dag van. De winkeliers varen er wel bij
I weet nog in mijn jonge jaren was pasen paasbrood met heul veul eieren eten.
TEgenwoordig is het gourmetten of een soort van Kerstmaaltijden op tafel zetten
Ik doe daar ook niet aan mee hoor. Ik eet gewoon wat ik normaal ook zou eten, doe ik trouwens met de Kerst ook
Ik doe daar lekker niet aan mee hoor. En wil ook nooit dat mijn kids dure kadoos, kopenquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al die opgedrongen shit.Vader/moederdag net zo, vroeger knutselde je wat op school en je bracht ze eten op bed ofzo. Tegenwoordig "moet" je ze een cadeau geven van 100 euro.
Ja en omdat het al niet duur genoeg is maken ze het met deze dagen nog een stukje duurderquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dit dus, zo'n commercieel gedoe allemaal....
Soms zit het tegen oplichterij aan.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en omdat het al niet duur genoeg is maken ze het met deze dagen nog een stukje duurder
Ook dat nog inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2022 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en omdat het al niet duur genoeg is maken ze het met deze dagen nog een stukje duurder
Wel naar mijn parkiet. Is dat ook goed?quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie al kut geroepen naar de buuf?
nee wel naar twee rauwe kipfilets die samengebonden met twee postelastieken na 30 seconden uit de magnetron kwamenquote:Op zaterdag 16 april 2022 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie al kut geroepen naar de buuf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, alleen de buuf teltquote:Op zaterdag 16 april 2022 16:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel naar mijn parkiet. Is dat ook goed?
quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:35 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.bolde.com/sou(...)s-death-row-inmates/
best ziek eigenlijk. niet dat die injectie zoveel beter was.Ik ben sowieso tegen de doodstraf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Het is soms echt niet meer leuk die prijzen allemaalquote:Op zaterdag 16 april 2022 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms zit het tegen oplichterij aan.
Ik denk dat ik zo de frituurpan maar aanzet.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:47 schreef FranticDJ het volgende:
Wat gaan we eten Jungs?
heb zin in een burger, maar de enige die bezorgt is spare rib express.. en ik vind hun broodjes niks.
Ik ook!quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo de frituurpan maar aanzet.
Beetje patatje's maken met een kipfiletje erbij.quote:
Biertje erbij,quote:
die heb ik nietquote:Op zaterdag 16 april 2022 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo de frituurpan maar aanzet.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje patatje's maken met een kipfiletje erbij.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee wel naar twee rauwe kipfilets die samengebonden met twee postelastieken na 30 seconden uit de magnetron kwamen
goed leven copainquote:Op zaterdag 16 april 2022 17:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Boh ik zit lekker op het strand. Genot
Ik maak mijn kipfiletje in de pan om te eten. Daar zit het verschil denk ik.quote:
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Boh ik zit lekker op het strand. Genot
Lekker manquote:Op zaterdag 16 april 2022 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet eensquote:
Ik mot ook geen bier bij mijn avondeten, hooguit bij nassi wil het nog wel lekker zijn.quote:
Ik had beter van je verwacht!quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben lui vandaag.quote:
Dat is geen excuus om gore patat te eten ipv de velen malen superieure friet!quote:
Trek net de eerste open, tijdens het uitbuikenquote:
Ik vind het wel lekker hoorquote:Op zaterdag 16 april 2022 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mot ook geen bier bij mijn avondeten, hooguit bij nassi wil het nog wel lekker zijn.
Belg gespotquote:Op zaterdag 16 april 2022 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is geen excuus om gore patat te eten ipv de velen malen superieure friet!
Zeik niet, mislukte Brabander.quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is geen excuus om gore patat te eten ipv de velen malen superieure friet!
Goed plan.quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Trek net de eerste open, tijdens het uitbuiken
Dat zijn aardappelenquote:Op zaterdag 16 april 2022 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet weten wat patatjes zijn
[ afbeelding ]
Ik trek er ook net 1 openquote:Op zaterdag 16 april 2022 18:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Trek net de eerste open, tijdens het uitbuiken
[..]
Ik vind het wel lekker hoor
Belgen eten tenminste gefrituurde aardappel staven ipv gepatateerdequote:
Mooi. Stil.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Belgen eten tenminste gefrituurde aardappel staven ipv gepatateerde
Ik pak nu de tweede dus geen paniekquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik trek er ook net 1 open![]()
Komt wel dichtbij zo
We genieten er even veel van, dus zal weinig uitmakenquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Belgen eten tenminste gefrituurde aardappel staven ipv gepatateerde
Die pak ik straks. Is ook gelijk de laatste.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik pak nu de tweede dus geen paniek
Ik tank rustig door tot een uurtje of 11, daarna word ik moe en ga ik waarschijnlijk naar bedquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die pak ik straks. Is ook gelijk de laatste.
Ik ben nu al moe.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik tank rustig door tot een uurtje of 11, daarna word ik moe en ga ik waarschijnlijk naar bed
Die heb ik ook wel eens gehad, is wel lekker.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben nu al moe.![]()
Maar ik drink niet zoveel. Dus heb er 2 gekocht toen ik vanmiddag in de winkel liep.
Zag er eentje staan die ik er lekker vind.
Hanalei Island ipa.
Niet mijn favoriet, maar zeker geen verkeerd biertjequote:Op zaterdag 16 april 2022 19:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben nu al moe.![]()
Maar ik drink niet zoveel. Dus heb er 2 gekocht toen ik vanmiddag in de winkel liep.
Zag er eentje staan die ik er lekker vind.
Hanalei Island ipa.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 16 april 2022 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het heeft ook prima gesmaakt.quote:
MrsL.quote:
Avond schoonheid.quote:
Kerel, weer wakker?quote:
ieni, tijdje niet gezien. Ik begon je al te missen.quote:
Ja,was een fijn dutje.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Avond schoonheid.
[..]
Kerel, weer wakker?
Eend! Ik was niet weg, alleen niet hier.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ieni, tijdje niet gezien. Ik begon je al te missen.
Heejquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eend! Ik was niet weg, alleen niet hier.
Wat heb je voor monitor gekocht?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ieni, tijdje niet gezien. Ik begon je al te missen.
Als het maar goed met je gaat.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eend! Ik was niet weg, alleen niet hier.
Acer, 22 inch breedbeeld.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat heb je voor monitor gekocht?
Jaja stukken beter.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het maar goed met je gaat.
SBEquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Avond schoonheid.
[..]
Kerel, weer wakker?
Goed om te horen met mij is het inmiddels ook weer stukken beter.quote:
Nice.quote:
Ik wou ook weer niet een grotere hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nice.![]()
ik had laatst een bod gedaan op een 27 inch,maar werd net overboden.
Zo`n gekantelde lijkt me ook wel wat.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou ook weer niet een grotere hebben.
Wat bedoel je met gekantelde?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo`n gekantelde lijkt me ook wel wat.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met gekantelde?
Dacht ik.quote:
Ook dat inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht ik.![]()
Neemt ook minder ruimte in.
Ik heb een monitor die je 90 graden kan kantelen maar dat gebruikte ik zelden. Het is wel makkelijk bij het lezen van tekstbestanden.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht ik.![]()
Neemt ook minder ruimte in.
Ik vind dit wel wat hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een monitor die je 90 graden kan kantelen maar dat gebruikte ik zelden. Het is wel makkelijk bij het lezen van tekstbestanden.
Nog meer?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo nu vanaf laptop. Kan ik nog meer onzin tikken.
Zij kan dat.quote:
Hoe is het met je liefdesleven, ben je al weer wat leuks tegengekomen?quote:
Haha nee.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe is het met je liefdesleven, ben je al weer wat leuks tegengekomen?
Ik durfde het niet te vragen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe is het met je liefdesleven, ben je al weer wat leuks tegengekomen?
Snap ik maar je verhalen waren vaak zo lachen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha nee.
Eerlijk gezegd ook geen behoefte aan.
De bezemkast meneer?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja die dude heeft een relatie tegenwoordig.
Wat moet je met een tweedehands laptop?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben nog opzoek naar een tweedehands laptop
En dan naar het verkeerde dorp rijden.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat moet je met een tweedehands laptop?
Maar op marktplaats kijken misschien
Had jij dat?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan naar het verkeerde dorp rijden.
R woud.quote:
Er daagt mij iets.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan naar het verkeerde dorp rijden.
Voor het FOK!ken in de tuin, en voor naar de TT, daar ga ik geen nieuwe voor kopenquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat moet je met een tweedehands laptop?
Maar op marktplaats kijken misschien
Ah nee snap ik wel een beetje zonde danquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor het FOK!ken in de tuin, en voor naar de TT, daar ga ik geen nieuwe voor kopen
Jij kan wel een grapje hebben toch?quote:
Precies, voor wat muziek afspelen ga ik geen honderden euro's uitgeven, en als er een glas bier overheen dondert doet het wat minder pijnquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah nee snap ik wel een beetje zonde dan
Uiteraardquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij kan wel een grapje hebben toch?
Hij wel.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij kan wel een grapje hebben toch?
maximaal tinderenquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Alsof je een telefoonscherm hebt maar dan groter!
quote:
Tablet een optie? Anders even op zoek naar een 2de hands. Er zijn er genoeg te vinden.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies, voor wat muziek afspelen ga ik geen honderden euro's uitgeven, en als er een glas bier overheen dondert doet het wat minder pijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |