nog even en dan heb je echt lang weekend dusquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
Vrije dagen CAO Hoveniers
De cao vermeldt de volgende bijzondere dagen, waarop in principe geen arbeid wordt verricht:
Nieuwjaarsdag
Eerste en tweede kerstdag
(Eerste) en tweede paasdag
Hemelvaartsdag
(Eerste) en tweede pinksterdag
Op de dag dat de verjaardag van de koning wordt gevierd
Wordt er in overleg met de werknemer toch besloten te gaan werken op deze dagen, dan geldt een toeslag van 100%. Van bovenstaande dagen wijkt 5 mei af. Op 5 mei wordt er eveneens in principe niet gewerkt. Maar wordt er toch gewerkt op 5 mei, dan krijgt de werknemer hiervoor een vervangende vrije dag of wordt er 7,4 uur bijgeschreven op de verlofkaart.
Wij zijn standaard deze dagen én Hemelvaartsdag vrij...quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
De cao vermeldt de volgende bijzondere dagen, waarop in principe geen arbeid wordt verricht:
Nieuwjaarsdag
Hemelvaartsdag
Wordt er in overleg met de werknemer toch besloten te gaan werken op deze dagen, dan geldt een toeslag van 100%. Van bovenstaande dagen wijkt 5 mei af. Op 5 mei wordt er eveneens in principe niet gewerkt. Maar wordt er toch gewerkt op 5 mei, dan krijgt de werknemer hiervoor een vervangende vrije dag of wordt er 7,4 uur bijgeschreven op de verlofkaart.
Jaaaquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog even en dan heb je echt lang weekend dus
en dan hopen we natuurlijk ook weer mooi weer te hebbenquote:
Ik ben Hemelvaartsdag ook standaard vrij hoorquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wij zijn standaard deze dagen én Hemelvaartsdag vrij...
De vrijdag na hemelvaart ga ik standaard naar België, mag het ook regenen hoorquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan hopen we natuurlijk ook weer mooi weer te hebben
vuurwerk?quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De vrijdag na hemelvaart ga ik standaard naar België, mag het ook regenen hoor
je zit stiekem vast?quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 1,5 jaar niet meer vrij geweest
Ja, al twijfel ik of ik dit jaar ga, schijnt lang te gaan duren voordat de voorraden worden aangevuld, kon wel eens september wordenquote:
Maar die stond niet in jouw postquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben Hemelvaartsdag ook standaard vrij hoor
en hoe ze het dit jaar gaan aanpakken qua vuurwerk?quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, al twijfel ik of ik dit jaar ga, schijnt lang te gaan duren voordat de voorraden worden aangevuld, kon wel eens september worden
jawelquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar die stond niet in jouw post
Uh, jawelquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar die stond niet in jouw post
Nee het gaat wel door dit jaar, dit houden ze toch niet tegen en dat weten ze ook welquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
en hoe ze het dit jaar gaan aanpakken qua vuurwerk?
ik verwacht wederom een verbod en en strengere handhaving
ach woudje onze overheid is toch 1 groot vals bolwerkquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee het gaat wel door dit jaar, dit houden ze toch niet tegen en dat weten ze ook wel
jawelquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
In het vorige topic dan? Niet in de post die ik quote??
Dat is zo jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach woudje onze overheid is toch 1 groot vals bolwerk
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
In het vorige topic dan? Niet in de post die ik quote??
@Cinderelladreamerquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
Nieuwjaarsdag
Hemelvaartsdag
neee!!!quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Okee okee okee......doei doei maar weer!
Proost keer'lquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ik verklaar het weekend voor geopend onder het genot van een lekker biertje!
Thanks kerel.quote:
Morgen met de vrouw op pad, wat precies geen idee nogquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks kerel.
Nog plannen voor dit lange weekend?
Wist je dat maar weinig mensen weten wat er met Pinksteren gevierd wordt.quote:
Nog niks concreets.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen met de vrouw op pad, wat precies geen idee nogZondag lekker pilsen op een terras.
en jij?
Daar is ook helemaal niets mis meequote:
Pinksteren is het begin van het Christendom en de uitstorting van de heilige geest.....maar van alle heilige vieringen inderdaad wel de minst bekende.....quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist je dat maar weinig mensen weten wat er met Pinksteren gevierd wordt.
Soms zo waar.quote:
Waar heb je iedereen gelaten?quote:
Open de haagse tuinhuis stream eens, wellicht dat je daar enkele antwoorden kunt vindenquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar heb je iedereen gelaten?
Wees blij dat hij je niet steeds in je zak mepte. Dan had je daar een ontsteking gehad.quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:32 schreef ToT het volgende:
Oogontsteking, yay!Ja Mini-ToT zit vaak voor de lol tegen m'n ogen aan te meppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |