abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204472761
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 10:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Voice :W
Nee Benny heb ik hier niet zien posten de laatste tijd.
Maar volgens mij is hij ook geen mod van ESF
wie dan wel, oh ja Greys, maar die moet mij niet dus ik ben kansloos :'(

ik moet wel toegeven ik heb uitgelogd nog altijd wel zitten lurken in ESF, ik heb er ongelooflijk veel spijt van dat ik me toen had misdragen, en sommigen van mijn favorieten kunnen wel wat extra van mijn liefde in ESF gebruiken vind ik
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 10:30:33 #177
388664 crew  Dotteke
pi_204472796
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]
wie dan wel, oh ja Greys, maar die moet mij niet dus ik ben kansloos :'(

ik moet wel toegeven ik heb uitgelogd nog altijd wel zitten lurken in ESF, ik heb er ongelooflijk veel spijt van dat ik me toen had misdragen, en sommigen van mijn favorieten kunnen wel wat extra van mijn liefde in ESF gebruiken vind ik
IK kan er geen zinnig woord overzeggen. Weet niet wat er gebeurd. Maar je moet het wel heel bont hebben gemaakt als je er zolang al niet mag posten. :o
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_204472823
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 10:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
IK kan er geen zinnig woord overzeggen. Weet niet wat er gebeurd. Maar je moet het wel heel bont hebben gemaakt als je er zolang al niet mag posten. :o
ik heb niemand uitgescholden of zo, als je dat soms bedoelt, meer vanwege ''spammen'' maar ik scheld nooit, ik hou me altijd netjes aan de regels

ESF is echt mijn ding, altijd al zo geweest vanaf klein kind eigenlijk, en ik vind het erg dat ik daar niet meer kan posten al zolang
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 10:51:26 #179
388664 crew  Dotteke
pi_204472940
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 10:34 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]
ik heb niemand uitgescholden of zo, als je dat soms bedoelt, meer vanwege ''spammen'' maar ik scheld nooit, ik hou me altijd netjes aan de regels

ESF is echt mijn ding, altijd al zo geweest vanaf klein kind eigenlijk, en ik vind het erg dat ik daar niet meer kan posten al zolang
Nee ik bedoel niets, alleen dat je iets gedaan hebt waardoor je al zolang niet meer mag posten
Maar goed is hier de plek ook niet voor om over te discussiëren.
De mods van hier kunnen ook niets voor je doen moet je echt bij de mods va ESF zijn
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 18 april 2022 @ 10:59:24 #180
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204473005
quote:
17s.gif Op maandag 18 april 2022 09:32 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen lieve schatjes :W Fijne zonnige tweede Paasdag, geniet ervan :*

@:monkyyy , hoe was Tropenjaren?
Nog niet gezien ga ik terugkijken. Eerst even lekker brunchen. :9
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204473422
:W :W :W
pi_204474237
quote:
11s.gif Op maandag 18 april 2022 11:50 schreef Tassendief het volgende:
:W :W :W
O+
pi_204474491
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 10:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee ik bedoel niets, alleen dat je iets gedaan hebt waardoor je al zolang niet meer mag posten
Maar goed is hier de plek ook niet voor om over te discussiëren.
De mods van hier kunnen ook niets voor je doen moet je echt bij de mods va ESF zijn
wie zijn de huidige mods van ESF dan?
pi_204474604
ik weet niet of het daar mocht, maar ik heb er een officiele aanvraag naar gedaan in feedback of ik weer in ESF zou mogen posten, aangezien het echt al vele jaren geleden is die ban
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 april 2022 @ 14:57:35 #185
163650 Greys
pi_204474621
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 10:34 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

Even namens Greys de user en niet namens Greys de mod:

Je hebt honderd kansen gehad, je hebt users gestalkt, je bent met zieke spelletjes bezig geweest maandenlang en je bent ook op diverse andere buitenlandse Songfestivalforums geband en dat is ook niet voor niets en daar hebben wij niets mee te maken.

Dus het is niet 'omdat Greys je niet moet'. Het is door je eigen gedrag dat nooit verbetert ondanks tig neppe beloftes dus ga dit niet bij mij neerleggen, waag het niet om te zeggen dat dat de reden is. Ik heb namelijk meer geduld met jou gehad dan wie dan ook en je meer tips en kansen gegeven dan wie ook. Heb zelfs een apart topic aangemaakt destijds voor je in ESF voor je totale Maanobsessie terwijl die níks met het Songfestival te maken had. Maar nee, je moest en zou elk ander topic ermee blijven verzieken. Kans op kans op kans.

Het is dus omdat je keer op keer bewees bij vele andere mods dat je je niet normaal kunt gedragen, ook na twintig keer roepen dat je zogenaamd wéér spijt had. Genoeg kansen gehad en je weet het. Dus nee. Dit is niet 'omdat Greys jou niet moet' maar omdat je het werkelijk bij iedereen verziekt hebt van users en crew en niemand meer in je zogenaamde spijt gelooft.

Dus. Hoop dat dat duidelijk is en je kunt je Songfestivalposts vast op Twitter kwijt ofzo. Succes daar. :)

En ook dit is wéér een uitzondering voor jou want je mag bans helemaal niet bespreken op het forum. Maar ik vertel je dit als user. Ga die mensen er hier niet mee lastigvallen. Mail yvonne maar. Die kan je ook nog wel even vertellen hoe en wat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204474654
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 14:57 schreef Greys het volgende:

[..]
Even namens Greys de user en niet namens Greys de mod:

Je hebt honderd kansen gehad, je hebt users gestalkt, je bent met zieke spelletjes bezig geweest maandenlang en je bent ook op diverse andere buitenlandse Songfestivalforums geband en dat is ook niet voor niets en daar hebben wij niets mee te maken.

Dus het is niet 'omdat Greys je niet moet'. Het is door je eigen gedrag dat nooit verbetert ondanks tig neppe beloftes dus ga dit niet bij mij neerleggen, waag het niet om te zeggen dat dat de reden is. Ik heb namelijk meer geduld met jou gehad dan wie dan ook en je meer tips en kansen gegeven dan wie ook. Heb zelfs een apart topic aangemaakt destijds voor je in ESF voor je totale Maanobsessie terwijl die níks met het Songfestival te maken had. Maar nee, je moest en zou elk ander topic ermee blijven verzieken. Kans op kans op kans.

Het is dus omdat je keer op keer bewees bij vele andere mods dat je je niet normaal kunt gedragen, ook na twintig keer roepen dat je zogenaamd wéér spijt had. Genoeg kansen gehad en je weet het. Dus nee. Dit is niet 'omdat Greys jou niet moet' maar omdat je het werkelijk bij iedereen verziekt hebt van users en crew en niemand meer in je zogenaamde spijt gelooft.

Dus. Hoop dat dat duidelijk is en je kunt je Songfestivalposts vast op Twitter kwijt ofzo. Succes daar. :)
hoi, ik heb die Maanobsessie helemaal niet meer zo, dat is bv ook al veranderd

nu heb ik echt oprecht spijt, ik vind jullie posts in ESF echt wel leuk om te lezen, en ja dat stalken van users was inderdaad zeer kinderachtig, ik beloof je als ik terug zou mogen, een laatste kans dat ik kan bewijzen dat ik serieus ben veranderd, ik zal meer ontopic posten en minder met mijn obsessies bezig zijn waar het niet mag

dit begrijp ik wel, maar het is al zoveel jaren geleden en ik wil gewoon weer mijn meningen kunnen delen met jullie over ESF, op een relaxte en gewoon normale manier
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 april 2022 @ 15:08:17 #187
163650 Greys
pi_204474667
Welnee, ik heb nog wel twintig eerdere 'ik ben veranderd' beloftes van je en die bleken ook elke keer niet waar.

Maar nogmaals, waag het niet dit te gooien op 'Greys moet mij niet'. Want daar toon je al mee aan dat je niks veranderd bent. Maanden tijd en energie heb ik in jou gestoken destijds om je te helpen. En dit is je dank. "Greys moet mij niet". Zegt genoeg dat je denkt dat het aan mij ligt ipv aan je eigen gedrag. Je geeft nu al aan nog 'obsessies' te hebben.

Fijne dag nog allemaal, wilde dit toch even rechtzetten. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204474690
Juice in ons topic :9
pi_204474717
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 15:12 schreef potjecreme het volgende:
SCOOOOOOOOHOOOOOOOOP
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 april 2022 @ 15:15:14 #190
163650 Greys
pi_204474719
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 15:12 schreef potjecreme het volgende:
Graag gedaan. :P

*schouder afklopt

(En ik ga weer, hoor. :D)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204474728
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 15:08 schreef Greys het volgende:
Welnee, ik heb nog wel twintig eerdere 'ik ben veranderd' beloftes van je en die bleken ook elke keer niet waar.

Maar nogmaals, waag het niet dit te gooien op 'Greys moet mij niet'. Want daar toon je al mee aan dat je niks veranderd bent. Maanden tijd en energie heb ik in jou gestoken destijds om je te helpen. En dit is je dank. "Greys moet mij niet". Zegt genoeg dat je denkt dat het aan mij ligt ipv aan je eigen gedrag. Je geeft nu al aan nog 'obsessies' te hebben.

Fijne dag nog allemaal, wilde dit toch even rechtzetten. O+
met obsessies bedoel ik natuurlijk mijn favorieten, en ik wil zo graag weer welkom zijn in ESF om die reden ook, mijn favorieten zijn daar nogal ondergewaardeerd

dat was toen, toen kon ik me niet aan mijn beloftes houden, nu wel, ik ben gewoon niet meer zo'n kinderachtige trol

sorry dat ik begon met een ''greys moet mij niet'' nee klopt het was mijn schuld toen, en ja ik had naar jouw advies moeten luisteren, dat begrijp ik nu maar jammer genoeg veels te laat

hef die ban op graag en ik zal me gedragen en nu beloof ik het en ik ga me aan die belofte houden want anders kun je me gewoon weer weren, maar ik ben veranderd echt waar, ik zie ESF nu ook meer als een entertainment show en voor mijzelf zijn er geen verliezers ik zie het meer als een concert waar ik muziek en artiesten kan ontdekken waar ik anders nooit van heb gehoord
pi_204474751
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_204474792
ik geef niet op, ik wil terug in ESF, een ESF superfan zoals ik hoort daar gewoon
pi_204474806
wat geef ik trouwens om die Maan nu, zoveelste talentenjachten flop :')

ik luister ook helemaal niet meer naar haar muziek als ze nog uberhaupt muziek uitbrengt nu, dat weet ik zelfs niet eens
pi_204474915
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goede sfeer hier ^O^
O+

vanavond weer chateau bijstand genot overigens
pi_204474931
maar goed, als ik niet meer terug in ESF mag, ook goed, genoeg andere plekjes voor mij hier

net effe leuk topicje aangemaakt bij B&H, een van mijn favo's van dit jaar voor ESF, Emma Muscat, ik vind haar echt geweldig, die verdient daar ook wel een fanclubje
pi_204475752
De tv-gids van vandaag;

Dagelijks;
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.04; Khalid en Sophie NPO1
19.27; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5

Diversen;
20.25; Hunted Into The Wild NPO3
20.30; Uitstel van executie RTL4 https://www.tvgids.nl/informatief/uitstel-van-executie
20.30; Politie Landelijke Eenheid RTL5
20.30; Chateau Bijstand SBS6 https://www.tvgids.nl/informatief/chateau-bijstand
20.33; Radar NPO1
21;16; Spoorloos NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/spoorloos

Docu/Reportage;
2Doc: Hitlers kindsoldaten NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/2doc-hitlers-kindsoldaten

Aktueel;
21;40; VI Vandaag SBS6
22.00; Jinek RTL4
22.06; Arjen Lubach NPO1
22.36; OP1 NPO1

Liefs van jullie online omroepster; :*

@WcPot
@Ole
@Tassendief
@potjecreme
@Oostblokkert
@StephanL
@monkyyy
@Snowsquall
@Van_Poppel
@Lavenderr
@Dotteke
@Drass
@ChildoftheStars

Typefouten onder voorbehoud. ;)
pi_204475753
Avond :W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_204475754
quote:
17s.gif Op maandag 18 april 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;

Dagelijks;
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.04; Khalid en Sophie NPO1
19.27; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5

Diversen;
20.25; Hunted Into The Wild NPO3
20.30; Uitstel van executie RTL4 https://www.tvgids.nl/informatief/uitstel-van-executie
20.30; Politie Landelijke Eenheid RTL5
20.30; Chateau Bijstand SBS6 https://www.tvgids.nl/informatief/chateau-bijstand
20.33; Radar NPO1
21;16; Spoorloos NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/spoorloos

Docu/Reportage;
2Doc: Hitlers kindsoldaten NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/2doc-hitlers-kindsoldaten

Aktueel;
21;40; VI Vandaag SBS6
22.00; Jinek RTL4
22.06; Arjen Lubach NPO1
22.36; OP1 NPO1

Liefs van jullie online omroepster; :*

@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL