wie dan wel, oh ja Greys, maar die moet mij niet dus ik ben kansloosquote:Op maandag 18 april 2022 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Voice![]()
Nee Benny heb ik hier niet zien posten de laatste tijd.
Maar volgens mij is hij ook geen mod van ESF
IK kan er geen zinnig woord overzeggen. Weet niet wat er gebeurd. Maar je moet het wel heel bont hebben gemaakt als je er zolang al niet mag posten.quote:Op maandag 18 april 2022 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wie dan wel, oh ja Greys, maar die moet mij niet dus ik ben kansloos
ik moet wel toegeven ik heb uitgelogd nog altijd wel zitten lurken in ESF, ik heb er ongelooflijk veel spijt van dat ik me toen had misdragen, en sommigen van mijn favorieten kunnen wel wat extra van mijn liefde in ESF gebruiken vind ik
ik heb niemand uitgescholden of zo, als je dat soms bedoelt, meer vanwege ''spammen'' maar ik scheld nooit, ik hou me altijd netjes aan de regelsquote:Op maandag 18 april 2022 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK kan er geen zinnig woord overzeggen. Weet niet wat er gebeurd. Maar je moet het wel heel bont hebben gemaakt als je er zolang al niet mag posten.
Nee ik bedoel niets, alleen dat je iets gedaan hebt waardoor je al zolang niet meer mag postenquote:Op maandag 18 april 2022 10:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik heb niemand uitgescholden of zo, als je dat soms bedoelt, meer vanwege ''spammen'' maar ik scheld nooit, ik hou me altijd netjes aan de regels
ESF is echt mijn ding, altijd al zo geweest vanaf klein kind eigenlijk, en ik vind het erg dat ik daar niet meer kan posten al zolang
Nog niet gezien ga ik terugkijken. Eerst even lekker brunchen.quote:Op maandag 18 april 2022 09:32 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen lieve schatjesFijne zonnige tweede Paasdag, geniet ervan
![]()
@:monkyyy , hoe was Tropenjaren?
wie zijn de huidige mods van ESF dan?quote:Op maandag 18 april 2022 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niets, alleen dat je iets gedaan hebt waardoor je al zolang niet meer mag posten
Maar goed is hier de plek ook niet voor om over te discussiëren.
De mods van hier kunnen ook niets voor je doen moet je echt bij de mods va ESF zijn
Even namens Greys de user en niet namens Greys de mod:quote:Op maandag 18 april 2022 10:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik heb niemand uitgescholden of zo, als je dat soms bedoelt, meer vanwege ''spammen'' maar ik scheld nooit, ik hou me altijd netjes aan de regels
ESF is echt mijn ding, altijd al zo geweest vanaf klein kind eigenlijk, en ik vind het erg dat ik daar niet meer kan posten al zolang
hoi, ik heb die Maanobsessie helemaal niet meer zo, dat is bv ook al veranderdquote:Op maandag 18 april 2022 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Even namens Greys de user en niet namens Greys de mod:
Je hebt honderd kansen gehad, je hebt users gestalkt, je bent met zieke spelletjes bezig geweest maandenlang en je bent ook op diverse andere buitenlandse Songfestivalforums geband en dat is ook niet voor niets en daar hebben wij niets mee te maken.
Dus het is niet 'omdat Greys je niet moet'. Het is door je eigen gedrag dat nooit verbetert ondanks tig neppe beloftes dus ga dit niet bij mij neerleggen, waag het niet om te zeggen dat dat de reden is. Ik heb namelijk meer geduld met jou gehad dan wie dan ook en je meer tips en kansen gegeven dan wie ook. Heb zelfs een apart topic aangemaakt destijds voor je in ESF voor je totale Maanobsessie terwijl die níks met het Songfestival te maken had. Maar nee, je moest en zou elk ander topic ermee blijven verzieken. Kans op kans op kans.
Het is dus omdat je keer op keer bewees bij vele andere mods dat je je niet normaal kunt gedragen, ook na twintig keer roepen dat je zogenaamd wéér spijt had. Genoeg kansen gehad en je weet het. Dus nee. Dit is niet 'omdat Greys jou niet moet' maar omdat je het werkelijk bij iedereen verziekt hebt van users en crew en niemand meer in je zogenaamde spijt gelooft.
Dus. Hoop dat dat duidelijk is en je kunt je Songfestivalposts vast op Twitter kwijt ofzo. Succes daar.
met obsessies bedoel ik natuurlijk mijn favorieten, en ik wil zo graag weer welkom zijn in ESF om die reden ook, mijn favorieten zijn daar nogal ondergewaardeerdquote:Op maandag 18 april 2022 15:08 schreef Greys het volgende:
Welnee, ik heb nog wel twintig eerdere 'ik ben veranderd' beloftes van je en die bleken ook elke keer niet waar.
Maar nogmaals, waag het niet dit te gooien op 'Greys moet mij niet'. Want daar toon je al mee aan dat je niks veranderd bent. Maanden tijd en energie heb ik in jou gestoken destijds om je te helpen. En dit is je dank. "Greys moet mij niet". Zegt genoeg dat je denkt dat het aan mij ligt ipv aan je eigen gedrag. Je geeft nu al aan nog 'obsessies' te hebben.
Fijne dag nog allemaal, wilde dit toch even rechtzetten.
quote:
18.00.00quote:Op maandag 18 april 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.04; Khalid en Sophie NPO1
19.27; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.25; Hunted Into The Wild NPO3
20.30; Uitstel van executie RTL4 https://www.tvgids.nl/informatief/uitstel-van-executie
20.30; Politie Landelijke Eenheid RTL5
20.30; Chateau Bijstand SBS6 https://www.tvgids.nl/informatief/chateau-bijstand
20.33; Radar NPO1
21;16; Spoorloos NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/spoorloos
Docu/Reportage;
2Doc: Hitlers kindsoldaten NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/2doc-hitlers-kindsoldaten
Aktueel;
21;40; VI Vandaag SBS6
22.00; Jinek RTL4
22.06; Arjen Lubach NPO1
22.36; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass