Ik ga ervoor duimenquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:16 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
volgende week weer dubbele portie
welterustenquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:34 schreef praadje het volgende:
Beetje flauwe aflevering maar met jullie weer gezellig. Slaap lekker voor sebiet en tot morgen schatjes![]()
Goedemorgen lieverd. Heerlijk dat je een paar vrije dagen hebt en op de koop toe krijg je er ook nog eens lekker weer bij. Geniet ervanquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:30 schreef StephanL het volgende:
Goedemorgen. Eindelijk weer een paar vrije dagen en een rustig weekje voor de boeg
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd. Heerlijk dat je een paar vrije dagen hebt en op de koop toe krijg je er ook nog eens lekker weer bij. Geniet ervan
Nee joh, de Paasdagen nog even lekker smullen en daarna pas weer gezond doen. Wat leuk, een scooter. Lekker tuffen naar je werk, fijn in de buitenlucht. En een stuk goedkoper qua brandstofverbruik denk ik. Moet je in NL een helm op eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 april 2022 09:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja heerlijk![]()
Vanaf morgen weer de focus op sporten en gezond eten![]()
Nog iets. Vanwege de drukte rond de Keukenhof elk jaar en moe werd om elke dag met de auto te gaan naar werk en andere zaken heb ik een scooter gekocht. Een bromfiets, 45 km![]()
Als ik geen lichamelijke klachten had met het fietsen had ik wel een elektrische fiets gekocht voor woon werkverkeer, maar goed, blij met mijn scooter
Ja, 45 km is met helmquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee joh, de Paasdagen nog even lekker smullen en daarna pas weer gezond doen. Wat leuk, een scooter. Lekker tuffen naar je werk, fijn in de buitenlucht. En een stuk goedkoper qua brandstofverbruik denk ik. Moet je in NL een helm op eigenlijk?
afval in brand?quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:13 schreef Tassendief het volgende:
Hele straat is afgezet omdat een vuilniswagen zijn lading heeft gelost
quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, 45 km is met helm
[..]
afval in brand?
Wow... dat zal stinkenquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:13 schreef Tassendief het volgende:
Hele straat is afgezet omdat een vuilniswagen zijn lading heeft gelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |