Aan hetquote:
En ook één voor @Sunsyquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:29 schreef drakin het volgende:
Mooi er zit ook 1 voor mij tussen
[ afbeelding ]
Sodequote:Op vrijdag 15 april 2022 19:36 schreef Sodeknetters het volgende:
Paaseitjes gemist.
Boeie. Goenavund allemaal. Thanks
Dees!quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sode![]()
Krijg je toch maar een dikke kont van
Knetterquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:36 schreef Sodeknetters het volgende:
Paaseitjes gemist.
Boeie. Goenavund allemaal.![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:36 schreef Sodeknetters het volgende:
Paaseitjes gemist.
Boeie. Goenavund allemaal.![]()
Zo is dat!quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dees!![]()
Vijf ringen is ook een Olympische gestalte
Of Koen met de chocoladeletter.quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die gele, dat zou ik kunnen zijn.
Gelukkig ben je die bruine nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die gele, dat zou ik kunnen zijn.
Ja leukquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ook één voor @:sunsy [ afbeelding ]
Hahaha leuk!quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ook één voor @:sunsy [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heer FF!![]()
Jij ook een hele fijne eieren queeste.
Goed planquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou morgen gewoon opnieuw beginnen.
Ook lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ook geen eitjes zoeken. Al had me dat best leuk geleken
Ik houd het bij een kippeneitje denk ik.
@drakin heeft een plek waar je niet wíl zoeken, kennelijkquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goeie plek om eieren te verstoppen wel.
Geen idee waar dat zou moeten zijn, maar ik geloof haar op haar woord.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:drakin heeft een plek waar je niet wíl zoeken, kennelijk
Het heeft volgens mij met eten te makenquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee waar dat zou moeten zijn, maar ik geloof haar op haar woord.
Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Het heeft volgens mij met eten te maken
Muziek en een biertjequote:
Ik heb gisteren het assessment gemaakt en de volgende afspraak staat voor komende dinsdag gepland, maar er is een soort van kinkje in de kabel, zeg maar. Mijn naaste collega heeft zich gisteren ziek gemeld met burn outklachten, dat heeft best een impact in zo'n klein bedrijf, waardoor ik me bezwaard voel als ik inderdaad weg zou gaanquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Heb je al iets gehoord van de sollicitaties?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren het assessment gemaakt en de volgende afspraak staat voor komende dinsdag gepland, maar er is een soort van kinkje in de kabel, zeg maar. Mijn naaste collega heeft zich gisteren ziek gemeld met burn outklachten, dat heeft best een impact in zo'n klein bedrijf, waardoor ik me bezwaard voel als ik inderdaad weg zou gaan
Pas op he, je hebt een keus gemaakt om te gaan. Zo kan er altijd een reden zijn om niet te gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren het assessment gemaakt en de volgende afspraak staat voor komende dinsdag gepland, maar er is een soort van kinkje in de kabel, zeg maar. Mijn naaste collega heeft zich gisteren ziek gemeld met burn outklachten, dat heeft best een impact in zo'n klein bedrijf, waardoor ik me bezwaard voel als ik inderdaad weg zou gaan
Ja ik vind het echt heel lastig, bij familie werken is dan echt een nadeel, en toen ik een jaar of 10 geleden in een tijd lang in een lastige situatie zat waardoor ik regelmatig weg moest van kantoor werd daar ook niet moeilijk over gedaan. Ik ben er nog niet uit en ga dinsdag toch naar de tweede afspraak omdat ik het hele plaatje compleet wil hebben voordat ik een beslissing neem.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Oh balen zeg. En het lastige is denk ik dat het toch familie is waardoor je je inderdaad bezwaard voelt. Maar aan de andere kant, als het een hele mooie kans is, dan kun je misschien wel afspraken maken voor een soort overgang.
Dat is ook zo, en mijn collega is ook niet voor niets uitgeschakeld, ik hou dus voorlopig alle opties open.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas op he, je hebt een keus gemaakt om te gaan. Zo kan er altijd een reden zijn om niet te gaan.
Misschien kan je wel iets afspreken om de overgang makkelijker te maken mocht je gaan (bv een maand langer blijven om een ander meer in te werken).
Dat is inderdaad het beste dat je kan doen, naar die tweede afspraak gaan en kijken hoe het voelt. En soms moet je vooral alleen aan jezelf denken. En snap best dat je een loyaliteitsgevoel hebt, maar aan de andere kant sta je bij wijze van spreken ook zo op straat als het op de een of andere manier slecht gaat met het bedrijf.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt heel lastig, bij familie werken is dan echt een nadeel, en toen ik een jaar of 10 geleden in een tijd lang in een lastige situatie zat waardoor ik regelmatig weg moest van kantoor werd daar ook niet moeilijk over gedaan. Ik ben er nog niet uit en ga dinsdag toch naar de tweede afspraak omdat ik het hele plaatje compleet wil hebben voordat ik een beslissing neem.
Het ging ook allemaal te gemakkelijk hč
Zo is het ook, toen mijn collega me belde om zich ziek te melden zei ze dat ze het zo vervelend voor mij vond, omdat er nu van alles op mijn bureau terecht ging komen, ik heb haar ook gezegd dat ze vooral aan zichzelf moet denken en ik me wel red en dat geldt dan ook voor mezelf, dus ik ga dat gesprek eerst maar eens afwachten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste dat je kan doen, naar die tweede afspraak gaan en kijken hoe het voelt. En soms moet je vooral alleen aan jezelf denken. En snap best dat je een loyaliteitsgevoel hebt, maar aan de andere kant sta je bij wijze van spreken ook zo op straat als het op de een of andere manier slecht gaat met het bedrijf.
Dus jou is het wel gelukt, ik ben pas bij de eerste aflevering van seizoen 2, maar duurt lang en is nog wat saai.quote:
Draait om andere personenquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jou is het wel gelukt, ik ben pas bij de eerste aflevering van seizoen 2, maar duurt lang en is nog wat saai.
Wat een lastige situatie zeg. Goed dat je wel op 2e gesprek gaat, voor je de beslissing neemt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt heel lastig, bij familie werken is dan echt een nadeel, en toen ik een jaar of 10 geleden in een tijd lang in een lastige situatie zat waardoor ik regelmatig weg moest van kantoor werd daar ook niet moeilijk over gedaan. Ik ben er nog niet uit en ga dinsdag toch naar de tweede afspraak omdat ik het hele plaatje compleet wil hebben voordat ik een beslissing neem.
Het ging ook allemaal te gemakkelijk hč
Ik kijk het nog even aan en anders gaat ie uit mijn lijstquote:
Dat moet jij wetenquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk het nog even aan en anders gaat ie uit mijn lijst
Komt tijd, komt raadquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:11 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Wat een lastige situatie zeg. Goed dat je wel op 2e gesprek gaat, voor je de beslissing neemt.
Ik snap dat je je dan bezwaard voelt, zeker inderdaad wat Shii zegt, omdat het ook familie is. Burnout is echt niet niks en kan echt wel een tijdje duren, dus dan is het begrijpelijk dat je nu het gevoel hebt dat ze je niet kunnen missen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste dat je kan doen, naar die tweede afspraak gaan en kijken hoe het voelt. En soms moet je vooral alleen aan jezelf denken. En snap best dat je een loyaliteitsgevoel hebt, maar aan de andere kant sta je bij wijze van spreken ook zo op straat als het op de een of andere manier slecht gaat met het bedrijf.
Ik heb hier niets aan toe te voegen. Veel succes met je tweede gesprek en sterkte met je beslissing Deisyy.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap dat je je dan bezwaard voelt, zeker inderdaad wat Shii zegt, omdat het ook familie is. Burnout is echt niet niks en kan echt wel een tijdje duren, dus dan is het begrijpelijk dat je nu het gevoel hebt dat ze je niet kunnen missen.
Maar je hebt deze keuze wel gemaakt voordat dit bekend werd, en uiteindelijk ben je er zelf ook nog. De keuze om iets anders te willen heb je ook niet voor niks gemaakt. Hartstikke lief dat je bezorgd bent om wat je achterlaat, maar je bent er zelf ook nog
Die beslissing heb ik inderdaad niet voor niets gemaakt en heb ik dit lange weekend de tijd om er eens goed over na te denkenquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap dat je je dan bezwaard voelt, zeker inderdaad wat Shii zegt, omdat het ook familie is. Burnout is echt niet niks en kan echt wel een tijdje duren, dus dan is het begrijpelijk dat je nu het gevoel hebt dat ze je niet kunnen missen.
Maar je hebt deze keuze wel gemaakt voordat dit bekend werd, en uiteindelijk ben je er zelf ook nog. De keuze om iets anders te willen heb je ook niet voor niks gemaakt. Hartstikke lief dat je bezorgd bent om wat je achterlaat, maar je bent er zelf ook nog
Dank je wel Eendquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hier niets aan toe te voegen. Veel succes met je tweede gesprek en sterkte met je beslissing Deisyy.
Heb je al een lijstje gemaakt met voor en nadelen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die beslissing heb ik inderdaad niet voor niets gemaakt en heb ik dit lange weekend de tijd om er eens goed over na te denken
Wel in mijn hoofdquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je al een lijstje gemaakt met voor en nadelen?
Ik heb het er erg naar mijn zin.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel Eend![]()
Zit jij nog steeds naar je zin?
Dat heb je ook gedaan voordat je mod werd.quote:
Tof voor jequote:Op vrijdag 15 april 2022 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het er erg naar mijn zin.
[..]
Dat heb je ook gedaan voordat je mod werd.Dat is ook goed gegaan.
Veel succes ermee!quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die beslissing heb ik inderdaad niet voor niets gemaakt en heb ik dit lange weekend de tijd om er eens goed over na te denken
Dank je welquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel succes ermee!Ik hoop dat je tot een beslissing komt waar je achter staat!
Dat ook opschrijven kan helpenquote:
Geeft overzichtquote:
Het helpt inderdaad wel, als ik veel dingen te doen heb zet ik het ook vaak in een lijstje in mijn telefoon.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Geeft overzicht
Ik ben dat nu even een beetje kwijt. Morgen eerst een lijstje maken van dingen die ik moet doen. Normaal doe ik dat ook in m'n hoofd maar krijg daar ineens heel veel stress van.
Wat een lastige situatie… Ja, eerst het gesprek afwachten. En als dat positief uitvalt, kun je inderdaad om een overgangsperiode vragen, zoals marcb1974 zei. Als ze je heel graag willen hebben krijg je die wel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het ook, toen mijn collega me belde om zich ziek te melden zei ze dat ze het zo vervelend voor mij vond, omdat er nu van alles op mijn bureau terecht ging komen, ik heb haar ook gezegd dat ze vooral aan zichzelf moet denken en ik me wel red en dat geldt dan ook voor mezelf, dus ik ga dat gesprek eerst maar eens afwachten.
https://www.nu.nl/media-e(...)g-danny-de-munk.htmlquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees er nog betrekkelijk weinig over.
Ja eigenlijk aanstaande dinsdag maar ik ben mijn paspoort kwijt. Ga nu 2 mei en dat geeft wel veel rust. Ze komen in mei ook verbouwen hier en daar moet ik ook nog wat dingen voor doen. Alles bij elkaar vond ik het maar lastig deze week.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het helpt inderdaad wel, als ik veel dingen te doen heb zet ik het ook vaak in een lijstje in mijn telefoon.
Ik las dat je volgende week ook wee naar het buitenland moet toch?
Nooit gezien ditquote:
Het is een nieuwequote:
Dan zijn die paar weken extra wel weer fijn voordat je weer weg moet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eigenlijk aanstaande dinsdag maar ik ben mijn paspoort kwijt. Ga nu 2 mei en dat geeft wel veel rust. Ze komen in mei ook verbouwen hier en daar moet ik ook nog wat dingen voor doen. Alles bij elkaar vond ik het maar lastig deze week.
Inderdaad gedoe met van alles te regelen om weer op tijd een paspoort te krijgen en dan ook nog eens de verbouwing. Succes ermee!quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eigenlijk aanstaande dinsdag maar ik ben mijn paspoort kwijt. Ga nu 2 mei en dat geeft wel veel rust. Ze komen in mei ook verbouwen hier en daar moet ik ook nog wat dingen voor doen. Alles bij elkaar vond ik het maar lastig deze week.
Wie heeft je paspoort nu dan ?quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik dat eens wistquote:
Maar ook dat komt goedquote:Op vrijdag 15 april 2022 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad gedoe met van alles te regelen om weer op tijd een paspoort te krijgen en dan ook nog eens de verbouwing. Succes ermee!
Mooi dat je later kan gaanquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Op ieder vliegveld zou ik denken?quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar moet je via Schiphol? want waar wordt verder nog gecontroleerd op je paspoort
Nee! Waar is die ? Wat vet gedaan !quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
@:Foshizzle79 heb je deze al gezien?
Ja! Jutfasewegquote:Op vrijdag 15 april 2022 23:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee! Waar is die ? Wat vet gedaan !
Nee want ik kwam erachter voordat ik met m'n pa op vakantie ging. Denk met ski vakantie met vrienden blijven liggen of per ongeluk tussen papieren weggegooid. Of misschien kom ik hem nog ooit tegen...quote:
neequote:
Oh mooi ! Ga er van het weekend ff langs fietsen, zit hier verderopquote:
Jammer, het was wel leuk geweest als je je vader ging bellen en hij hem inderdaad vondquote:Op vrijdag 15 april 2022 23:18 schreef engine het volgende:
[..]
Nee want ik kwam erachter voordat ik met m'n pa op vakantie ging. Denk met ski vakantie met vrienden blijven liggen of per ongeluk tussen papieren weggegooid. Of misschien kom ik hem nog ooit tegen...
Ik even denken dat ik de beslissende stem gaf...quote:
Ohja dankjequote:
quote:
60-40quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:23 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe staat de poll ervoor?
Dat kan ik zelf niet zien omdat ik niet heb gestemd.
3-2 in voordeel van Tripelquote:Op vrijdag 15 april 2022 23:23 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe staat de poll ervoor?
Dat kan ik zelf niet zien omdat ik niet heb gestemd.
Ah, dank je. Heb ook gestemd. Haha.quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Domnivoor in 40+ / [40+ SC #4623] Een fijn paasweekend allen <3
Oh ik ken juist alleen die Tripel, vandaar mijn stem daarvoorquote:
quote:
Avéquote:
Koen!quote:
Ik heb nog niks gehoordquote:
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook niet gezegd dat ik ga sterven
Je had haar moeten brengen ?quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:57 schreef Koen66 het volgende:
mijn moeder is uit de bus gevallen, moest naar het ziekenhuis met een hoofdwond
Ik voel me schuldig
quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Ik voel me schuldig
Ah nee! Sterkte voor je moeder. Maar jij hoeft je dan niet schuldig te voelen, toch?quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Ik voel me schuldig
Oh wat naarquote:Op vrijdag 15 april 2022 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Ik voel me schuldig
dat niet.....quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Waarom schuldig? Je kan er niet altijd bij zijn toch?
Ik was ook weer van de trap gelazerd maar we overleven het wel weerquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:01 schreef chufi het volgende:
Een ongelukje zit in een klein hoekje ... deze week ook weer ervaren .. niets ernstigs gelukkig
Heel herkenbaar Koen, maar dat is echt jouw schuld niet. Je hebt het juist alleen maar goed bedoeld.quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat niet.....
maar ik had er wel mee te maken dat ze in de bus zat...
lang verhaal.........
Ze heeft al weken een slecht/nauwelijks werkend gehoorapparaat, ik probeer d'r al weken te bewegen naar de audicien te gaan. Maar hoe meer dement ze raakt hoe egoistischer ze wordt "ze vindt het niet zo nodig".......... (ze verstaat zonder gehoorapparaat alleen als je je stem behoorlijk verheft, heeft zij geen last van MAAR ANDEREN WEL.... )
Gisteren beweerde ze dat ze pas in mei terecht kan bij Beter Horen. Ik dacht vanmiddag, ik bel Beter Horen. Kon ze DIRECT terecht dus.... zij met de bus die kant uit, gehoorapparaat was kennelijk eenvoudig te maken, ze stond enthousiast op m'n voicemail, werd er een uur later gebeld dat ze naar het ziekenhuis was gebracht, was ze van het trapje gevallen in de bus, lelijke wond die gehecht moest worden onder d'r oog
I know, gelukkig realiseert ze dat zich ook welquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Heel herkenbaar Koen, maar dat is echt jouw schuld niet. Je hebt het juist alleen maar goed bedoeld.
Niks gekneusd?quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik was ook weer van de trap gelazerd maar we overleven het wel weer
Volgens mij mij weer een rib gekneusd maar daar ben ik ondertussen aan gewendquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Niks gekneusd?
Hoe vaak ik al niet van de trap ben gedonderd, paar treetjes overgeslagen, maar tot nu toe gelukkig steeds goed afgelopen. Eindigde wel vaak met een hele dikke enkel en voet.
Zo herkenbaar. Ik zit nu ook in de situatie dat m'n ouders mijn hulp en verzorging nodig hebben. En waar mogelijk doe ik dat met liefde. Maar tegelijkertijd zijn ze ook heel eigenwijs en dan word ik ook weleens boos, waar ik dan meteen ook weer spijt van heb.quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I know, gelukkig realiseert ze dat zich ook wel
ik wil best oud worden (ok, ik ben al oud, maar dan nog ouder), maar niet op die manier
Ik geef ze nog max 1 jaar op de huidige locatie, en dan wordt het echt naar een gesloten omgeving
Wat naar voor je moeder, ik hoop dat ze snel en goed hersteltquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat niet.....
maar ik had er wel mee te maken dat ze in de bus zat...
lang verhaal.........
Ze heeft al weken een slecht/nauwelijks werkend gehoorapparaat, ik probeer d'r al weken te bewegen naar de audicien te gaan. Maar hoe meer dement ze raakt hoe egoistischer ze wordt "ze vindt het niet zo nodig".......... (ze verstaat zonder gehoorapparaat alleen als je je stem behoorlijk verheft, heeft zij geen last van MAAR ANDEREN WEL.... )
Gisteren beweerde ze dat ze pas in mei terecht kan bij Beter Horen. Ik dacht vanmiddag, ik bel Beter Horen. Kon ze DIRECT terecht dus.... zij met de bus die kant uit, gehoorapparaat was kennelijk eenvoudig te maken, ze stond enthousiast op m'n voicemail, werd er een uur later gebeld dat ze naar het ziekenhuis was gebracht, was ze van het trapje gevallen in de bus, lelijke wond die gehecht moest worden onder d'r oog
Oh gelukkig.quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Volgens mij mij weer een rib gekneusd maar dat ben ik ondertussen aan gewend
Beetje pijnlijk rib idd ..quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Niks gekneusd?
Hoe vaak ik al niet van de trap ben gedonderd, paar treetjes overgeslagen, maar tot nu toe gelukkig steeds goed afgelopen. Eindigde wel vaak met een hele dikke enkel en voet.
Breken is beter.quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Volgens mij mij weer een rib gekneusd maar daar ben ik ondertussen aan gewend
Beter je best doenquote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik duik mijn bed in. Een fijne avond nog
Voel me alweer beterquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat naar voor je moeder, ik hoop dat ze snel en goed herstelt![]()
En jij moet je niet schuldig voelen johWat er in de bus is gebeurd, daar heb jij toch niks mee te maken? Vervelend ongelukje gewoon. En dat jij haar naar Beter Horen hebt gestuurd is natuurlijk gewoon hartstikke goed bedoeld dat zij er alleen maar beter mee wordt. Niet schuldig voelen
ja, ik word ook best regelmatig boos op d'r. Als ze voor de 100e keer hetzelfde zegt. Als ze weer iets niet doet dat ze beloofde. Als ze dingen nalaat die voor d'rzelf zoveel beter zijn.... het is ook meer de machteloosheidquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Ik zit nu ook in de situatie dat m'n ouders mijn hulp en verzorging nodig hebben. En waar mogelijk doe ik dat met liefde. Maar tegelijkertijd zijn ze ook heel eigenwijs en dan word ik ook weleens boos, waar ik dan meteen ook weer spijt van heb.
Trusten!quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik duik mijn bed in. Een fijne avond nog
Jij ook trusten!quote:
Welterustenquote:
Je geeft om haar, dan is het logischquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik word ook best regelmatig boos op d'r. Als ze voor de 100e keer hetzelfde zegt. Als ze weer iets niet doet dat ze beloofde. Als ze dingen nalaat die voor d'rzelf zoveel beter zijn.... het is ook meer de machteloosheid
Ilona zit vast ergens iemand te elektrocuteren in een kledingkast, waar ze iemand uit liefde van de trap duwtquote:
maar die controle bestaat bij haar voornamelijk uit niks doen en vegeteren. Zo zonde om zo je laatste jaren door te brengen. Ze gaat steeds slechter lopen ook, ook zo'n kip-ei situatie. Ja, het doet pijn (artrose), maar door niet/nauwelijks te lopen wordt dat er ook niet beter op. Na 100m is ze alweer moequote:Op zaterdag 16 april 2022 00:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je geeft om haar, dan is het logischMisschien wil ze wel gewoon heel graag nog een beetje de controle hebben houden over haar eigen beslissingen, afzetten tegen de aftakeling?
quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ilona zit vast ergens iemand te elektrocuteren in een kledingkast, waar ze iemand uit liefde van de trap duwt
Wat zou jij doen? Dit is jouw nabije toekomst misschien wel. Wees liefquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar die controle bestaat bij haar voornamelijk uit niks doen en vegeteren. Zo zonde om zo je laatste jaren door te brengen. Ze gaat steeds slechter lopen ook, ook zo'n kip-ei situatie. Ja, het doet pijn (artrose), maar door niet/nauwelijks te lopen wordt dat er ook niet beter op. Na 100m is ze alweer moe
ik ben ook echt wel lief, maar haar eigen levensverkortende acties (of juist geen acties dus) zijn als buitenstaander frustrerend. Bovendien kan ik er ook niet extreem vaak bij zijn, ze woont immers 50km verderopquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:43 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? Dit is jouw nabije toekomst misschien wel. Wees lief
Geen ideequote:
Laat het los, respecteer haar, hou van haar. Je kan het en het is niet jouw schuldquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben ook echt wel lief, maar haar eigen levensverkortende acties (of juist geen acties dus) zijn als buitenstaander frustrerend. Bovendien kan ik er ook niet extreem vaak bij zijn, ze woont immers 50km verderop
True truequote:Op zaterdag 16 april 2022 00:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Laat het los, respecteer haar, hou van haar. Je kan het en het is niet jouw schuld
shuffleboard?quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:51 schreef Koen66 het volgende:
hoe heette het spel ook alweer @:aoibhin ?
@Domni's zekerquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:57 schreef Koen66 het volgende:
2 weken terug deden we een spel dat een combi was tussen Mastermind en Wie is het
Moord in Maanlichtquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:51 schreef Koen66 het volgende:
hoe heette het spel ook alweer @:aoibhin ?
quote:
dat spel met die lijntjes leek zoonlief erg leuk, maar het is inderdaad nergens meer te vindenquote:Op zaterdag 16 april 2022 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ook nog een spel met dat we lijntjes moesten aansluiten, en dat ging bijna de tafelrand over. Schijnt een of ander oud spel te zijn wat nu niet meer te koop is.
En we hebben gekwartet met auto's uit de jaren '80.
Elektro? kwartetten had je in vele soortenquote:Op zaterdag 16 april 2022 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ook nog een spel met dat we lijntjes moesten aansluiten, en dat ging bijna de tafelrand over. Schijnt een of ander oud spel te zijn wat nu niet meer te koop is.
En we hebben gekwartet met auto's uit de jaren '80.
Ik zat ook al te zoeken inderdaad...quote:Op zaterdag 16 april 2022 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat spel met die lijntjes leek zoonlief erg leuk, maar het is inderdaad nergens meer te vinden
quote:Op zaterdag 16 april 2022 01:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken inderdaad...![]()
Dan móeten we haast wel weer met een groepje naar Domni een keer
Wauw!quote:Op zaterdag 16 april 2022 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
In het Engels heette het Rivers, Roads & Rails
https://en.wikipedia.org/wiki/Rivers,_Roads_%26_Rails
Lekker dromen Jobiquote:Op zaterdag 16 april 2022 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga weer naar dromenland trouwensTrusten iedereen
![]()
Wie weet bereik ik straks wel Liechtenstein, of doe een heel andere locatie aan
Langs Nicolequote:Op zaterdag 16 april 2022 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga weer naar dromenland trouwensTrusten iedereen
![]()
Wie weet bereik ik straks wel Liechtenstein, of doe een heel andere locatie aan
ik blijf zoekenquote:Op zaterdag 16 april 2022 01:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw!
In het Engels nog wel ergens te bestellen?
Qua spel maakt taal hierin geen donder uit
Succes met/voor je moeder.quote:
Ik wil nog niet te vroeg juigen maar alles lijkt weer ok bij mij.:Dquote:
Heer GG.quote:
Ha FreshFruit. Je bent er ook nog.quote:
Goedemorgen,nee ik ben uitgeslapen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha FreshFruit. Je bent er ook nog.![]()
Ik dacht van die is weer even in bed gedoken...
quote:Op zaterdag 16 april 2022 06:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,nee ik ben uitgeslapen.
Hey You, nog maar een bakkie dan, ren me rot overal koffie te brengenquote:
Kan je je bed verkopen als je uitgeslapen bentquote:Op zaterdag 16 april 2022 06:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,nee ik ben uitgeslapen.
quote:
Moguh Chanelquote:
Hey Sunsyquote:
Morguh Marc, alles goedquote:
ik had al koffie jaquote:Op zaterdag 16 april 2022 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen Chanel. Je hebt al koffie?
Het komt goed uit, want het is op.quote:
Het kan nog net, morguh Sodequote:
Helloquote:
Hello, nog leuke plannen voor vandaag?quote:
Ja echt genieten ditquote:Op zaterdag 16 april 2022 12:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Goedemiddag op deze mooie zonnige dag.
Ga zo lekker even van de zon genietenquote:Op zaterdag 16 april 2022 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello, nog leuke plannen voor vandaag?
Het is hier nog maar 11 graden, hopelijk wordt het iets warmer dan ga ik ook even buiten zittenquote:Op zaterdag 16 april 2022 12:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga zo lekker even van de zon genieten
Hier 10 maar moet 15 wordenquote:Op zaterdag 16 april 2022 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier nog maar 11 graden, hopelijk wordt het iets warmer dan ga ik ook even buiten zitten
Eet smakelijk Mario ...quote:
Meestal lukt dat wel in de m iddagquote:
in nederland is maar veel niet populairquote:Op zaterdag 16 april 2022 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Eet smakelijk Mario ...
osterjause
Niemand denk ik .. Oster is niet zo populair in Nederland.. In Spanje doen ze wel heel fanatiek aan Pasen (Semana Santa) omdat ze 2 jaar niets hebben gevierd
Als het om geloof gaat nietquote:Op zaterdag 16 april 2022 13:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
in nederland is maar veel niet populair
Het wordt in heel Spanje gevierd.. niet alleen in Zuid Spanjequote:Op zaterdag 16 april 2022 14:36 schreef Domnivoor het volgende:
Video-item over la Semana Santa:
https://nos.nl/video/2425(...)santa-in-zuid-spanje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |