Precies, kraaien zijn fiere slickdicks, de badass smooth mofo's onder de gevederdenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:49 schreef sigme het volgende:
Ik ga ook plat.
Rommelveren is meer voor roeken.
Ik wou je al welterusten wensenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:49 schreef sigme het volgende:
Ik ga ook plat.
Rommelveren is meer voor roeken.
Je hebt de vaart er inquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:18 schreef -Spring het volgende:
Thanks voor jullie mening! Ik heb ze plat gekamd.
Mn stiefdochter nam jaren geleden een libelle mee uit Valencia. Hij lag uitgedroogd in drie stukken in een potje dus er was nogal wat werk aan, maar hij is af ♡
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de eerste van gisteren brak ik al een botje toen ik, blijkbaar te grof, zn vleugels strekte. Zo kwetsbaar. Maar dat maakt het wel weer extra bijzonder en bevredigend als er een gelukt is. ♡quote:Op vrijdag 10 juni 2022 06:32 schreef Dotteke het volgende:
Wat een mooie kleur. En wat een dunne huid zeg. Dat moet je wel super voorzichtig behandelen die botjes lijken mij ook heel fijntjes
Je moet er natuurlijk ook handigheid in krijgen, zo lang doe je het nog niet toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
Bij de eerste van gisteren brak ik al een botje toen ik, blijkbaar te grof, zn vleugels strekte. Zo kwetsbaar. Maar dat maakt het wel weer extra bijzonder en bevredigend als er een gelukt is. ♡
Ieuw, dat vind ik zo'n enge 'attractie'. Met die dood zo aan zn bed. Ik loop daar altijd snel voorbijquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:06 schreef Molo het volgende:
Ik heb beetje Efteling Chinese Nachtegaal vibes erbij.
Zou mooi zijn als ie een motortje erin had en heen en weer kon fliepen op een stokje![]()
Knap werk, ik zou er het geduld niet voor hebben zeg
Ieuw, dat vind ik zo'n enge 'attractie'. Met die dood zo aan zn bed. Ik loop daar altijd snel voorbijquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:06 schreef Molo het volgende:
Ik heb beetje Efteling Chinese Nachtegaal vibes erbij.
Zou mooi zijn als ie een motortje erin had en heen en weer kon fliepen op een stokje![]()
Knap werk, ik zou er het geduld niet voor hebben zeg
Nee, maar ik vind zelf dat ik al een pro moet zijn inmiddels.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk ook handigheid in krijgen, zo lang doe je het nog niet toch?
Je kan ook te hoge eisen aan jezelf stellen natuurlijk 😉quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:41 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ieuw, dat vind ik zo'n enge 'attractie'. Met die dood zo aan zn bed. Ik loop daar altijd snel voorbij
[..]
Nee, maar ik vind zelf dat ik al een pro moet zijn inmiddels.![]()
Ik hoorde gisteren dat op de cursussen van Bos en Fauna wordt gezegd dat de eerste honderd preparaten voor de kliko zijn, dus dat stelt me wel gerust; dan heb ik nog even.
Horen vinken niet op een touw? /quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:42 schreef -Spring het volgende:
Een babyzebrastink
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog meer vinkjes en wil ze allemaal op deze tak zetten ♡
Ik snap 'm nietquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:38 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Horen vinken niet op een touw? /
Ooh heel erg tof om dat zo te doen!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:42 schreef -Spring het volgende:
Een babyzebrastink
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog meer vinkjes en wil ze allemaal op deze tak zetten ♡
Pssst: https://onzetaal.nl/schat(...)et-vinkentouw-zittenquote:
Aaah, nooit gehoord van die uitdrukking. Wel van de vinketeringquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Pssst: https://onzetaal.nl/schat(...)et-vinkentouw-zitten
Ja, die ken je ook krijgen jahquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:25 schreef -Spring het volgende:
[..]
Aaah, nooit gehoord van die uitdrukking. Wel van de vinketering
Ik heb besloten om die kleintjes gewoon als insecten te behandelen, zo voorzichtig, en zo min mogelijk mn vingers te gebruiken. Ook de scalpel heb ik enkel gebruikt voor de initiële incisie en de ogen; verder heb ik enkel een stomp pincet gebruikt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:21 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Ooh heel erg tof om dat zo te doen!
Sowieso echt knap werk wat je allemaal maakt, die vinkjes lijken me ook in de categorie fragiel priegelwerk vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |