SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:44 schreef Sarabi het volgende:
Net mijn nagels laten doen, ze zijn een beetje fel gewordenEen soort glow in the darkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel leuk!We have far more in common than that which devides us..
quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:44 schreef Sarabi het volgende:
Net mijn nagels laten doen, ze zijn een beetje fel gewordenOh vrolijk! Ik houd er wel vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe dat pas op het laatste moment. Zodra ik zeker weet dat het nodig is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:32 schreef Geerd het volgende:
MIddag !! Ik heb vanochtend een rollade uit de vriezer gehaald 1kg..en in de koelkast gelegd (2C) ben bang dat die morgen half ontdooid is..zou ik hem nu gewoon op het aanrecht zetten?
Op het bergje Golgothaquote:
Das best een leuk idee voor 2e paasdagquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn druk bezig met ramen zemen, deurbeslag monteren, etc. Straks nog een uurtje de tuin in.
Vanavond eten we flammkuchen
quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een soort glow in the dark![]()
wel leuk!
Dankjewelquote:
Lekker bezigquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:57 schreef Sarabi het volgende:
Net bier bezorgd bij MrHop, toch gaaf dat zo'n grote site interesse heeftZe hebben ook contact met ons opgenomen, extra leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |