absurd weer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Over zolderkamerleef gesprokenhttps://nos.nl/video/2425(...)men-in-de-penthouses
Walgelijk dit inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:49 schreef UitStraling het volgende:
Vreselijke kutlanden zijn dat toch ook allemaal met hun bleke boerse domme koppen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lachtoffers-a4113791
ah zoiets dacht ik al jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen uit Oekraïne die zwanger zijn doordat ze verkracht zijn door Russische militairen moeten terug de grens over voor een abortus omdat Polen verkrachte zwangere vrouwen vrouwen het te moeilijk maakt.
Gaan jullie nog leuke dingen doen dan?quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:03 schreef Ama het volgende:
En maandag vrij dus zondag weinig haast met naar huis gaan.
Vast wel maar wat geen idee. Het is altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan jullie nog leuke dingen doen dan?
Snoeiharde noik seks denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan jullie nog leuke dingen doen dan?
eerder stuiterenquote:
Oeeeehhhhhhquote:
Stuiterbalquote:
en dan een maand zonder bal op fok! ?quote:
je bent zelf liefquote:
morgen nog een vpn dingetje doenquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan een maand zonder bal op fok! ?
volgens mij hebben we dan een nieuwe donatieteller nodig, anders komt ze terug en is fok er niet meer
Rustaaaagquote:
dan is het goedquote:
Beide heren poepten dagelijks letterlijk meerdere malen in hun broek omdat ze het verkeerde baasje in het leven hadden uitgekozen.quote:
Dit klinkt als een gezellig gesprekquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beide heren poepten dagelijks letterlijk meerdere malen in hun broek omdat ze het verkeerde baasje in het leven hadden uitgekozen.
Valt best mee toch?quote:
Ja speed, maar ze hebben veel mooie gedichten, muziek en kunstwerken voortgebracht desondanks en leefden een vrij levenquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beide heren poepten dagelijks letterlijk meerdere malen in hun broek omdat ze het verkeerde baasje in het leven hadden uitgekozen.
Wat zeg je dat weer mooi.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:19 schreef Karzai het volgende:
Ze zullen nog lang herinnerd worden, dat kunnen niet veel kantoorklerken zeggen na hun laatste enter toets
Da's Taalkundig Subliem!quote:
Heb je hem weer.quote:
Oja, tis natuurlijk bijna pasenquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'even een vpn dingetje doen'
[ afbeelding ]
Ik herinner me van de laatste tien jaar een penetrante poepgeur en gesprekken alsof je met de Trollenkoning aan het praten was maar je mag het wat mij betreft best romantiseren hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:19 schreef Karzai het volgende:
Ze zullen nog lang herinnerd worden, dat kunnen niet veel kantoorklerken zeggen na hun laatste enter toets
Wat ben je zuur.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik herinner me van de laatste tien jaar een penetrante poepgeur en gesprekken alsof je met de Trollenkoning aan het praten was maar je mag het wat mij betreft best romantiseren hoor.
Het is 15 graden en half bewolkt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |