We moeten inclusief zijn en dus óók begrip hebben voor mensen die een klein waterkokertje hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna net zo raar als 5 slangen en een knotje
jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noodles in koken, onderbroeken in wassen?
En dat tegelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt?? Ohquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten inclusief zijn en dus óók begrip hebben voor mensen die een klein waterkokertje hebben
Ja lachen jullie maarquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten inclusief zijn en dus óók begrip hebben voor mensen die een klein waterkokertje hebben
Ze deden een keer expres de incheckbalie voor mijn neus dicht, ik had nog 2 minuten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef bitterbal het volgende:
zou mij echt kapot schamen als ik moet worden omgeroepen op het vliegveld
oh, dat doe ik altijd in een pan, is veel praktischerquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en toen mocht je niet mee?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze deden een keer expres de incheckbalie voor mijn neus dicht, ik had nog 2 minuten.
Heb ook een keer gehad dat ik op Düsseldorf vloog met een overstap in Schiphol. Het was toen alleen teringmistig dat de vlucht iets van 5 uur werd uitgesteld. Toevallig hadden we precies die vakantie zo'n airport lounge erbij geboekt waarbij je onbeperkt kon drinken, officieel maar voor max. 2 uur maar we mochten blijven zitten. We kwamen net uit de VS dus in een heel ander ritme, zaten wel lekker om 9 uur 's ochtends bacootjes weg te tikkenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo heb ik ook een keer met een tussenlanding bijna de volgende vlucht gemist. Rukkers van immigration met hun trage geslak en piemelmeet geneuzel. Nee ik wil niet in dat land van je blijven wonen, wat denk je zelf.
Laatste twee keer werd mij gevraagd hoeveel geld ik van plan was mee te nemen naar het buitenland.
Uuuuh wtf…. Niks
Wordt nu wel heel kaaskoppig hoorquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lachen jullie maar![]()
neem zelfs groene pickwick fruit thee mee
Nee, ander ticket gekocht voor de ochtend erop, op stap gegaan en de dag erop me verslapenquote:
Fruit is altijd goed.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deze man.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, ander ticket gekocht voor de ochtend erop, op stap gegaan en de dag erop me verslapen![]()
Die avond erop wel een vlucht kunnen halen
hagelslag en goudse kaas ook mee?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat was wel een vrij bizarre toestand. Moest ik met zo’n mannetje mee. Dat mannetje was minstens anderhalve kop kleiner dan ik maar dan willen ze soort van de grootste piemel hebben. Dus ik moest meelopen, gaat ie heel hard lopen met dat kindermaatje cowboylaarsjes van hem. Kom ik daar met mij ‘kaasbenen’ achteraanlopen waar ik heb met een paar parmantige reuzenstappen en al mijn bagage met gemakt bij hou. Als mensen zo gaan doen wordt ik automatisch soort van obstinaat en moet ik mij echt inhouden om ‘gewoon normaal’ te blijven doen.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En schoonmakers die het toilet schrobben met jouw tandenborstel
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat was wel een vrij bizarre toestand. Moest ik met zo’n mannetje mee. Dat mannetje was minders anderhalve kop kleiner dan ik maar dan willen ze soort van de grootste piemel hebben. Dus ik moest meelopen, gaat ie heel hard lopen met dat kindermaatje cowboylaarsjes van hem. Kom ik daar met mij ‘kaasbenen’ achteraanlopen waar ik heb met een paar parmantige reuzenstappen en al mijn bagage met gemakt bij hou. Als mensen zo gaan doen wordt ik automatisch soort van obstinaat en moet ik mij echt inhouden om ‘gewoon normaal’ te blijven doen.
Godversquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, ander ticket gekocht voor de ochtend erop, op stap gegaan en de dag erop me verslapen![]()
Die avond erop wel een vlucht kunnen halen
echt nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of die steken ze heel even in hun arie.
Geen pak hagelslag?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben niet echt ziek geweest. Alleen een positieve zelftest en een verkoudheidje....quote:
Wilde gok, mini frikandelletjes en kaassoufllesquote:
https://simpelkoken.nl/recept/frikandellensoepquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde gok, mini frikandelletjes en kaassouflles
Sstquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat heb jij zeker op het internationale congres voor badkamerpoetsers geleerd?
kan het artikel niet lezen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:49 schreef UitStraling het volgende:
Vreselijke kutlanden zijn dat toch ook allemaal met hun bleke boerse domme koppen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lachtoffers-a4113791
Niet heel veel vreemder dan van de kant-en-klaar soepballetjes toch? Dat is gewoon hetzelfde alleen dan in een andere vormquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://simpelkoken.nl/recept/frikandellensoep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |