We zijn er inmiddels wel achter dat bepaalde configuraties wat meer tijd kosten dan andere. Vooral meer electronica shizzle is langere wachttijd.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van me wacht al bijna twee jaar op zijn nieuwe Mercedesje, die krijgt steeds dikkere aders op zijn slapen.
Deze zin moest ik 2 keer lezen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik ga wel eens vaak onnodig omslachtig te werk, maar een wereldoorlog ontketenen om mayo niet meer te kunnen maken gaat misschien zelfs mij wel wat ver
Wel mooie verhalen om te vertellen aan onze kleinkinderen willekeurige mensen in de toekomst. De legendarische zonnebloemolieloze zomer van 2022.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt niet mee om zo'n oorlog te overleven
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:17 schreef kwiwi het volgende:
Productief uurtje.. half uur op pinterest zitten bekijken hoe ik m'n haar kan stylen, half uur uitgeprobeerd, en nu zit ik al zwetend met klitten in m'n haar op de bank.
3 varianten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:17 schreef bitterbal het volgende:
in ander nieuws; las gisteren dat die viroloog marion zich zorgen maakt over nieuwe covid varianten die in zuid afrika rond gaan
Toen was het brood ook een dubbeltje duurder en durfden de armen de verwarming niet eens meer aan te zetten, verschrikkelijk, erger dan de holocaust.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel mooie verhalen om te vertellen aan onze kleinkinderen willekeurige mensen in de toekomst. De legendarische zonnebloemloze zomer van 2022.
Marion moet nou eindelijk haar muil eens houdenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:17 schreef bitterbal het volgende:
in ander nieuws; las gisteren dat die viroloog marion zich zorgen maakt over nieuwe covid varianten die in zuid afrika rond gaan
Die van Marion.quote:
awwwquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Marion moet nou eindelijk haar muil eens houden
prima, merken het wel als ze hier zijnquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:17 schreef bitterbal het volgende:
Zo'n grammaticale clusterbom is het niet tochquote:
misschienheb je het wel gewoon goed gedaan dan?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een messy bun. Nou, messy was het zeker
Ja ik weet ook niet wat dat is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das idd altijd raar. Sta je de hele tijd in die rij te wachten en dan pas bij de balie zoek je je paspoort![]()
ik denk dat mensen gewoon een beetje hun verstand verliezen als ze op reis gaan
Ik heb het nu al vast maar goed ik sla de andere kant altijd doorquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat dat is.
Ik heb ook wel eens geheel verstrooid met nog geen 2 uur slaap wegens werkcrisis de dag ervoor op schiphol gestaan op een onchristelijk tijdstip. Toen dacht ik ook in de rij ‘fuck heb ik eigenlijk mijn paspoort wel bij mij en waaaaaarrrr zijn mijn autosleutels’. Beide achteloos ergens weggestopt.
Die dame op pinterest ziet eruit alsof ze net door een haarstylist onder handen is genomen. Ik zie eruit als ma flodderquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschienheb je het wel gewoon goed gedaan dan?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:17 schreef kwiwi het volgende:
Productief uurtje.. half uur op pinterest zitten bekijken hoe ik m'n haar kan stylen, half uur uitgeprobeerd, en nu zit ik al zwetend met klitten in m'n haar op de bank.
misschien beetje zo dat effect als maccie burgers in een reclame en maccie burgers als je ze zelf besteldquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die dame op pinterest ziet eruit alsof ze net door een haarstylist onder handen is genomen. Ik zie eruit als ma flodder
moedertje natuur wil ons dood hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
3 zelfs![]()
bij omikron hadden ze ook gelijk
en het bier koud?quote:
Zo’n “simpele” tutorial waar je twintigduizend bobbypins voor nodig hebt zekerquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een messy bun. Nou, messy was het zeker
Ik heb ooit weleens een vliegtuig gemist.Dat was een duur grapje.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb het nu al vast maar goed ik sla de andere kant altijd door
Watquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
De AH hier helemaal enthousiast posten dat er weer zonnebloemolie is, het kost alleen wel 4,49 de liter nu
Nee geen, daarom leek het me ook zo'n goed idee voor als ik vroeg naar het werk moetquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo’n “simpele” tutorial waar je twintigduizend bobbypins voor nodig hebt zeker
oh dat kan ik mij voorstellen ja. Was het een domme fout?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit weleens een vliegtuig gemist.Dat was een duur grapje.
Linkje?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo’n “simpele” tutorial waar je twintigduizend bobbypins voor nodig hebt zeker
Hahaha wat.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
De AH hier helemaal enthousiast posten dat er weer zonnebloemolie is, het kost alleen wel 4,49 de liter nu
Wel eens omgeroepenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook, m'n vlucht ging altijd op hetzelfde tijdstip, en ineens was ie veranderdquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ja dat is dus voor mensen zoals jijquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel eens omgeroepen![]()
Ik ben ook niet zo goed in de verplichte tijd van tevoren aanwezig zijn. Hou gewoon op. Geneuzel. Zoek het uit.
Dacht dat het 9 uur in de avond was,bleek het s`ochtends te zijn.Ik was de dag ervoor naar Dancevalley geweest en compleet naar de klote.Mijn ex was woest.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat kan ik mij voorstellen ja. Was het een domme fout?
De keer dat ik omgeroepen werd was ik wel optijd waardoor ik dus dacht ‘oooooh kan nog wel ff in de winkels koekeloeren’, ff plassen tralalalalalaaaaaquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat is dus voor mensen zoals jij
Ik hou daar wel van.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel eens omgeroepen![]()
Ik ben ook niet zo goed in de verplichte tijd van tevoren aanwezig zijn. Hou gewoon op. Geneuzel. Zoek het uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |