quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hebben hun eigen conditietest, daar moeten ze mij niet mee lastig vallen.
Ja daarom is gym en lichaamsbeweging toch wel een dingetje misschien?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben echt niet van het belachelijk maken van de politie, maar sommige exemplaren kunnen nog geen 100 meter rennen
hmm nee die is niet door de selectie gekomen. Mijn nieuwe mini waterkoker welquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je iets vergeten? Stofzuiger?
Ik weet niet. Zeker in de 3e en 4e waren er een paar die deden gewoon nooit mee. Die waren zielig of de gymleraar vond hun zielig. Maar kregen wel een voldoendequote:Op vrijdag 15 april 2022 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar was ik wel serieus blij mee, ik heb nooit hoger gehaald dan een 6 voor gym, maar docenten hebben me nooit een onvoldoende gegeven omdat ik iets niet kķn. Niet proberen of meedoen was een ander verhaal.
Ja dat heb ik het langste gedaan haha. Volleybal vond ik leuk tot ik bijna mijn duim had gebroken.quote:
Reuzenopblaasflamingo ook bij?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee die is niet door de selectie gekomen. Mijn nieuwe mini waterkoker wel
Nee, ik snap dat verband niet, want gym heb je op de middelbare school en is verplicht en als je leert voor politie-agent dan dien je zelf je conditie op peil te houden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom is gym en lichaamsbeweging toch wel een dingetje misschien?
Ja, die laatste ken ik. Al waren ze soms ook wel aardig, met handbal werd ik in een sterk team gewoon op doel gezet. Soort van cheerleaderfunctie.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zeker in de 3e en 4e waren er een paar die deden gewoon nooit mee. Die waren zielig of de gymleraar vond hun zielig. Maar kregen wel een voldoende
En ik/wij moesten gewoon meedoen. Zo stond ik ooit alleen tussen 25+ jongens te trefballen. Geen pretje kan ik je zeggen.
Ik ben opgegroeid op een manege.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat heb ik het langste gedaan haha. Volleybal vond ik leuk tot ik bijna mijn duim had gebroken.
Zo hoog ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:39 schreef bitterbal het volgende:
tas is 12 kilo. zo laag heb ik nog niet gezeten geloof ik
Leeggelopen past 'ie vast beter.quote:
Ik niet maar ben er wel vanaf kleins of aan altijd geweest tot ik een lastige puber werd en geen zin had om door de regen te fietsen haha.quote:
Met een dik vadsig lijf werkt je brein ook niet zo best hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat verband niet, want gym heb je op de middelbare school en is verplicht en als je leert voor politie-agent dan dien je zelf je conditie op peil te houden.
Wow lekker snel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:44 schreef gianni61 het volgende:
Definitieve aanslag van de belanstingdienst is al binnen.
kom maar op met dat geld
Goed,je krijgt de groetjes.quote:
oh ja moet nog aangifte doenquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:44 schreef gianni61 het volgende:
Definitieve aanslag van de belanstingdienst is al binnen.
kom maar op met dat geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |