In kaart brengen wat de conditie van de schooljeugd is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af wat het nut was want het is niet alsof je daar ooit nog iets aan hebt ofzo.
Ja, ik vond het onzin. En dus deed ik het niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ik stopte bij 5.5... voldoende is voldoende. maar dan was ik wel dood
Ja, dat. Of ik stortte voor die tijd in, want beroerde conditie.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ik stopte bij 5.5... voldoende is voldoende. maar dan was ik wel dood
Op de lagere school hadden we sportdag,daar kreeg je een certificaat voor.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af wat het nut was want het is niet alsof je daar ooit nog iets aan hebt ofzo.
Stel je bent politieagent en je ziet dat ze de wandelstok van een omaatje stelen dan kan het wellicht wel handig zijn om minimaal net zo snel als Ali te zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh, maar die sportdagen hadden ook een sterk sociaal vormend karakter.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op de lagere school hadden we sportdag,daar kreeg je een certificaat voor.
Alsof ik met gym verder zo'n top talent was dat ik een onvoldoende kon riskeren?!quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vond het onzin. En dus deed ik het niet.
quote:
Die hebben hun eigen conditietest, daar moeten ze mij niet mee lastig vallen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je bent politieagent en je ziet dat ze de wandelstok van een omaatje stelen dan kan het wellicht wel handig zijn om minimaal net zo snel als Ali te zijn.
Gewoon je taser trekken.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je bent politieagent en je ziet dat ze de wandelstok van een omaatje stelen dan kan het wellicht wel handig zijn om minimaal net zo snel als Ali te zijn.
Participation trophy voor iedereenquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op de lagere school hadden we sportdag,daar kreeg je een certificaat voor.
Ja ik ben nooit zo van het gymen enz met school geweest. Zat wel op gymnastiek maar dat is niet zelfde als op school.quote:
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alsof ik met gym verder zo'n top talent was dat ik een onvoldoende kon riskeren?!
Keurgroep?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ben nooit zo van het gymen enz met school geweest. Zat wel op gymnastiek maar dat is niet zelfde als op school.
Daar was ik wel serieus blij mee, ik heb nooit hoger gehaald dan een 6 voor gym, maar docenten hebben me nooit een onvoldoende gegeven omdat ik iets niet kķn. Niet proberen of meedoen was een ander verhaal.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alsof ik met gym verder zo'n top talent was dat ik een onvoldoende kon riskeren?!
Ben je iets vergeten? Stofzuiger?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:39 schreef bitterbal het volgende:
tas is 12 kilo. zo laag heb ik nog niet gezeten geloof ik
Paardrijden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:40 schreef Ama het volgende:
En later volleybal en paardrijden dus helemaal lui was ik ook niet.
Ik ben echt niet van het belachelijk maken van de politie, maar sommige exemplaren kunnen nog geen 100 meter rennenquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij mochten volgens mij geen onvoldoende staan voor gym. dan bleef je zittenquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.Maar ik compenseerde dat ruim met andere vakken.
Wat?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij mochten volgens mij geen onvoldoende staan voor gym. dan bleef je zitten
Zelfde.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij mochten volgens mij geen onvoldoende staan voor gym. dan bleef je zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |