Verplicht tot de 5e.quote:
Behalve een schaal met bitterballenquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu nog steeds niet als het iets met een bal is, overigens.
Zin in kalfsvlees bitterballen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve een schaal met bitterballen
Tegenwoordig heb je kinderen die als ze hun been optillen dat hun bil zakt in plaats van mee omhoog komt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gym is juist goed.
Vriend van me werkt veel op basisscholen en er zijn genoeg kinderen die nauwelijks bewegen. Als ze een keer vallen dan breken ze meteen een poot omdat ze niet weten hoe ze zich op moeten vangen.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je kinderen die als ze hun been optillen dat hun bil zakt in plaats van mee omhoog komt.
?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, ik weet weer waarom ik oud-klasgenoten niet meer op ging zoeken.
Goeie tijd wel voor d'r.
Officieel niet. Maar ik ging gewoon niet omdat het de helft van het jaar buiten in de regen om 9 uur ‘s ochtends wasquote:
hmmquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Officieel niet. Maar ik ging gewoon niet omdat het de helft van het jaar buiten in de regen om 9 uur ‘s ochtends was
Oh, ja, beweging is absoluut belangrijk, maar op vrijdagmiddag van 14 tot 16 bankenvoetbal is gewoon kut.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gym is juist goed.
Vriend van me werkt veel op basisscholen en er zijn genoeg kinderen die nauwelijks bewegen. Als ze een keer vallen dan breken ze meteen een poot omdat ze niet weten hoe ze zich op moeten vangen.
Zo'n driekwart van m'n klasgenoten is in het onderzoek terechtgekomen.quote:
zo lang er geen turn toestellen aan te pas kwamen vond ik gym wel leuk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ja, beweging is absoluut belangrijk, maar op vrijdagmiddag van 14 tot 16 bankenvoetbal is gewoon kut.
Ik heb een keer mijn voet verzwikt en de rest van het jaar volgehouden dat ik niet mee kon doenquote:
Apenkooi vond ik het leukste.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang er geen turn toestellen aan te pas kwamen vond ik gym wel leuk.
zodra ik over een bok moest springen ging het mis
Ja, een heel deel mensen maak je daar niet blij mee. Op de middelbare school mochten we kiezen wat we gingen doen of het algemeen. Dan was je met een x aantal klassen en kon je gewoon aantal sporten kiezen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ja, beweging is absoluut belangrijk, maar op vrijdagmiddag van 14 tot 16 bankenvoetbal is gewoon kut.
ik heb echt geen flauw idee wat mijn oud klasgenoten van het hbo doen. met geen enkele nog contact eigenlijkquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n driekwart van m'n klasgenoten is in het onderzoek terechtgekomen.
En blijkbaar zit ze erg in het EU en militaire machten-hoekje.
Dat was bij ons geen excuus.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:25 schreef Ama het volgende:
Ik was op de middelbare gewoon toevallig altijd ongesteld tijdens gym.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |