Op dat moment waren hun schulden afbetaald. Ze zeiden even ervoor dat ze de laatste betaling gingen overmaken en dat het daarmee klaar was.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Door dat soort redeneringen kom je in de problemen. Ze waren nota bene al op vakantie naar het buitenland geweest. En ik snap best dat het zwaar is voor hen, maar dat neemt niet weg dat het onverstandig is om zo'n tripje te ondernemen als je je schulden nog niet hebt afbetaald en geen buffer hebt. Verder zijn het hardwerkende mensen die het vanwege hun attitude ongetwijfeld wel redden.
[..]
En ze hadden nog altijd geen buffer. Ik vond ze ook erg naïef ten aanzien van de coronamaatregelen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Op dat moment waren hun schulden afbetaald. Ze zeiden even ervoor dat ze de laatste betaling gingen overmaken en dat het daarmee klaar was.
Dat is niet duidelijk geworden in de uitzendingen, dus daar kan je helemaal niets over zeggen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En ze hadden nog altijd geen buffer. Ik vond ze ook erg naïef ten aanzien van de coronamaatregelen.
Het was zeshonderd euro zonder extra kosten. Hij schatte op 8-900 euro uit te komen. Dat is veel geld voor een extraatje als je het krap hebt. Dat gaf hij zelf ook toe.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is niet duidelijk geworden in de uitzendingen, dus daar kan je helemaal niets over zeggen.
Maar natuurlijk wel lekker Nederlands om te zeiken over een tripje van een paar honderd euro
Bij die 2 heb ik wel het besef gekregen dat een vangnet erg belangrijk is, vooral als je kinderen hebt. Als iemand dichtbij mij (fam, goede vrienden) het financieel moeilijk zou hebben, zou ik helpen en bijvoorbeeld contributie voor voetbal van het kind betalen. Andersom ook. Het is zoiets kleins maar toch heel belangrijk vind ik. Maar dat hadden Reza en Sahar niet volgens mij.. Is best verdrietig toch?quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is niet duidelijk geworden in de uitzendingen, dus daar kan je helemaal niets over zeggen.
Maar natuurlijk wel lekker Nederlands om te zeiken over een tripje van een paar honderd euro
Volgens mij hadden ze een prima buffer maar is die volledig op gegaan door de bedrijfskosten gedurende corona, toen ze verplicht gesloten waren.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:02 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Bij die 2 heb ik wel het besef gekregen dat een vangnet erg belangrijk is, vooral als je kinderen hebt. Als iemand dichtbij mij (fam, goede vrienden) het financieel moeilijk zou hebben, zou ik helpen en bijvoorbeeld contributie voor voetbal van het kind betalen. Andersom ook. Het is zoiets kleins maar toch heel belangrijk vind ik. Maar dat hadden Reza en Sahar niet volgens mij.. Is best verdrietig toch?
Ja het type dat werkschuw is en alles er aan doet om dat zo te houden. Vreselijk dit soort mensen. Tumor van de samenleving. Wel kunnen werken omje steentje bij te dragen en dat niet te doen, maar wel je handje ophoudenquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:07 schreef praadje het volgende:
Artikel uit 2019
https://indebuurt.nl/heng(...)adia-en-robin~86686/
Haar ex is dus waarschijnlijk afgekeurd dus vandaar die lage alimentatie.
Ik vind het trouwens een vieze chagrijnige vrouw.
Ben het helemaal met je eens. Reza kan niet met geld omgaan en zijn vrouw heeft geen zin om met geld om te gaan. Dan krijg je dus dit als resultaat.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En ze hadden nog altijd geen buffer. Ik vond ze ook erg naïef ten aanzien van de coronamaatregelen.
Ik vind je wel heel mild over Reza. Het is een vriendelijke vent maar verder geeft hij in alles de indruk onverantwoorde keuzes te maken. Dure vakanties, af en toe dure cadeaus voor de kinderen (want die moeten worden verwend), BMW voor de deur, dure apparaten in de salon waarvan het maar de vraag is of ze de investering waard zijn en dan ook nog eens je schuld investeren in crypto.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je vergeet even dat hij een schuld van 40k+ in enkele maanden weggewerkt heeft. Hij maakt dus wel degelijk verantwoorde keuzes wat mij betreft.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind je wel heel mild over Reza. Het is een vriendelijke vent maar verder geeft hij in alles de indruk onverantwoorde keuzes te maken. Dure vakanties, af en toe dure cadeaus voor de kinderen (want die moeten worden verwend), BMW voor de deur, dure apparaten in de salon waarvan het maar de vraag is of ze de investering waard zijn en dan ook nog eens je schuld investeren in crypto.
Klinkt wel als iemand die het begrijpt. Al deze dingen kwamen overigens duidelijk naar voren in de uitzendingen.
Kan nergens haar leeftijd vinden maar zou het niet eens zo gek vinden als ze al wel 37 is. Ze heeft ook al een kind en heeft in de jaren 2010 meegedraaid in de bokswereld.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:11 schreef Jemoederniet het volgende:
Zou dit over Vasco gaan?
Leeftijd (34) en woonplaats komen overeen alleen is zijn vriendin/vrouw jonger dacht ik.
Lijkt me sowieso kwestie van tijd dat er onderzoek gedaan wordt naar die Expose oplichterij.
[..]
Aflevering 1 zegt de voice over dat Vasco 33 is en Tamara 29.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan nergens haar leeftijd vinden maar zou het niet eens zo gek vinden als ze al wel 37 is. Ze heeft ook al een kind en heeft in de jaren 2010 meegedraaid in de bokswereld.
Dan kan het bijna niet dit stel zijn. Toch een raar verhaal. Misschien een vriend van Vasco ofzo.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Aflevering 1 zegt de voice over dat Vasco 33 is en Tamara 29.
Hij is inmiddels wel 34. Maar zij is natuurlijk niet ineens 37 geworden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan kan het bijna niet dit stel zijn. Toch een raar verhaal. Misschien een vriend van Vasco ofzo.
Idd. Ik weet nog dat ik verbaasd was want vind haar veel ouder lijken eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Aflevering 1 zegt de voice over dat Vasco 33 is en Tamara 29.
Volgens mij was hij al een deel kwijt toen dat telefoontje kwam.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand begrepen hoe Reza z'n crypto's is kwijtgeraakt? Hij heeft een gek telefoontje gehad uit Duitsland, maar hij had naar eigen zeggen meteen door dat er iets mis was. Maar het kan toch niet anders of hij heeft tijdens dat telefoontje informatie prijsgegeven die de hackers nodig hadden, zoals z'n wachtwoord?
Ik vond dat hij er heel vaag over deed. Gemiste kans dat niet werd uitgelegd hoe hij is bestolen. Zou hij soms geen tweestapsverificatie hebben gebruikt?quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was hij al een deel kwijt toen dat telefoontje kwam.
Vanavond pas gekeken, even bijlezen
Daar ga ik sowieso vanuit, plus waarschijnlijk een wachtwoord in de categorie RezaNummer1!quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond dat hij er heel vaag over deed. Gemiste kans dat niet werd uitgelegd hoe hij is bestolen. Zou hij soms geen tweestapsverificatie hebben gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |