abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204505265
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Door dat soort redeneringen kom je in de problemen. Ze waren nota bene al op vakantie naar het buitenland geweest. En ik snap best dat het zwaar is voor hen, maar dat neemt niet weg dat het onverstandig is om zo'n tripje te ondernemen als je je schulden nog niet hebt afbetaald en geen buffer hebt. Verder zijn het hardwerkende mensen die het vanwege hun attitude ongetwijfeld wel redden.
[..]
Op dat moment waren hun schulden afbetaald. Ze zeiden even ervoor dat ze de laatste betaling gingen overmaken en dat het daarmee klaar was.
pi_204505299
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:47 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Op dat moment waren hun schulden afbetaald. Ze zeiden even ervoor dat ze de laatste betaling gingen overmaken en dat het daarmee klaar was.
En ze hadden nog altijd geen buffer. Ik vond ze ook erg naïef ten aanzien van de coronamaatregelen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204505323
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En ze hadden nog altijd geen buffer. Ik vond ze ook erg naïef ten aanzien van de coronamaatregelen.
Dat is niet duidelijk geworden in de uitzendingen, dus daar kan je helemaal niets over zeggen.

Maar natuurlijk wel lekker Nederlands om te zeiken over een tripje van een paar honderd euro _O-
pi_204505351
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:53 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat is niet duidelijk geworden in de uitzendingen, dus daar kan je helemaal niets over zeggen.

Maar natuurlijk wel lekker Nederlands om te zeiken over een tripje van een paar honderd euro _O-
Het was zeshonderd euro zonder extra kosten. Hij schatte op 8-900 euro uit te komen. Dat is veel geld voor een extraatje als je het krap hebt. Dat gaf hij zelf ook toe.
pi_204505380
quote:

[..]

Bij die 2 heb ik wel het besef gekregen dat een vangnet erg belangrijk is, vooral als je kinderen hebt. Als iemand dichtbij mij (fam, goede vrienden) het financieel moeilijk zou hebben, zou ik helpen en bijvoorbeeld contributie voor voetbal van het kind betalen. Andersom ook. Het is zoiets kleins maar toch heel belangrijk vind ik. Maar dat hadden Reza en Sahar niet volgens mij.. Is best verdrietig toch?
  vrijdag 22 april 2022 @ 11:06:20 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204505414
Ik denk dat als je lange tijd op zo'n laag inkomen hebt gezeten en de boel met moeite hebt kunnen rondbreien dat je dan, als er een keer ruimte is, je ook sneller dit soort dingen doet, gewoon om even helemaal uit de situatie te zijn.
Je zag dat ook al met die uitgaven speelgoedwinkel vorige keer, gewoon even ¤ 100 bij de speelgoedwinkel afgetikt, zonder specifieke reden.

Je ziet dat ook nog wel eens met mensen die uit de bijstand of een ander minimuminkomen komen: ze zijn zo gewend dat hun geld aan het eind van de maand op is dat ze dat ook nog hebben als ze een compleet ander inkomen hebben.

En dat allemaal zonder in de problemen te raken, maar als er dan iets gebeurt is het wel even een issue en gaat een buffer er volledig aan, als ze die al hebben.

Arm zijn heeft een hele nare langdurige invloed, ook als je niet heel lang arm was, maar als je dat wel lang was dan is het helemaal lastig.

Daarom ben ik ook aangenaam verrast door de financiële situatie van Nadia, ze doet dat echt verbazingwekkend goed, gezien het zeer beperkte inkomen dat ze heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 22 april 2022 @ 11:08:58 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204505434
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 11:02 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Bij die 2 heb ik wel het besef gekregen dat een vangnet erg belangrijk is, vooral als je kinderen hebt. Als iemand dichtbij mij (fam, goede vrienden) het financieel moeilijk zou hebben, zou ik helpen en bijvoorbeeld contributie voor voetbal van het kind betalen. Andersom ook. Het is zoiets kleins maar toch heel belangrijk vind ik. Maar dat hadden Reza en Sahar niet volgens mij.. Is best verdrietig toch?
Volgens mij hadden ze een prima buffer maar is die volledig op gegaan door de bedrijfskosten gedurende corona, toen ze verplicht gesloten waren.

Toen ging de boel weer open, konden ze de achterstanden ook net wegwerken, leek het weer de goede kant op te gaan en vervolgens ging de boel weer op slot.

Als je bedoelt dat ze niemand hadden die de voetbalcontributie voor hun zoon kon betalen dan denk ik dat je gelijk hebt, hoewel het ook best kan dat ze dat niet aan de grote klok gehangen hebben en gedaan hebben alsof voetbal opgezegd is vanwege corona.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_204505724
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 april 2022 09:07 schreef praadje het volgende:
Artikel uit 2019

https://indebuurt.nl/heng(...)adia-en-robin~86686/

Haar ex is dus waarschijnlijk afgekeurd dus vandaar die lage alimentatie.

Ik vind het trouwens een vieze chagrijnige vrouw.
Ja het type dat werkschuw is en alles er aan doet om dat zo te houden. Vreselijk dit soort mensen. Tumor van de samenleving. Wel kunnen werken omje steentje bij te dragen en dat niet te doen, maar wel je handje ophouden
pi_204505965
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ben het helemaal met je eens. Reza kan niet met geld omgaan en zijn vrouw heeft geen zin om met geld om te gaan. Dan krijg je dus dit als resultaat.

Reza leende ook geld van een vage vriend wat hij vervolgens weer in crypto investeerde. :')
pi_204506021
quote:

[..]

Ik vind je wel heel mild over Reza. Het is een vriendelijke vent maar verder geeft hij in alles de indruk onverantwoorde keuzes te maken. Dure vakanties, af en toe dure cadeaus voor de kinderen (want die moeten worden verwend), BMW voor de deur, dure apparaten in de salon waarvan het maar de vraag is of ze de investering waard zijn en dan ook nog eens je schuld investeren in crypto.

Klinkt wel als iemand die het begrijpt. Al deze dingen kwamen overigens duidelijk naar voren in de uitzendingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2022 12:31:46 ]
pi_204506115
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vind je wel heel mild over Reza. Het is een vriendelijke vent maar verder geeft hij in alles de indruk onverantwoorde keuzes te maken. Dure vakanties, af en toe dure cadeaus voor de kinderen (want die moeten worden verwend), BMW voor de deur, dure apparaten in de salon waarvan het maar de vraag is of ze de investering waard zijn en dan ook nog eens je schuld investeren in crypto.

Klinkt wel als iemand die het begrijpt. Al deze dingen kwamen overigens duidelijk naar voren in de uitzendingen.
Je vergeet even dat hij een schuld van 40k+ in enkele maanden weggewerkt heeft. Hij maakt dus wel degelijk verantwoorde keuzes wat mij betreft.
pi_204506133
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 17:11 schreef Jemoederniet het volgende:
Zou dit over Vasco gaan?
Leeftijd (34) en woonplaats komen overeen alleen is zijn vriendin/vrouw jonger dacht ik.
Lijkt me sowieso kwestie van tijd dat er onderzoek gedaan wordt naar die Expose oplichterij.
[..]

Kan nergens haar leeftijd vinden maar zou het niet eens zo gek vinden als ze al wel 37 is. Ze heeft ook al een kind en heeft in de jaren 2010 meegedraaid in de bokswereld.
  Moderator/colorchick vrijdag 22 april 2022 @ 12:50:26 #63
382129 crew  Donna
pi_204506135
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Kan nergens haar leeftijd vinden maar zou het niet eens zo gek vinden als ze al wel 37 is. Ze heeft ook al een kind en heeft in de jaren 2010 meegedraaid in de bokswereld.
Aflevering 1 zegt de voice over dat Vasco 33 is en Tamara 29.
pi_204506140
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:50 schreef Donna het volgende:

[..]
Dan kan het bijna niet dit stel zijn. Toch een raar verhaal. Misschien een vriend van Vasco ofzo.
  Moderator/colorchick vrijdag 22 april 2022 @ 13:01:22 #65
382129 crew  Donna
pi_204506205
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dan kan het bijna niet dit stel zijn. Toch een raar verhaal. Misschien een vriend van Vasco ofzo.
Hij is inmiddels wel 34. Maar zij is natuurlijk niet ineens 37 geworden.

Het zou een bekende van de familie kunnen zijn inderdaad. Al is hier in de provincie afgelopen week ook het een en ander in beslag genomen wat ook met crypto te maken had. Er zijn meer mensen zoals Vasco op deze wereld in Nederland.
pi_204506298
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:50 schreef Donna het volgende:

[..]
Idd. Ik weet nog dat ik verbaasd was want vind haar veel ouder lijken eigenlijk.
  vrijdag 22 april 2022 @ 16:40:00 #67
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204507790
Wilde Nadia nou haar "zolder" verhuren voor ¤450/maand? 8)7
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  vrijdag 22 april 2022 @ 16:51:58 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204507889
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 16:40 schreef monkyyy het volgende:
Wilde Nadia nou haar "zolder" verhuren voor ¤450/maand? 8)7
Ja :D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_204510044
Ik vind die Nadia erg onhygiënisch overkomen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204559408
Gewoon ff 100 duizend euro overbieden, leuk voor de verkopers zullen we maar zeggen.
pi_204560210
Heeft iemand begrepen hoe Reza z'n crypto's is kwijtgeraakt? Hij heeft een gek telefoontje gehad uit Duitsland, maar hij had naar eigen zeggen meteen door dat er iets mis was. Maar het kan toch niet anders of hij heeft tijdens dat telefoontje informatie prijsgegeven die de hackers nodig hadden, zoals z'n wachtwoord?
  vrijdag 29 april 2022 @ 22:13:28 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204582673
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand begrepen hoe Reza z'n crypto's is kwijtgeraakt? Hij heeft een gek telefoontje gehad uit Duitsland, maar hij had naar eigen zeggen meteen door dat er iets mis was. Maar het kan toch niet anders of hij heeft tijdens dat telefoontje informatie prijsgegeven die de hackers nodig hadden, zoals z'n wachtwoord?
Volgens mij was hij al een deel kwijt toen dat telefoontje kwam.

Vanavond pas gekeken, even bijlezen :)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_204582701
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 22:13 schreef Leandra het volgende:

[..]
Volgens mij was hij al een deel kwijt toen dat telefoontje kwam.

Vanavond pas gekeken, even bijlezen :)
Ik vond dat hij er heel vaag over deed. Gemiste kans dat niet werd uitgelegd hoe hij is bestolen. Zou hij soms geen tweestapsverificatie hebben gebruikt?
  vrijdag 29 april 2022 @ 22:23:56 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204582798
Oh, er valt niets bij te lezen :D

Nadia die op zo'n datingsite iemand zoekt die graag kinderen wil.... ik krijg zo de kriebels van dat soort mannen, maar ook van vrouwen die hun kinderen op zo'n site in de strijd gooien.
Doe dat gewoon niet, je bent loslopend wild voor kerels die hele andere intenties hebben.
Maar goed, leuk dat ze iemand gevonden heeft, als het een fatsoenlijke vent is.

En ja... in Emmen 100K overbieden :')
Voor dat geld had hij een complete vakantievilla bij de boerderij kunnen laten bouwen, ruimte zat.

Dat verhaal van die gestolen crypto is wel nasty, maar goed, als het hem die ¤ 4.900 heeft gekost die hij niet teruggekregen heeft dan is het waarschijnlijk een goedkope les als hij dan niet meer dit soort dingen doet.
Maar ik krijg wel het idee dat Reza niet de meest geschikte persoon is om de financiën te doen, en dan hebben ze nog een bedrijf ook :X

En Barneveld, ach.... het leven kabbelt voort :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 29 april 2022 @ 22:26:21 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204582824
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 22:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vond dat hij er heel vaag over deed. Gemiste kans dat niet werd uitgelegd hoe hij is bestolen. Zou hij soms geen tweestapsverificatie hebben gebruikt?
Daar ga ik sowieso vanuit, plus waarschijnlijk een wachtwoord in de categorie RezaNummer1!
Heb je toch al hoofdletters, kleine letters een cijfer en een leesteken, maar ik gok dat het nog simpeler was.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')