SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat is het nu toch ook nog wel met jouw lengtequote:Op vrijdag 15 april 2022 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ik wilde een eastpack maar mn moeder kocht een kipling. Zelfs in de 2e was t "tas waar ga je met dat meisje heen"
De eerste twee jaar heb ik met een Kiplingtas gelopen, daarna zelf een rugzak gekocht.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ik wilde een eastpack maar mn moeder kocht een kipling. Zelfs in de 2e was t "tas waar ga je met dat meisje heen"
Maar... je hád gelukkig wel een rugzakquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:30 schreef dud0r het volgende:
Ik kreeg altijd een rugzak van de scapino want meer budget was er niet
Precies, wat kruisers in de zwarte zee maar ik heb plekquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat fietsen in de maas maar ik heb plek
boeken met een riem vast maken en over je schoudersquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar... je hád gelukkig wel een rugzak
Scheelt weer boeken in je armen dragen
ow, geen plek?quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat fietsen in de maas maar ik heb plek
Jaaaa, zo'n spin...quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:31 schreef Ama het volgende:
Heb ook even een Kipling tas gehad. Incl een houder voor achter op de fiets haha.
Is dat een bekende?quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:33 schreef datismijnmening het volgende:
Consult gepland bij de Bergman kliniek
Boeken kaften met folders.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
boeken met een riem vast maken en over je schouders
Ksssssstquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is het nu toch ook nog wel met jouw lengte
Hebben wij op dezelfde school gezetenquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De eerste twee jaar heb ik met een Kiplingtas gelopen, daarna zelf een rugzak gekocht.
Het aantal boeken nam gelukkig ook wel af na het 2e jaar en ik had een kluisje, dat maakte het ook wat makkelijker.
Snap nog steeds niet dat we met zo'n grote Bosatlas moesten rondslepen_
Nee echt een houder.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaa, zo'n spin...
Moest je wel uitkijken dat je die niet in je gezicht kreeg :/
Ik ookquote:
Hetzelfde tijdperk, gok ikquote:
Ga je laten doen dan ?quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:33 schreef datismijnmening het volgende:
Consult gepland bij de Bergman kliniek
quote:
quote:
Oh, wat luxe?quote:
Nooit geweten johquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:37 schreef Ama het volgende:
Bij de rug van Kiplingtassen zit een flap waardoor je hem op een houder op je bagagedrager kan zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |