SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat is het nu toch ook nog wel met jouw lengtequote:Op vrijdag 15 april 2022 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ik wilde een eastpack maar mn moeder kocht een kipling. Zelfs in de 2e was t "tas waar ga je met dat meisje heen"
De eerste twee jaar heb ik met een Kiplingtas gelopen, daarna zelf een rugzak gekocht.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ik wilde een eastpack maar mn moeder kocht een kipling. Zelfs in de 2e was t "tas waar ga je met dat meisje heen"
Maar... je hád gelukkig wel een rugzakquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:30 schreef dud0r het volgende:
Ik kreeg altijd een rugzak van de scapino want meer budget was er niet
Precies, wat kruisers in de zwarte zee maar ik heb plekquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat fietsen in de maas maar ik heb plek
boeken met een riem vast maken en over je schoudersquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar... je hád gelukkig wel een rugzak
Scheelt weer boeken in je armen dragen
ow, geen plek?quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat fietsen in de maas maar ik heb plek
Jaaaa, zo'n spin...quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:31 schreef Ama het volgende:
Heb ook even een Kipling tas gehad. Incl een houder voor achter op de fiets haha.
Is dat een bekende?quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:33 schreef datismijnmening het volgende:
Consult gepland bij de Bergman kliniek
Boeken kaften met folders.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
boeken met een riem vast maken en over je schouders
Ksssssstquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is het nu toch ook nog wel met jouw lengte
Hebben wij op dezelfde school gezetenquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De eerste twee jaar heb ik met een Kiplingtas gelopen, daarna zelf een rugzak gekocht.
Het aantal boeken nam gelukkig ook wel af na het 2e jaar en ik had een kluisje, dat maakte het ook wat makkelijker.
Snap nog steeds niet dat we met zo'n grote Bosatlas moesten rondslepen_
Nee echt een houder.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaa, zo'n spin...
Moest je wel uitkijken dat je die niet in je gezicht kreeg :/
Ik ookquote:
Hetzelfde tijdperk, gok ikquote:
Ga je laten doen dan ?quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:33 schreef datismijnmening het volgende:
Consult gepland bij de Bergman kliniek
quote:
quote:
Oh, wat luxe?quote:
Nooit geweten johquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:37 schreef Ama het volgende:
Bij de rug van Kiplingtassen zit een flap waardoor je hem op een houder op je bagagedrager kan zetten.
Ik snap nog steeds niet waarom we die überhaupt moesten aanschaffen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De eerste twee jaar heb ik met een Kiplingtas gelopen, daarna zelf een rugzak gekocht.
Het aantal boeken nam gelukkig ook wel af na het 2e jaar en ik had een kluisje, dat maakte het ook wat makkelijker.
was jouw aapje ook aangepast?quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
was misschien nog niet toen wij jong warenquote:
Maar die werd er toch ook gewoon afgetrapt door je klasgenoten dan?quote:
dit lijkt in de verste verte niet op de kipling die ik had.quote:
Volgende maand.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer kan je er heen? Je was al bij een ander ook geweest toch?
Ik ook niet, want er waren ook Bosatlassen op school beschikbaar.. echter niet de juiste druk of zo..quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom we die überhaupt moesten aanschaffen.
Ja, volgens mij was ieder aapje weer anders?quote:
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar die werd er toch ook gewoon afgetrapt door je klasgenoten dan?
Dit ken ik echt nietquote:
Ik kon even geen Kipling vinden met dit voorbeeld.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit lijkt in de verste verte niet op de kipling die ik had.
en ik had geen bagagedrager
geen idee.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, want er waren ook Bosatlassen op school beschikbaar.. echter niet de juiste druk of zo..
En ik kan me niet herinneren dat we er super heftig mee in de weer waren...
[..]
Ja, volgens mij was ieder aapje weer anders?
Ja, stel je voor dat je op een andere bladzijde iets moest bekijken. En die van m'n oudere neef kon ik niet overnemen, want precies één editie te oud.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, want er waren ook Bosatlassen op school beschikbaar.. echter niet de juiste druk of zo..
En ik kan me niet herinneren dat we er super heftig mee in de weer waren...
[..]
Ja, volgens mij was ieder aapje weer anders?
Probeer je die tas eraf te trappen, trap je meteen die hele fiets omver.quote:
oh das wel langquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgende maand.
Ja ik was bij het VU zelf geweest maar die hebben sowieso een wachttijd van twee jaar.
Dat idee heeft nog nooit een puber ervan weerhouden het toch minstens te proberenquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Probeer je die tas eraf te trappen, trap je meteen die hele fiets omver.
Ja, nee, dat was het resultaat uiteraard.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat idee heeft nog nooit een puber ervan weerhouden het toch minstens te proberen
Er zit een opening in de rug van Kiplingtassen waardoor je hem erover heen kan schuiven. Die tassen zijn vervolgens zo zwaar dat je die niet zomaar er even aftrapt.quote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zit een opening in de rug van Kiplingtassen waardoor je hem erover heen kan schuiven. Die tassen zijn vervolgens zo zwaar dat je die niet zomaar er even aftrapt.
Chocoladequote:Op vrijdag 15 april 2022 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb gisteren in een opwelling een reep chocolade gekocht en die zit me nu aan te staren.
Schijthormonen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Oeh die brede zijn leuk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:45 schreef Karzai het volgende:
5 kussentjes gekocht voor het betere smurfen
[ afbeelding ]
Even voor de gein eraf tillen tijdens het fietsen is ook niet te doen.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zoietsIn een kek kleurtje. Kreeg meteen de eerste dag als brugpieper op m'n flikker dat dat slecht was voor de boeken en echt niet kon, werd echt keihard naar me geroepen door een decaan ofzo, lekker waar de hele klas bij was.
Toon was meteen gezet.Oh, ja, nee, want da's echt enorm anders dan de gemiddelde eastpack.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
En die krengen waren nog duur ookquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je op een andere bladzijde iets moest bekijken. En die van m'n oudere neef kon ik niet overnemen, want precies één editie te oud.
En uiteindelijk het ding nooit open hoeven gooien thuis.
Wat voor chocoladequote:Op vrijdag 15 april 2022 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb gisteren in een opwelling een reep chocolade gekocht en die zit me nu aan te staren.
Schijthormonen ook.
Ja, volgens mij gingen die wel richting de 100 gulden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En die krengen waren nog duur ook
Ik denk echt dat ik rugschade heb opgelopen in die periode.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog steeds getraumatiseerd van het jaar dat ik zoveel boeken had dat ik ze niet in één keer mee naar huis kreeg.
Dus rugtas vol, fietstassen vol, bagagedrager gestapeld tot hoe hoog ik durfde en NOG had ik boeken in m'n kluisje.
Jep.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ik rugschade heb opgelopen in die periode.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:48 schreef Ama het volgende:
Op een gegeven moment was het bij ons hip om met een schoudertas te lopen die veel te zwaar was.
Nu moet ik aan wijlen cavia Oreo denkenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu moet ik aan wijlen cavia Oreo denkenMooie driekleur -borstel was dat.
Uit Katwijk
Ik had een hele oudequote:Op vrijdag 15 april 2022 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je op een andere bladzijde iets moest bekijken. En die van m'n oudere neef kon ik niet overnemen, want precies één editie te oud.
En uiteindelijk het ding nooit open hoeven gooien thuis.
Ja, dan helemaal een scheve verdelingquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.
Ook dankzij dit, overigens:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar we moesten 'm een keer meenemen en toen kreeg ik op m'n flikker.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een hele oudeNooit een nieuwe gekocht, ook nooit nodig gehad.
Ik kreeg op mn flikker omdat ik mijn haar niet in een staart had met gym.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar we moesten 'm een keer meenemen en toen kreeg ik op m'n flikker.
Dom gedoe ook.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zoietsIn een kek kleurtje. Kreeg meteen de eerste dag als brugpieper op m'n flikker dat dat slecht was voor de boeken en echt niet kon, werd echt keihard naar me geroepen door een decaan ofzo, lekker waar de hele klas bij was.
Toon was meteen gezet.Is er iemand hier NIET gepest op de middelbare eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee maar dat is ook waarom we op fok zitten tochquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er iemand hier NIET gepest op de middelbare eigenlijk?
Ik ben echt gruwelijk gepest.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben niet gepest, gelukkig had ik normale mensen op de scholen waar ik zag.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN fosforbommen op die kutschool.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Maar nee, het was allemaal mijn schuld, de school geeft even mijn telefoonnummer door,
quote:
Ja, ze had op dr kop moeten krijgen dat ze dat oude kluisje nog ging gebruiken, maar andermans spullen weggeven is ook niet zo heel sjiekquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik naar het hoofdgebouw mocht in de derde kreeg ik een nieuw kluisje, maar daar zat al allemaal zooi in. Allemaal dure zooi van toen, van die gabberkleren, sportmeuk ofzo. Vriendinnen van me wilden dat wel hebben dus heb het meegegeven. Werd ik later gebeld door zo'n tokkie kut, dat het haar spullen waren en dat ik ze had gejat en dat ze de politie erbij ging halen, echt schelden ook, zo'n 17-jarige kuthoer tegen een grietje van 14. Dus ik die spullen weer opgehaald bij die vriendinnen die zoiets hadden van 'ja maar hoe kwam die domme kut dan aan je kluissleutel, ze zoekt het maar uit of ze komt het zelf maar halen'. Maar van de school moest ik haar die spullen teruggeven en ik moest haar van m'n ouders ook nog iets van een bloemetje geven
Godverdomme omgekeerde wereld. Ik had die shit op d'r stoep moeten gooien en erop moeten schijten.
Ik weet niet meer hoe het was gegaan, maar ze was haar sleutel verloren, nieuwe gekregen, oude sleutel weer gevonden, nieuwe sleutel ingeleverd, nieuw kluisje gekregen in het nieuwe jaar en toen dacht ze 'haha ik gebruik gewoon beide kluisjes' want ze waren nogal klein. Kwam niet in d'r op dat iemand anders die sleutel zou krijgen.
Maar nee, het was allemaal mijn schuld, de school geeft even mijn telefoonnummer door, die hoer scheldt mij verrot en dan moet ik mijn excuses aanbieden met een bloemetje.
Ik vind het soms niet gek dat ik zo verknipt ben als volwassene.
Ik ben nooit gepest hoor. Ik heb alleen niet zoveel met de meeste mensen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nooit gepest hoor. Ik heb alleen niet zoveel met de meeste mensen.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Op m'n rug gespuugd, op m'n zadel gespuugd, uitgescholden, van m'n fiets getrapt, getreiterd tijdens kamp, belachelijk gemaakt door de hele bovenbouw en docenten, klap gekregen op m'n hoofd, dat ze m'n enkels van achteren vastgrepen als ik de trap opliep, tegen m'n kuiten trappen, m'n agenda door de klas gooien, altijd achter m'n rug om lachen, uitlachen om gebrekkig lijf tijdens gym, schoolwerk jatten en zelf inleveren.
Nee echt, snap niet waarom ik zo weinig zelfvertrouwen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |