Waarom voeg je de echte pony jar niet gewoon toe aan de OP? Het is vrijdag, dan mag het een beetje ranzig zijn.quote:
Doe maar lekker ranzig in de dm van Teganquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom voeg je de echte pony jar niet gewoon toe aan de OP? Het is vrijdag, dan mag het een beetje ranzig zijn.
Geef hem nu niet nog meer ideeënquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom voeg je de echte pony jar niet gewoon toe aan de OP? Het is vrijdag, dan mag het een beetje ranzig zijn.
Daarvoor hoeft het gelukkig geen vrijdag te zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:02 schreef scrupuleus het volgende:
Doe maar lekker ranzig in de dm van Tegan
Denken dat dit een nieuw idee was ipv de praktijkquote:
En toch deed je het.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:59 schreef TaMieke het volgende:
Ik had je nooit het topic moeten laten sluiten
Nee die viezigheid is op!quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was er nog viezigheid nodig voor vandaag?
Goatse incoming in 3..2...?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eindelijkquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
hier is die weerquote:
Volgens het weerbericht was er in het noorden nog wat bewolking vandaag. Kennelijk woon ik nu in het noordenquote:
Ruim 20 graden en stralende zon hierquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens het weerbericht was er in het noorden nog wat bewolking vandaag. Kennelijk woon ik nu in het noorden
quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ruim 20 graden en stralende zon hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |