Ik zie dan eerder dit voor me:quote:Op donderdag 14 april 2022 23:24 schreef TLC het volgende:
Ik zie putin al voor me als hij het nieuws via de telefoon hoort van dat bootje
[ afbeelding ]
DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS !!
(maar dan in t Russisch)
Wel grappig dat een guided missile cruiser tot zinken is gebracht door een guided cruise missile.quote:
Wat zal ik toch eens schrijven naar de Russische ambassade?quote:Op donderdag 14 april 2022 23:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik wilde ze zelf ook kopen als het kon
Als dit waar is. Dat is echt een belachelijk hoog aantal gesneuvelden, dat kan alleen maar als het schip vrijwel direct zonk.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Bemanning, 485 optimaal, zeg 450.
Gered: 54.
Hahaha! Die is hummel nie tot zinken gebracht door een Oekraïens raket jonghuh! Die's gewoon per ongeluk gezonken omdat, ehhh, nou ja, door alles behalve een Oekriens raketje! Want da kannie natuurlijk..quote:Op donderdag 14 april 2022 23:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wel grappig dat een guided missile cruiser tot zinken is gebracht door een guided cruise missile.
ul. Vosdvizhenka d.1, Moscow 121019, Russiaquote:Op donderdag 14 april 2022 23:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Het Kremlin allemaal kaartjes sturen met deze postzegel erop![]()
Meh, hangt er vanaf, die schepen worden zeker in de Russische oorlogsdoctrine niet bepaald ontworpen om mensenlevens te sparen. Dat is echt een Westers dingetje, dat je zuinig met je met soldatenlevens omgaat.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dit waar is. Dat is echt een belachelijk hoog aantal gesneuvelden, dat kan alleen maar als het schip vrijwel direct zonk.
wat is de bron ?quote:Op donderdag 14 april 2022 23:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Bemanning, 485 optimaal, zeg 450.
Gered: 54.
Russian warship, Kremlin, go fuck yourself?quote:Op donderdag 14 april 2022 23:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Wat zal ik toch eens schrijven naar de Russische ambassade?
Dan nog, dat zijn Arizona cijfers, en dat schip explodeerde in 1 vuurbal nadat het munitieruim geraakt werd. Het verhaal dat Moskva nog een dag drijvende was met dit aantal slachtoffers klopt gewoon niet. Echt absurd hoog.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meh, hangt er vanaf, die schepen worden zeker in de Russische oorlogsdoctrine niet bepaald ontworpen om mensenlevens te sparen. Dat is echt een Westers dingetje, dat je zuinig met je met soldatenlevens omgaat.
Daar komt nog eens bij dat de Russen waarschijnlijk TOTAAL niet verwachten dat het schip überhaupt kwetsbaar zou zijn voor aanvallen, dus ja, dan wordt het al vrij waarschijnlijk dat er veel slachtoffers vallen.
Hedenmorgen berichten van een Turks schip, dat zoveel mensen had opgevist.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dit waar is. Dat is echt een belachelijk hoog aantal gesneuvelden, dat kan alleen maar als het schip vrijwel direct zonk.
quote:Buy postage stamps “Russian warship, go…!” available in Ukrposhta branches and in the philatelic online store.
Currently, philatelists from around the world seem to have almost overloaded the online store of Ukrposhta, it works very slowly.
Bron
Tja, als je niet bent ingesteld om te redden kan het hard gaan. Je houdt het in de huidige temperaturen van de Zwarte Zee geen uur vol in het water, nog geen half uur voor de meesten schat ik. Dan gaat het hard hoor.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan nog, dat zijn Arizona cijfers, en dat schip explodeerde in 1 vuurbal nadat het munitieruim geraakt werd. Het verhaal dat Moskva nog een dag drijvende was met dit aantal slachtoffers klopt gewoon niet. Echt absurd hoog.
Als het 1vuurbal was, zijn de meeste mensen verbrand of zijn hun longen weggebrand vóór ze konden verdrinken.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels met je eens hoor. Maar je noemt civiele schepen. Dit gaat over een marineschip in een oorlogssituatie. Die zijn hier gewoon op getraind. Ik weet niet wat ik het grotere prutswerk vind, dat ze geraakt zijn of hie ze ermee omgingen. Hierom heb ik moeite te geloven dat Moskva nog een dag drijvende is gebleven.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hedenmorgen berichten van een Turks schip, dat zoveel mensen had opgevist.
Factoren zijn dat een boot per definitie geen reddingsboten voor de volledige bemanning aan boord heeft, en het ook kan dat een groot gedeelte van de bemanning dood/afgesneden van reddingsmiddelen was, omdat het schip in lichterlaaie stond.
Gevoelstemperatuur (op land) is 10 graden. Dan zal de temperatuur van het water ook niet al te hoog zijn geweest, dus het water in duiken en wachten op hulp is riskant.
Is zowaar redelijk normaal hoor. Overlevingskansen zijn niet zo groot als je op een boot zit die zinkt. Kijk bv stats van zoiets al de titanic of zelfs de Herald of Free Enterprise maar na.
De Russen hebben deze campagne al keer op keer bewezen dat ze niet goed weten waar ze mee bezig zijn, dus dit soort gepruts past er prima bij.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels met je eens hoor. Maar je noemt civiele schepen. Dit gaat over een marineschip in een oorlogssituatie. Die zijn hier gewoon op getraind. Ik weet niet wat ik het grotere prutswerk vind, dat ze geraakt zijn of hie ze ermee omgingen. Hierom heb ik moeite te geloven dat Moskva nog een dag drijvende is gebleven.
Een schip van die klasse heeft gewoon meerdere compartimenten. No way dat zoveel zeelui in 1 klap dood zijn door 1 raketinslag.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als het 1vuurbal was, zijn de meeste mensen verbrand of zijn hun longen weggebrand vóór ze konden verdrinken.
Zover de versie voor extern binnenlands gebruik.... en ik ga er ook vanuit dat een drone - aldus genoemd door RT zelf - de boel welzeker zal hebben gemonitord. Nu dus wachten op vrijgave van het filmpje en satellietbeelden.quote:bron errr.tttttheee
The Russian missile cruiser Moskva, flagship of the Black Sea fleet, sank while being towed into port amid stormy sea conditions, the defense ministry in Moscow said on Thursday. According to the Russian military, the warship’s hull had been damaged by an ammunition explosion, itself caused by a fire on board, on Wednesday.
Ukrainian officials claimed their forces had struck the vessel with anti-ship missiles. The Pentagon said it could not confirm the claim. A US drone circled above the cruiser on Thursday, monitoring its progress towards Sevastopol.
Het toont ook nog maar weer een keer aan dat Rusland echt geen donder geeft om haar eigen militairen.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Russen hebben deze campagne al keer op keer bewezen dat ze niet goed weten waar ze mee bezig zijn, dus dit soort gepruts past er prima bij.
Zou me idd niet verbazen als dat ook propaganda was, want rond dezelfde tijd van berichten van Turks schip heeft mensen gered, gingen er ook berichten dat die meteen na aanval was gekapseisd.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:47 schreef Barbusse het volgende:
Hierom heb ik moeite te geloven dat Moskva nog een dag drijvende is gebleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |