abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 april 2022 @ 11:30:07 #101
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204452406
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 11:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, alleen zou je anno 2022 met alle toegang tot diverse nieuwsbronnen verwachten dat mensen daar doorheen prikken.
Maar die sluiten zichzelf gewoon vrijwillig op in een bubbel.
Maar dat gaat niet op voor de Russen. Die leven in een staat wat te vergelijken is met nazi Duitsland? Met Poetin als de Führer.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204452417
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 11:30 schreef Megumi het volgende:

[..]
Maar dat gaat niet op voor de Russen. Die leven in een staat wat te vergelijken is met nazi Duitsland?
Klopt, die hebben minder goed toegang tot vrije pers.
Maar ik doel vooral op mensen uit de rest van Europa die wél toegang hebben, maar besloten hebben zich te laten vergiftigen op obscure tg groepjes met uitsluitend pro Russische propaganda.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 16 april 2022 @ 11:35:46 #103
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204452437
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 11:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, die hebben minder goed toegang tot vrije pers.
Maar ik doel vooral op mensen uit de rest van Europa die wél toegang hebben, maar besloten hebben zich te laten vergiftigen op obscure tg groepjes met uitsluitend pro Russische propaganda.
Lastig. En complex. :D Als ik kinderen binnen mijn familie spreek is hun kennis over geschiedenis om over te huilen om maar mee te beginnen. :D Domheid maakt je vatbaar voor propaganda is derhalve mijn eindoordeel? :D En is natuurlijk een mening.

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 16-04-2022 11:50:38 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204452556


Gelukkig is Oekraïne een corrupt land en Rusland niet...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 16 april 2022 @ 11:55:01 #105
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204452568
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 11:51 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]

Gelukkig is Oekraïne een corrupt land en Rusland niet...
Ze zijn het eigenlijk beide wat corruptie aangaat. Maar het verschil is dat Rusland onder het bevel staat van een moorddadige dictator. En Oekraïne niet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 16 april 2022 @ 11:58:36 #106
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204452590
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 11:55 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ze zijn het eigenlijk beide. Maar het verschil is dat Rusland onder het bevel staat van een moorddadige dictator. En Oekraïne niet.
En dat de Oekraïense regering daadwerkelijk probeerde corruptie aan te pakken (en er was wat dat betreft absoluut nog wel een hoop werk te verzetten), terwijl corruptie in Rusland essentieel is voor de positie (en rijkdom) van de Russische politieke elite.
Huilen dan.
  zaterdag 16 april 2022 @ 11:59:44 #107
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204452596
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 11:51 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]

Gelukkig is Oekraïne een corrupt land en Rusland niet...
Wie heeft hier het argument gemaakt dat er in Rusland geen corruptie zou zijn?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 16 april 2022 @ 11:59:53 #108
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204452599
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 april 2022 11:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En dat de Oekraïense regering daadwerkelijk probeerde corruptie aan te pakken, terwijl corruptie in Rusland essentieel is voor de positie (en rijkdom) van de Russische politieke elite.
Volledig met je eens.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 16 april 2022 @ 12:01:12 #109
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204452607
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2022 11:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wie heeft hier het argument gemaakt dat er in Rusland geen corruptie zou zijn?
Bepaalde mensen posten hier dat Poetin een top leider is? En Oekraïne een nazi land is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204453022
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2022 11:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wie heeft hier het argument gemaakt dat er in Rusland geen corruptie zou zijn?
Een van de excusen om de inval in Oekraïne te rechtvaardigen wat dat het toch al een van de meest corrupte landen van de wereld was en het dus hoog tijd was dat Rusland orde op zaken stelde.

Toen vervolgens werd geopperd dat Oekraïne half zo corrupt was als Rusland moest dat met cijfers worden hard gemaakt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 16 april 2022 @ 13:30:32 #111
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204453213
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 13:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Een van de excusen om de inval in Oekraïne te rechtvaardigen wat dat het toch al een van de meest corrupte landen van de wereld was en het dus hoog tijd was dat Rusland orde op zaken stelde.

Toen vervolgens werd geopperd dat Oekraïne half zo corrupt was als Rusland moest dat met cijfers worden hard gemaakt.
Ik heb niemand zien opperen dat omdat er corruptie is in Oekraïne, Rusland daar wel even orde op zaken mocht gaan stellen. Dat zou ook vreemd zijn omdat Rusland zelfs nog iets meer corruptie heeft dan Oekraïne als we afgaan op de meest recente gegevens.

En inderdaad, het punt dat Oekraïne nog niet half zo corrupt zou zijn als Rusland is sterk overdreven en voornamelijk verzonnen om Oekraïne zo positief mogelijk af te schilderen en Rusland zo negatief mogelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 16 april 2022 @ 14:14:28 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204453515
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 13:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Een van de excusen om de inval in Oekraïne te rechtvaardigen wat dat het toch al een van de meest corrupte landen van de wereld was en het dus hoog tijd was dat Rusland orde op zaken stelde.

Toen vervolgens werd geopperd dat Oekraïne half zo corrupt was als Rusland moest dat met cijfers worden hard gemaakt.
De corruptie in Rusland werkt als volgt, het leger krijgt een gigantisch bedrag om hun voertuigen en schepen op te knappen verbeteren en gevecht klaar te maken ook om het moraal op te krikken met goeie rantsoenen en loon voor de soldaten het gros verdwijnt in de zakken van de commandanten en overige zakken vullers, vandaar dat ze zo gigantisch blij zijn (zie bericht schaamlap) dat ze wat buit maken om dat het materiaal wat de Oekraïne heeft in heel veel gevallen beter is..
Vandaar dat ook vrijwel alle dorpen die veroverd waren volledig leeg geplunderd waren.

Ze hebben het 2 na grootste leger ter wereld maar kwalitatief stelt het gewoon minder voor vandaar dat een land als de Oekraïne zo goed stand kan houden.

En een Rusland geen schijn van kans maakt mochten ze bedenken om Europa binnen te vallen.

Zeker niet nadat ze al zoveel materiaal en manschappen kwijt zijn geraakt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 16 april 2022 @ 14:16:29 #113
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204453528
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2022 13:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb niemand zien opperen dat omdat er corruptie is in Oekraïne, Rusland daar wel even orde op zaken mocht gaan stellen. Dat zou ook vreemd zijn omdat Rusland zelfs nog iets meer corruptie heeft dan Oekraïne als we afgaan op de meest recente gegevens.

En inderdaad, het punt dat Oekraïne nog niet half zo corrupt zou zijn als Rusland is sterk overdreven en voornamelijk verzonnen om Oekraïne zo positief mogelijk af te schilderen en Rusland zo negatief mogelijk.
Er was er maar een die dat tig keer had gepost in het vorige deel waarbij er verschillende sites werden gepost met info en op geen enkele site met statestieken komt Oekraïne maar iets in de buurt van Rusland.
Ja het land heeft corruptie maar niet zo erg als Rusland.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 16 april 2022 @ 14:29:06 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204453606
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 14:14 schreef theguyver het volgende:
goeie rantsoenen
Ik heb kostelijk moeten lachen om de berichten over de Russische soldaten met rantsoenen die 6 jaar over datum waren en het China verzoeken om rantsoenen te sturen terwijl eBay de afgelopen jaren overladen werd met grote hoeveelheden verse Russische rantsoenen _O- .
Huilen dan.
  Moderator zaterdag 16 april 2022 @ 15:00:16 #115
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204453833
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2022 14:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik heb kostelijk moeten lachen om de berichten over de Russische soldaten met rantsoenen die 6 jaar over datum waren en het China verzoeken om rantsoenen te sturen terwijl eBay de afgelopen jaren overladen werd met grote hoeveelheden verse Russische rantsoenen _O- .
Klagen over kapitalisme? Dat vind ik toch wel vrij schandalig van je, hoor.

En verder, wat voor mensen kopen Russische militaire rantsoenen voor echt geld? Dan zitten er wel wat schroefjes los, hoor.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204454170
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 12:01 schreef Megumi het volgende:

[..]
Bepaalde mensen posten hier dat Poetin een top leider is? En Oekraïne een nazi land is.
Helaas wel ja. Zelfs de dienstdoende mod.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204454393
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 15:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Klagen over kapitalisme? Dat vind ik toch wel vrij schandalig van je, hoor.

En verder, wat voor mensen kopen Russische militaire rantsoenen voor echt geld? Dan zitten er wel wat schroefjes los, hoor.
Op YouTube heb je zo'n charmante Japanse dame die oa militaire rantsoenen heeft voorgeproefd ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator zaterdag 16 april 2022 @ 16:19:56 #118
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204454404
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 16:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op YouTube heb je zo'n charmante Japanse dame die oa militaire rantsoenen heeft voorgeproefd ..
Ja, ik wens haar veel plezier daarmee, ik heb ze lang genoeg voor het echie moeten eten, en dat waren Nederlandse, om daar echt helemaal nooit aan te beginnen :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204454430
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2022 13:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb niemand zien opperen dat omdat er corruptie is in Oekraïne, Rusland daar wel even orde op zaken mocht gaan stellen. Dat zou ook vreemd zijn omdat Rusland zelfs nog iets meer corruptie heeft dan Oekraïne als we afgaan op de meest recente gegevens.

En inderdaad, het punt dat Oekraïne nog niet half zo corrupt zou zijn als Rusland is sterk overdreven en voornamelijk verzonnen om Oekraïne zo positief mogelijk af te schilderen en Rusland zo negatief mogelijk.
Nee, dat was een tegenreactie op de zo negatief mogelijke afschilderkng van Oekraïne.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204454922
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2022 13:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb niemand zien opperen dat omdat er corruptie is in Oekraïne, Rusland daar wel even orde op zaken mocht gaan stellen. Dat zou ook vreemd zijn omdat Rusland zelfs nog iets meer corruptie heeft dan Oekraïne als we afgaan op de meest recente gegevens.

En inderdaad, het punt dat Oekraïne nog niet half zo corrupt zou zijn als Rusland is sterk overdreven en voornamelijk verzonnen om Oekraïne zo positief mogelijk af te schilderen en Rusland zo negatief mogelijk.
Zomaar wat statistieken die ik heb gevonden

Zelensky Net Worth

Net Worth $596 Million
Annual Income $113 Million
Private Jets 3
Luxury Yachts 5
Mansions and Villa 15+

Zelensky Assets & Investments

Zelensky owns over 12 real estate properties, 8 Cars, 5 Luxury Yachts. Zelensky’s Assets also include Cash reserves of over $75 Million. Zelensky also owns an investment portfolio of 15 stocks valued at $60 Million. List of stocks in which Zelensky has invested are:

Saudi Aramco
Apple
Microsoft
Meta
Alphabet
Amazon
Tesla

Zelensky Annual Income
Year Income


2021 $113 Million
2020 $90 Million
2019 $44 Million
2018 $19 Million
2017 $15 Million
2016 $7 Million

Zelensky’s Net Worth Increment

Net Worth in 2021 $530 Million
Net Worth in 2020 $285 Million
Net Worth in 2019 $110 Million
Net Worth in 2018 $49 Million
Net Worth in 2017 $35 Million

https://caknowledge.com/zelenskyy-net-worth/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zaterdag 16 april 2022 @ 17:53:13 #121
5428 crew  miss_sly
pi_204454952
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2022 17:49 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zomaar wat statistieken die ik heb gevonden

Zelensky Net Worth

Net Worth $596 Million
Annual Income $113 Million
Private Jets 3
Luxury Yachts 5
Mansions and Villa 15+

Zelensky Assets & Investments

Zelensky owns over 12 real estate properties, 8 Cars, 5 Luxury Yachts. Zelensky’s Assets also include Cash reserves of over $75 Million. Zelensky also owns an investment portfolio of 15 stocks valued at $60 Million. List of stocks in which Zelensky has invested are:

Saudi Aramco
Apple
Microsoft
Meta
Alphabet
Amazon
Tesla

Zelensky Annual Income
Year Income


2021 $113 Million
2020 $90 Million
2019 $44 Million
2018 $19 Million
2017 $15 Million
2016 $7 Million

Zelensky’s Net Worth Increment

Net Worth in 2021 $530 Million
Net Worth in 2020 $285 Million
Net Worth in 2019 $110 Million
Net Worth in 2018 $49 Million
Net Worth in 2017 $35 Million

https://caknowledge.com/zelenskyy-net-worth/
Hun overzichtje klopt in ieder geval niet, want er wordt vermeld dat Zelensky 1.82 zou zijn, maar hij is een kleine man van volgens mij nog geen 1.70.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 16 april 2022 @ 18:03:08 #122
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204455013
Hmm, dit lijkt mij wel erg veel. Ik kan mij niet voorstellen dat Zelenskyy inderdaad dusdanig veel vermogen heeft.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204455064
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 april 2022 17:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hun overzichtje klopt in ieder geval niet, want er wordt vermeld dat Zelensky 1.82 zou zijn, maar hij is een kleine man van volgens mij nog geen 1.70.
Hij is een dwerg ja, maar wat heeft dit detail nou met zijn financiën te maken? Of wil je hiermee zeggen , ik heb een detail gevonden die niet klopt dat maakt de rest van de info onbetrouwbaar

Er is anders genoeg info online te vinden over zijn vermogen en hoe hij en zijn vriendjes stinken rijk zijn geworden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204455091
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 18:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Hij is een dwerg ja, maar wat heeft dit detail nou met zijn financiën te maken? Of wil je hiermee zeggen , ik heb een detail gevonden die niet klopt dat maakt de rest van de info onbetrouwbaar

Er is anders genoeg info online te vinden over zijn vermogen en hoe hij en zijn vriendjes stinken rijk zijn geworden
Yup, maar is dat strafbaar?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 16 april 2022 @ 18:19:01 #125
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204455131
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 18:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Hij is een dwerg ja, maar wat heeft dit detail nou met zijn financiën te maken? Of wil je hiermee zeggen , ik heb een detail gevonden die niet klopt dat maakt de rest van de info onbetrouwbaar
https://finance.yahoo.com(...)worth-181144673.html
quote:
Er is anders genoeg info online te vinden over zijn vermogen en hoe hij en zijn vriendjes stinken rijk zijn geworden
Ja, als acteur. Of heb jij gegevens waaruit blijkt dat hij zichzelf tijdens zijn presidentschap op onbehoorlijke wijze heeft verrijkt?
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')