Het bombarderen van een schip kun je natuurlijk wel als zodanig omschrijven.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:10 schreef theguyver het volgende:
En in ander nieuws uit Mordor.
https://9gag.com/gag/aBnG3RO?ref=android
Een of andere politicus of opa noemde het tot zinken brengen van het schip een act of war..
Die lui zijn beetje het padje kwijt
Ach, dat zie je ook wel in deze discussie.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:10 schreef theguyver het volgende:
En in ander nieuws uit Mordor.
https://9gag.com/gag/aBnG3RO?ref=android
Een of andere politicus of opa noemde het tot zinken brengen van het schip een act of war..
Die lui zijn beetje het padje kwijt
Elke oorlogshandeling is dat, en elke minuut vinden er oorlogshandelingen plaats.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het bombarderen van een schip kun je natuurlijk wel als zodanig omschrijven.
Ja, maar....het is allang oorlog. Al 51 dagen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het bombarderen van een schip kun je natuurlijk wel als zodanig omschrijven.
Dus als oplossing meer doden veroorzaken?quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:56 schreef Schaamlap het volgende:
Getuigenissen van inwoners van mariupol over de executeren van burgers door AZOV regiment en het schieten op vluchtende burgers.
Mooi hè en dit was op nationale tv daarquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, vaag.
Volgens Moskou is het een ongelukje geweest, deze man roept dat hiermee het einde van de speciale militaire operatie is ingeluid en dat er nu sprake is van oorlog. Het moederland is aangevallen, het vlaggenschip tot zinken gebracht.STOP! Hij wil het niet hebben over de Moskva...
Onvoorstelbaar...
Voorlopig lukt het Oekraïne vrij aardig het de Russen moeilijk te maken. Ik vraag me af waar jij je informatie vandaan haalt? Vermoedelijk van een pro Poetin troll fabriek vermoed ik?quote:Op vrijdag 15 april 2022 07:22 schreef Schaamlap het volgende:
Whatever, Rusland gaat dit gewoon winnen en we hebben sraks Oekraine 1 en 2.
Het is 15 jaar trouwens om daar het woord oorlog te gebruiken voor wat er nu in Oekraïne gebeurd. Maar volgens de Russen was het verlies van een belangrijke raket kruiser het gevolg van een brandje. Wat als dat dan weer vervolgens waar zou zijn mooi aantoont hoe incompetent het Russische leger wellicht is? Daarnaast hebben de Russen nog maar twee Slava klasse kruisers over die 8000 kilometer verder liggen. Best een problematisch verlies dus.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mooi hè en dit was op nationale tv daar
Btw 10 jaar cel voor deze man.
Welnee joh wat maakt dat nu uit die paar mannetjes.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
What really happened is dat Rusland Oekraïne is binnen gevallen.
Dat Oekraïne steun krijgt van de NAVO is geen geheim en alleen wie pro Rusland is heeft daar moeite mee.
Goh, wat gemeen dat Oekraïne hulp krijgt tegen de buitenlandse agressor...
Welke moordpartij?quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Janoekovytsj moest het land verlaten na de moordpartij die hij had veroorzaakt.
Wel of niet verkiezingen je stuurt geen leger op een vreedzaam protest af het protest was gestart nadat hij zijn beloften niet na kwam.
Had hij zich wel aan de verkiezing belofte gehouden was er niks loos geweest.
Klopt. Net als de landen die Servie aanvielen dit ook zo noemden, plus coalitie tegen Irak plus Afghanistan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dag 51 van de 3-daagse speciale militaire operatie
Wie? De Azov nazi's? Ja die doen dat want Nazi's maakt het niet uit wie ze vermoorden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus als oplossing meer doden veroorzaken?
Ach ben jij er ook?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
Voorlopig lukt het Oekraïne vrij aardig het de Russen moeilijk te maken. Ik vraag me af waar jij je informatie vandaan haalt? Vermoedelijk van een pro Poetin troll fabriek vermoed ik?
Eerder zou het zo maar kunnen dat jij juist geen flauw idee hebt waarover je het hebt?quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:07 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Welke moordpartij?
Laat eens wat zien dan?
Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt he?
Tuurlijk je moet toch wat tegenwicht bieden aan de Poetin propaganda denk ik.quote:
Op zich verwacht ik dat de Russen zich steeds meer gaan richten op het doden van burgers. Om Oekraïne te demoraliseren uit frustratie. Vanwege het niet halen van hun doelen. En zich steeds meer schuldig gaan maken aan oorlogsmisdaden. Doet me bijvoorbeeld een beetje denken aan Das Reich. En de tactieken die zij toepasten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:09 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Wie? De Azov nazi's? Ja die doen dat want Nazi's maakt het niet uit wie ze vermoorden.
Goh leg maar uit dan,quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:10 schreef Megumi het volgende:
[..]
Eerder zou het zo maar kunnen dat jij juist geen flauw idee hebt waarover je het hebt?
Hehe grappig altijd in een discussie met luitjes als jij. Want je wil dat ik iets doe wat jij dus niet doet. En speel je het dus weer op de man. In plaats van op de inhoud.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:18 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Goh leg maar uit dan,
Of wacht nee... laat maar. Zonde van de moeite en mijn tijd.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Janoekovytsj moest het land verlaten na de moordpartij die hij had veroorzaakt.
Wel of niet verkiezingen je stuurt geen leger op een vreedzaam protest af het protest was gestart nadat hij zijn beloften niet na kwam.
Had hij zich wel aan de verkiezing belofte gehouden was er niks loos geweest.
Maar dit rechtvaardig volgens jou dus het handelen van Poetin om een eigenlijk nutteloze oorlog te beginnen? Leg dat eens uit? En daarnaast denk ik dat een Jood geen pro nazi is? Jij wel? En leg dat dan ook uit?quote:
Een paar daarvan schijnen al gevangen te zitten nu?quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dag 51 van de 3-daagse speciale militaire operatie..
Overigens kunnen zelfs de monden van het Kremlin het inmiddels niet meer voor krijgen het zo te noemen
Die van maidan protest waarbij 100+ protestanten werden doodgeschoten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:07 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Welke moordpartij?
Laat eens wat zien dan?
Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt he?
Die speciale operatie die aan leger en burger meer dan 10000+ het leven hebben gekost.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:09 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Wie? De Azov nazi's? Ja die doen dat want Nazi's maakt het niet uit wie ze vermoorden.
Nee klopt mislukte operatie is het..quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:08 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Klopt. Net als de landen die Servie aanvielen dit ook zo noemden, plus coalitie tegen Irak plus Afghanistan.
Oorlog is het officieel niet.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die van maidan protest waarbij 100+ protestanten werden doodgeschoten.
En beelden kan je zelf weer vinden ik raad zelf de docu op Netflix aan als je bloed wil zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |