Ik denk dat ze gewoon op vakantie zijn geweest. Meer niet. Denk jij niet dan?quote:
En ook "hele mooie herinneringen gemaakt!"quote:Op zondag 8 mei 2022 21:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik krijg toch altijd zo'n jeuk van <insert locatie> wat was je heerlijk!
Ik denk wel meer. Ze zullen niet twee aparte hotelkamers geboekt hebben.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon op vakantie zijn geweest. Meer niet. Denk jij niet dan?
Ha, gewoon elke keer een random kind met blond haar van de straat gepluktquote:Op maandag 9 mei 2022 09:37 schreef vencodark het volgende:
Wie zegt dat het haar kind is dat ze meenam op vakantie?
Hij is tenslotte geblurred.![]()
Gewoon een stand-in acteurtje. Net als de Olsen-twins wisselen ze elkaar af.
Nee joh, die heeft echt wel me-time en self care nodig in haar gewaden met haar bff's. Ook op dinsdagmiddag.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zit hoj wel op een school? Mo lijkt me wel zo'n type om thuisonderwijs te geven.
Don’t we all.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft echt wel me-time en self care nodig in haar gewaden met haar bff's. Ook op dinsdagmiddag.
Ze heeft er inmiddels op gereageerd. Omdat ze ondernemers zijn (ja ze zijn ook zooooo druk), mogen ze een aanvraag doen. Het ging maar om een aantal dagen volgens ons zakenvrouwtje Mo omdat de rest sowieso vakantie was.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja over dat schoolverhaal zal ze denk ik niks zeggen ookal krijgt ze er veel vragen over op insta
Omdat ze ondernemers zijn? Half Nederland is ondernemerquote:Op maandag 9 mei 2022 13:49 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ze heeft er inmiddels op gereageerd. Omdat ze ondernemers zijn (ja ze zijn ook zooooo druk), mogen ze een aanvraag doen. Het ging maar om een aantal dagen volgens ons zakenvrouwtje Mo omdat de rest sowieso vakantie was.
Dat is echt de grootste onzin ooit, Andre heeft een time-out en Monique haar werk is producten verkopen op instagram geen baan in de zorg of op kantoor waar je vast zit aan een roosterquote:Op maandag 9 mei 2022 13:49 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ze heeft er inmiddels op gereageerd. Omdat ze ondernemers zijn (ja ze zijn ook zooooo druk), mogen ze een aanvraag doen. Het ging maar om een aantal dagen volgens ons zakenvrouwtje Mo omdat de rest sowieso vakantie was.
Veel scholen waren al een week eerder dicht.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste onzin ooit, Andre heeft een time-out en Monique haar werk is producten verkopen op instagram geen baan in de zorg of op kantoor waar je vast zit aan een rooster
Overigens vertrok ze 5 april en de meivakantie is 30 april tot 8 mei dus een paar dagen is wel een heel breed begrip in haar ogen.
dat maakt niet uit, de leerplichtwet is er.quote:
Een week? Dus dan 3 weken vakantie?quote:Op maandag 9 mei 2022 15:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Veel scholen waren al een week eerder dicht.
Nee.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Een week? Dus dan 3 weken vakantie?
Waar maak je je druk om, het kind is 5. En waarom zeuren over wat andere kinderen wel mogen. Toen de school dicht was tijdens corona zeuren dat de kinderen thuis waren en nu zeuren zodra een ander kind wel thuis mag blijven.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:10 schreef fleuril het volgende:
[..]
dat maakt niet uit, de leerplichtwet is er.
Maar schijnbaar geld die wet voor BNrs niet.
Ik heb ooit 2 extra vrije dagen aangevraagd voor weekend weg met feestje opa en oma.
Niet gelukt, als ze 1 iemand doen is er iedere week wel een ouder met een verzoek.
Joh, dreetje doet nog een jaartje kleuterschool want die snapt het nog niet, daarom krijgt die vrij.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om, het kind is 5. En waarom zeuren over wat andere kinderen wel mogen. Toen de school dicht was tijdens corona zeuren dat de kinderen thuis waren en nu zeuren zodra een ander kind wel thuis mag blijven.
Lekker boeiend joh. Dan had je je kind toch lekker ziek gemeld? Wat boeit het hoeveel dat jochie op vakantie gaat. Lekker van genieten. Op reis leer je ook veel.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:10 schreef fleuril het volgende:
[..]
dat maakt niet uit, de leerplichtwet is er.
Maar schijnbaar geld die wet voor BNrs niet.
Ik heb ooit 2 extra vrije dagen aangevraagd voor weekend weg met feestje opa en oma.
Niet gelukt, als ze 1 iemand doen is er iedere week wel een ouder met een verzoek.
Dat kint leert sowieso veel hoe relaties werken en ziet veel menselijke interactie.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 01:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lekker boeiend joh. Dan had je je kind toch lekker ziek gemeld? Wat boeit het hoeveel dat jochie op vakantie gaat. Lekker van genieten. Op reis leer je ook veel.
Ik post mijn honden veel en vaak (echt op het zieke af). Ga nu een botje op ze shoppen want ze vragen er immers niet zelf om op gepost te worden..!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap ook het nut niet van de geblurde foto's van die knul. Voegt toch niks toe zo?
En een paar foto's verder zie je een één of ander babyhoofd vol in beeld bij Mo haar insta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |