abonnement Unibet Coolblue
pi_204532486
Mercedes is mercedes

Het is een kwestie van tijd dat die autoos weer op orde komen

Ham Kan gewoon nog wereldkampioen worden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204532520
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 21:33 schreef Zwoerd het volgende:
Waarom reageren jullie steeds op die vermoeiende act?
het zijn allemaal hamilton haters

ze genieten er van dat de beste coureur allertijden een klein dipje heeft omdat de auto minder is

maar kwaliteit komt altijd weer bovendrijven
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 24 april 2022 @ 21:55:45 #103
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204532555
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
het zijn allemaal hamilton haters

ze genieten er van dat de beste coureur allertijden een klein dipje heeft omdat de auto minder is

maar kwaliteit komt altijd weer bovendrijven
Die is eind seizoen gewoon weg hoor.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 24 april 2022 @ 21:57:24 #104
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204532567
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 21:48 schreef Questular het volgende:

[..]
F1 samengevat in 1 zin.
Nouja top op zekere hoogte. Een goede coureur kan meer uit een slechte auto halen en een slechte coureur haalt een goede auto naar beneden. Daar zit wel bandbreedte in.

Maar uiteindelijk is het een teamsport idd.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 24 april 2022 @ 22:23:59 #105
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204532808
Ik vind dat die de vernedering vandaag en de rest van het weekend sterk droeg, zevenvoudig wereldkampioen…

Krijg meer respect voor hem nu dan in de afgelopen jaren.

Maar kunnen de Hamilton fans uitleggen waarom dat die wagen nu niet vooruit te branden is? Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Mercedes het probleem al vier races niet kan oplossen? Het is wel hun paradepaardje dat nu de walk of Shame moet doen door hun falen, al kost het ze 60 miljoen dit jaar.
  zondag 24 april 2022 @ 22:28:09 #106
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204532845
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 21:55 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Die is eind seizoen gewoon weg hoor.
Het is zijn droom om Schumacher te overtreffen dus ik weet dat niet zo zeker. Dat Lewis zeer goed is, dat staat buiten de discussie, dat is die.

Maar hij komt nu niet mee, en vooraan zijn de regels ook aan het veranderen. Hij was imo net zo agressief als Max vorig jaar. Max en Charles strijden anders, ook fel maar anders.
  zondag 24 april 2022 @ 22:49:35 #107
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204533046
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:

Ham Kan gewoon nog wereldkampioen worden
Zeker niet dit jaar. En ik gooi hem er even in, met Russel als teamgenoot, gaat hij helemaal geen titel meer halen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_204533115
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 20:36 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Wat hebben die grafiekjes over IC en verpleging te maken met de F1?
Doel je nu op mijn sig?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204533229
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 19:24 schreef daNpy het volgende:

[..]
Vergeet de uitvallers niet
Jep, óók nog - dat werd ook al gezegd in het racetopic.

Wat ik zeg... triest :{ (en ja: ooit fan van Hamilton... I confess... )

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 24-04-2022 23:30:02 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 24 april 2022 @ 23:14:52 #110
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_204533254
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Mercedes is mercedes

Het is een kwestie van tijd dat die autoos weer op orde komen

Ham Kan gewoon nog wereldkampioen worden
Hamilton zegt zelf dat ie inmiddels kansloos is voor de titel.
pi_204533370
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:08 schreef Questular het volgende:
Deze auto ligt Lewis gewoon niet, neemt niet weg dat hij nog steeds een geweldige coureur is. was.
{oke, dit is een TL;DR geworden, vrees ik, voor FOK! forum ;) :X ;) }

Ik weet nog steeds niet echt of het aan het materieel ligt, of aan hoe Hamilton omgaat met het feit dat het slecht loopt.

Maar gezien het "gezeik" van hem de afgelopen jaren (vooral ook steeds in 2021, door de baancommissarissen te wijzen op fouten van anderen, die strafpunten zouden opleveren e.d. en als toppunt (het hele team Mercedes onderhand), of bijv. de slotrace in Abu Dhabi waar Max dan de overwinning 'gestolen' zou hebben**), en hoe hij echt nijdig reageert - tot het kinderachtige af - sorry....

.... als voormalig fan van Hamilton, die het echt wel opnam en 'goedpraatte': zelfs ik heb het idee dat Lewis het niet meer aan kan. Mentaal gezien. Sportief gezien.

Het klinkt nog wel 'netjes' - die board radio van vandaag na afloop van de race - maar ik denk dat Lewis inwendig kóókt.

En ja: inmiddels wel lang genoeg in de F1 om te weten wat je wel of niet kan zeggen voor of achter de camera (en de schrijvende pers luistert ook overal mee... ;) ) - dus het zal wel inwendig blijven.

Maar dat stukje motivatie... ik zie het onderhand afkalven.

**) met de geweldige, legendaaaarische quote: "Toto, it's called a motor race, OK? We went car racing." - Michael Masi. >:) 8-) B-) }) })

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 25-04-2022 00:12:10 ((opmaak licht gewijzigd)) ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 25 april 2022 @ 06:33:21 #112
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_204533949
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 22:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind dat die de vernedering vandaag en de rest van het weekend sterk droeg, zevenvoudig wereldkampioen…

Krijg meer respect voor hem nu dan in de afgelopen jaren.

Maar kunnen de Hamilton fans uitleggen waarom dat die wagen nu niet vooruit te branden is? Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Mercedes het probleem al vier races niet kan oplossen? Het is wel hun paradepaardje dat nu de walk of Shame moet doen door hun falen, al kost het ze 60 miljoen dit jaar.
Hoezo is die auto slecht? Haalt gewoon de top 5.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_204534040
Hamilton moest nog steeds een straf uitzitten van de FIA

Die straf is nooit bekend gemaakt.

Ik denk dat die straf is dat hij een paar wedstrijden niet meer zo hard op het gaspedaal mocht drukken van de FIA maar dat hij wel aan de wedstrijden mocht blijven mee doen.

Het is allemaal toneelspel tot nu toe.

Binnenkort mag hij weer voluit op het pedaaltje drukken en we weten wat er dan gaat gebeuren.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204534206
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 07:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Hamilton moest nog steeds een straf uitzitten van de FIA

Die straf is nooit bekend gemaakt.

Ik denk dat die straf is dat hij een paar wedstrijden niet meer zo hard op het gaspedaal mocht drukken van de FIA maar dat hij wel aan de wedstrijden mocht blijven mee doen.

Het is allemaal toneelspel tot nu toe.

Binnenkort mag hij weer voluit op het pedaaltje drukken en we weten wat er dan gaat gebeuren.
Dit moet het wel zijn inderdaad
pi_204534277
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 06:33 schreef daNpy het volgende:

[..]
Hoezo is die auto slecht? Haalt gewoon de top 5.
Viel een Ferrari en McLaren weg. Dus normaliter zou Russell maximaal P7 hebben gereden, vechtend met een Sauber.

Dat is toch geen top auto?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2022 08:34:48 ]
  maandag 25 april 2022 @ 08:36:09 #116
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_204534292
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 08:33 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Viel een Ferrari en McLaren weg. Dus normaliter zou Russell maximaal P7 hebben gereden, vechtend met een Sauber.
En zou Hamilton óók nog verder naar achteren staan, nog steeds vechtend met AT's. Ook niet bepaald top auto's.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 25 april 2022 @ 08:58:07 #117
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_204534440
We hebben vorig jaar toch gezien dat met het juiste materiaal de altijd vervelende L. Hamilton-Larbalestier gewoon dominant is? Ik snap de discussie niet precies.
Rini dankjewel.
pi_204534530
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 07:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Hamilton moest nog steeds een straf uitzitten van de FIA

Die straf is nooit bekend gemaakt.

Ik denk dat die straf is dat hij een paar wedstrijden niet meer zo hard op het gaspedaal mocht drukken van de FIA maar dat hij wel aan de wedstrijden mocht blijven mee doen.

Het is allemaal toneelspel tot nu toe.

Binnenkort mag hij weer voluit op het pedaaltje drukken en we weten wat er dan gaat gebeuren.
Klopt. Ik was aanwezig bij de vergadering waar ze Hamilton met klem afraadden om zijn pedaaltje niet zo ver in te trappen, gehouden in een ultrageheime locatie van de FIA, welke ik hier ook niet zomaar mag posten.

We hebben toen ook met sir Lewis afgesproken dat als hij zijn juwelen om houdt, we die met kracht mochten verwijderen. Was een leuke vergadering! :)
pi_204534543
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 23:29 schreef Sally het volgende:

[..]
{oke, dit is een TL;DR geworden, vrees ik, voor FOK! forum ;) :X ;) }

Ik weet nog steeds niet echt of het aan het materieel ligt, of aan hoe Hamilton omgaat met het feit dat het slecht loopt.

Maar gezien het "gezeik" van hem de afgelopen jaren (vooral ook steeds in 2021, door de baancommissarissen te wijzen op fouten van anderen, die strafpunten zouden opleveren e.d. en als toppunt (het hele team Mercedes onderhand), of bijv. de slotrace in Abu Dhabi waar Max dan de overwinning 'gestolen' zou hebben**), en hoe hij echt nijdig reageert - tot het kinderachtige af - sorry....

.... als voormalig fan van Hamilton, die het echt wel opnam en 'goedpraatte': zelfs ik heb het idee dat Lewis het niet meer aan kan. Mentaal gezien. Sportief gezien.

Het klinkt nog wel 'netjes' - die board radio van vandaag na afloop van de race - maar ik denk dat Lewis inwendig kóókt.

En ja: inmiddels wel lang genoeg in de F1 om te weten wat je wel of niet kan zeggen voor of achter de camera (en de schrijvende pers luistert ook overal mee... ;) ) - dus het zal wel inwendig blijven.

Maar dat stukje motivatie... ik zie het onderhand afkalven.

**) met de geweldige, legendaaaarische quote: "Toto, it's called a motor race, OK? We went car racing." - Michael Masi. >:) 8-) B-) }) })
Ik denk ook dat hij over zijn top heen is, maar het neemt niet weg dat de mensen hier wel heel snel een strak plassertje krijgen van het afzeiken van hem.
Ik ben nooit een fan van hem geweest maar je kunt niet ontkennen dat hij het geweldig gedaan heeft.
  maandag 25 april 2022 @ 09:32:18 #120
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_204534627
Klaas, ik ben bang dat Lewis een Feyenoordje gaat doen. Van meedoen en winnen aan de top tot het verworden van middenmoot en gehakt voor de top. Ik had altijd vertrouwen in je visie, maar ik begin nu toch wel te twijfelen of je er niet gewoon finaal naast zit. Ik heb al veel geld verloren door jou, weet je zeker dat hij dit seizoen wereldkampioen wordt? Dan zet ik het spaargeld van onze dochter in, maar veel meer hebben wij niet meer.
  maandag 25 april 2022 @ 10:00:38 #121
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204534868
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 07:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Hamilton moest nog steeds een straf uitzitten van de FIA

Die straf is nooit bekend gemaakt.

Ik denk dat die straf is dat hij een paar wedstrijden niet meer zo hard op het gaspedaal mocht drukken van de FIA maar dat hij wel aan de wedstrijden mocht blijven mee doen.

Het is allemaal toneelspel tot nu toe.

Binnenkort mag hij weer voluit op het pedaaltje drukken en we weten wat er dan gaat gebeuren.
HARVAR'D _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 25 april 2022 @ 10:12:05 #122
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_204534972
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 07:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Hamilton moest nog steeds een straf uitzitten van de FIA

Die straf is nooit bekend gemaakt.

Ik denk dat die straf is dat hij een paar wedstrijden niet meer zo hard op het gaspedaal mocht drukken van de FIA maar dat hij wel aan de wedstrijden mocht blijven mee doen.

Het is allemaal toneelspel tot nu toe.

Binnenkort mag hij weer voluit op het pedaaltje drukken en we weten wat er dan gaat gebeuren.
Straf? waarvoor?

Er gaan wel geruchten dat Hamilton expres zo traag rijdt omdat hij wil dat Mercedes de wagen aan hem aanpassen ten koste van de rijkwaliteiten van Russell.
pi_204535167
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 10:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Straf? waarvoor?

Er gaan wel geruchten dat Hamilton expres zo traag rijdt omdat hij wil dat Mercedes de wagen aan hem aanpassen ten koste van de rijkwaliteiten van Russell.
Het team kan tot in detail de input van Hamilton zien, dat wordt normaliter gebruikt om te kijken hoe je een rondetijd nog kan verbeteren, banden kan sparen, beter aanremmen, andere lijn, ander moment van opschakelen, etc.

Daar kom je echt niet mee weg tenzij je race-engineer en een aantal anderen in dat "complot" meewerken.
  maandag 25 april 2022 @ 10:35:52 #124
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_204535188
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 10:31 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het team kan tot in detail de input van Hamilton zien, dat wordt normaliter gebruikt om te kijken hoe je een rondetijd nog kan verbeteren, banden kan sparen, beter aanremmen, andere lijn, ander moment van opschakelen, etc.

Daar kom je echt niet mee weg tenzij je race-engineer en een aantal anderen in dat "complot" meewerken.
Een kampioen als Hamilton kan zoiets best goed verbergen lijkt mij.
En zo niet dan geeft ie de wagen gewoon de schuld, ook al weet Russell er beter mee om te gaan.
pi_204535220
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 10:35 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Een kampioen als Hamilton kan zoiets best goed verbergen lijkt mij.
En zo niet dan geeft ie de wagen gewoon de schuld, ook al weet Russell er beter mee om te gaan.
Dat kan je niet verbergen. Nogmaals: het team ziet alles op de telemetrie, tot op de decimeter waar hij rijdt wat zijn input is. En dat ook t.o.v. je teamgenoot.



abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')