Er staat wel een EV op m'n wensenlijst voor de komende 2 jaar en vrijwel zeker dat het een Tesla wordt.quote:
Van korting nog nauwelijks sprake als je naar k/w kijkt. Wel een onmisbaar bedrijf voor de lt. Wellicht bij een halvering vanaf de top..quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hmm, ik heb niet zoveel met Amazon.
Zou het een goede koop zijn met de huidige korting en de stock-split die voor ons ligt?
Ik kijk het nog wel even aan danquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:32 schreef JimmyJames het volgende:
Van koet
[..]
Van korting nog nauwelijks sprake als je naar k/w kijkt. Wel een onmisbaar bedrijf voor de lt. Wellicht bij een halvering vanaf de top..
Prosus heeft veel potentie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:57 schreef JimmyJames het volgende:
Ah ProsusDe Chinese autoriteiten zeggen nu weer dat ze een gezonde groei van de platformbedrijven zullen ondersteunen
Nou nu maar eens de daad bij het woord voegen en alle Tencent games goedkeuren ofzo..
Amazon, mja, best wel, nog beter in 2016. Voor 500 dollar. Of ASML voor 67.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hmm, ik heb niet zoveel met Amazon.
Zou het een goede koop zijn met de huidige korting en de stock-split die voor ons ligt?
Die kans is na 1000 dagen op de beurs zo een 0.1%quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Niet m'n beste dag op de beurs ooit.
Waar loop je tegenaan bij het kopen? Via welke markt op DeGiro? Krijg je een melding? De markt waar je op probeerde te kopen was wel open op het moment van het zetten van de order?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:03 schreef Tjoent het volgende:
Ik heb die TELL aandelen proberen te kopen maar bij DeGiro lukt dat om één of andere reden helaas niet. Iemand enig idee of ik iets aan de instellingen moet veranderen?![]()
Zou Vopak ook interessanter worden nu, met al die extra opslag in NL..? Moet haast wel, zou je denken...
Desktop-versie gebruiken van DeGiro. In de app heb ik al tijden problemen met o.a. TELL. Zowel kopen/verkopen als de realtime koers zien lukt niet.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:03 schreef Tjoent het volgende:
Ik heb die TELL aandelen proberen te kopen maar bij DeGiro lukt dat om één of andere reden helaas niet. Iemand enig idee of ik iets aan de instellingen moet veranderen?![]()
Zou Vopak ook interessanter worden nu, met al die extra opslag in NL..? Moet haast wel, zou je denken...
Bedanktquote:Op zondag 1 mei 2022 13:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Desktop-versie gebruiken van DeGiro. In de app heb ik al tijden problemen met o.a. TELL. Zowel kopen/verkopen als de realtime koers zien lukt niet.
De door mij ingegeven koopprijs werd niet opgepakt zeg maar. Terwijl ie daar al ruim onder zat. Ik had bijv. 50 of 100 stuks ingevoerd als test en na 30 minuten was er nog geen aandeel gekocht.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waar loop je tegenaan bij het kopen? Via welke markt op DeGiro? Krijg je een melding? De markt waar je op probeerde te kopen was wel open op het moment van het zetten van de order?
Ik zie wel dat de prijs 15 minuten achter loopt, dus mss is het niet meer onder je limit gezakt (terwijl dat wel zo leek)?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:28 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Bedanktmaar ik zat via de desktop-versie.
[..]
De door mij ingegeven koopprijs werd niet opgepakt zeg maar. Terwijl ie daar al ruim onder zat. Ik had bijv. 50 of 100 stuks ingevoerd als test en na 30 minuten was er nog geen aandeel gekocht.
Ja, volgens mij wel want ik zag de koers fluctueren op dat moment. Zat op deze:
TELLURIAN INC. COMMON STOCK
D
ASE | TELL | US87968A1043 | USD
Ook bedankt
*edit: ik kreeg geen melding van het één of ander nee.
Hmmm ja dat zou een mogelijkheid kunnen zijn. Zal het van de week nogmaals proberen.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zie wel dat de prijs 15 minuten achter loopt, dus mss is het niet meer onder je limit gezakt (terwijl dat wel zo leek)?
Ja mooi rendement. Als ie maar niet onder de 40 duikt omdat Vlad weer een tia krijgt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |