Ik gebruik rode ui het liefste rauw.quote:
Dan zou ik het niet door de nasi doen nee.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gebruik rode ui het liefste rauw.
Ik heb dat met deze:quote:Op donderdag 14 april 2022 20:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Eens in de zoveel tijd lepel ik een pot zilver uitjes leeg
Dat is mij te heetquote:Op donderdag 14 april 2022 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat met deze:
[ afbeelding ]
Achteraf wel altijd spijt.
Heer GG.quote:
Leeglepelen nee, maar door een saus heen ja met veel knoflookquote:Op donderdag 14 april 2022 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat met deze:
[ afbeelding ]
Achteraf wel altijd spijt.
Thaise Noodlesquote:
Ook lekker.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Leeglepelen nee, maar door een saus heen ja met veel knoflook
Nope!quote:
quote:
Thanks,ik ben ook blij.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]Fresh.
![]()
Blij dat je er weer bent.
Gemalen glasquote:Op donderdag 14 april 2022 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
@:BoonDockSaint moest wel lachen om jouw gebroken glas opmerking
Is een goede truc als je iemand dood wilt makenquote:Op donderdag 14 april 2022 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
@:BoonDockSaint moest wel lachen om jouw gebroken glas opmerking
Je moet het maar net weten.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is een goede truc als je iemand dood wilt maken
Jullie hier hebben van mij niks te vrezenquote:Op donderdag 14 april 2022 20:23 schreef pullup het volgende:
Nou BDS, je kan het wel vergeten dat we langskomen als je een etentje geeft
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jullie hier hebben van mij niks te vrezen
Het glas iets grover malen dan.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:27 schreef pullup het volgende:
Ja die vind ik weer net wat te glibberig
Oh jeequote:
Kut voor de punten voor NL,quote:
Ik heb liever noodles op basis van tarwe of van eiquote:
Vandaar je username?quote:Op donderdag 14 april 2022 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb wel eens uit een gebarsten bierglas gedronken, in de kroeg.
Jammer voor Bos.. Kijken wat Feyenoord doetquote:Op donderdag 14 april 2022 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kut voor de punten voor NL,
maar verder, mooi
Doe ik ook het liefst.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn eten is net de oven in geschoven. Ja ik eet weer eens lekker laat
Ik eet alles rauwquote:Op donderdag 14 april 2022 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn eten is net de oven in geschoven. Ja ik eet weer eens lekker laat
Jij eet ook geen honing maar kauwt bijen.quote:
Bijen papquote:Op donderdag 14 april 2022 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij eet ook geen honing maar kauwt bijen.
voor de pandemiequote:Op donderdag 14 april 2022 21:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is alweer 2 jaar geleden ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |