Stop toch met aandacht geven aan dat groepje zelfbevlekkersquote:Op donderdag 14 april 2022 10:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/film/61(...)unst-bij-oscars.html
De fuck
Tot kraaienpootjes aan toe over de grond rollen van het schaterlachen, soms hč.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja? Speelt er heeeel soms een klein spiertje op dat een mondhoek een mm omhoog duwt?
Ik vind @IJsdraakje ook grappigquote:Op donderdag 14 april 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind jou en 4E en balletje heeeeel soms wel grappig hoor.
Zeker, zekerquote:Op donderdag 14 april 2022 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind @:IJsdraakje ook grappig
Nou last nietquote:Op donderdag 14 april 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben knapper en aantrekkelijker als ik niet lach maar juist serieus en ongeīnteresseerd kijk, hebben meer mensen daar last van?
quote:Op donderdag 14 april 2022 09:58 schreef Dotteke het volgende:
Ben een recept aan het zoeken voor in de multicooker, heb ik toch wel een heel raar ingrediënt nodig
is dat voor de crunchy bite?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 14 april 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben knapper en aantrekkelijker als ik niet lach maar juist serieus en ongeīnteresseerd kijk, hebben meer mensen daar last van?
Nee, dan krijg ik van die opmerkingen van kerels dat ik wel een beetje moet lachen.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Mensen.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/film/61(...)unst-bij-oscars.html
De fuck
Je bent leuker als je lacht.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik van die opmerkingen van kerels dat ik wel een beetje moet lachen.
"Je wordt met de lach leuker"quote:Op donderdag 14 april 2022 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent leuker als je lacht.
[ afbeelding ]
Het is ook nooit goed.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang het geen hinnik/knor-lach is natuurlijk.
Gelukkig heb ik tetten.quote:
Of dat je na het lachen meteen urine ruikt.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang het geen hinnik/knor-lach is natuurlijk.
TETTEN!quote:
GOT al afgekeekt?quote:Op donderdag 14 april 2022 10:32 schreef bitterbal het volgende:
pas half 11 en nu al tijd voor het kattenplaatje
Zit je al mentaal in de Thaise tijdzone?quote:Op donderdag 14 april 2022 10:32 schreef bitterbal het volgende:
pas half 11 en nu al tijd voor het kattenplaatje
ja heb mij alvast ingesteld zodat de overgang minder zwaar isquote:Op donderdag 14 april 2022 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je al mentaal in de Thaise tijdzone?
Gaan wij ook last van krijgen dus, krijgen we gaapmondjes om 18:00.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je al mentaal in de Thaise tijdzone?
ja dan is het wel bedtijd ja. Vooral buda gaat in de war raken door de vervroegde kattenplaatjesquote:Op donderdag 14 april 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan wij ook last van krijgen dus, krijgen we gaapmondjes om 18:00.
Die staat ineens in de badkamer te poetsen op vreemde tijdstippen.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan is het wel bedtijd ja. Vooral buda gaat in de war raken door de vervroegde kattenplaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |