Volgens mij ken ik haar dan.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lempertjes zijn toch een beetje de zwoele Indonesische halfzusjes van de bitterbal.
quote:Op donderdag 14 april 2022 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik haar dan.
Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 14 april 2022 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je ook al overgestapt op de Thaise tijdzone?
Mei li vos?quote:Op donderdag 14 april 2022 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik haar dan.
quote:Op donderdag 14 april 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je moet op tijd kattenplaatje doen
Huur je wel een bedje op het strand?quote:
Ik had het al toen ik wakker werd.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou ook hoofdpijn hebben van zoveel meetings
nee doe ik nooit. al regelmatig ten prooi gevallen.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Huur je wel een bedje op het strand?
https://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/tungiasis.htm
Oh daar komt het dagelijkse uurtje gore weer aan hoor. Nou ik ga aan het werk daaaquote:Op donderdag 14 april 2022 13:48 schreef bitterbal het volgende:
oh die onderhuidse eitjes heb ik nog niet gehad
Mooie voor je bucketlistquote:Op donderdag 14 april 2022 13:48 schreef bitterbal het volgende:
oh die onderhuidse eitjes heb ik nog niet gehad
Die zandvlooien zijn toch eigenlijk een soort miniatuurbitterballen.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee doe ik nooit. al regelmatig ten prooi gevallen.
er is een heel mooi strand waar ik dus niet meer naar toe ga vanwege de zandvlo
die krengen jeuken. man man man
nou ik zuig geen bloed en veroorzaak geen jeukquote:Op donderdag 14 april 2022 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zandvlooien zijn toch eigenlijk een soort miniatuurbitterballen. [ afbeelding ]
Dat je dan opstaat met het idee: het gaat weer zo'n dag wordenquote:Op donderdag 14 april 2022 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had het al toen ik wakker werd.
Jupquote:Op donderdag 14 april 2022 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je dan opstaat met het idee: het gaat weer zo'n dag worden
quote:Op donderdag 14 april 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ik zuig geen bloed en veroorzaak geen jeuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |