Dan ben ik publiek.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:01 schreef Gehrman het volgende:
Ploumen wordt hierna lead zanger in een grunge band.
Hopelijk Japans en met violen en gillende gitaren.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:01 schreef Gehrman het volgende:
Ploumen wordt hierna lead zanger in een grunge band.
Eerder Jetten dan. Sowieso is Jetten beter dan Kaag.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:06 schreef superniger het volgende:
[..]
Tijdperk Paternotte is aangebroken.
Zo iemand die schoenen van vegan leer heeft.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:04 schreef superniger het volgende:
Daphne is een typische D66 bakvisje.
Denk ook dat het Jetten wordt...die heeft zich sowieso goed ontwikkeld de afgelopen 5 jaar.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:06 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Eerder Jetten dan. Sowieso is Jetten beter dan Kaag.
Ook veel sympathieker dan Kaag.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk ook dat het Jetten wordt...die heeft zich sowieso goed ontwikkeld de afgelopen 5 jaar.
Ik was mijn telefoon kwijt.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:11 schreef Gehrman het volgende:
Daar heb ik geen actieve herinnering aan.
Die boos wordt als je niet je kopje thee op een onderzetter legtquote:Op donderdag 21 april 2022 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeg dat wel...ik associeer Kaag met de boze stiefmoeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |