We krijgen onze box 3 centen nog terug.quote:Op woensdag 20 april 2022 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Ik wou dat ik gratis shit kreeg op mn bankrekening getort.
Dat is wel te hopen.quote:Op woensdag 20 april 2022 23:22 schreef Gehrman het volgende:
[..]
We krijgen onze box 3 centen nog terug.
Waarbij de helft van de werkenden overeind wordt geholpen met toeslagen en subsidiesquote:Op woensdag 20 april 2022 23:22 schreef monkyyy het volgende:
9,3 miljoen werkenden en 5 miljoen uitkeringstrekkers. Ik observeer een probleem.
Ik moet nog zien of alle slachtoffers van de spaartaks affaire volledig worden gecompenseerd.quote:Op woensdag 20 april 2022 23:22 schreef Gehrman het volgende:
[..]
We krijgen onze box 3 centen nog terug.
Denk het.quote:Op woensdag 20 april 2022 23:38 schreef svann het volgende:
Kan die Rietbergen zich nog ergens vertonen of is die knurft ondergedoken?
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2022 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of alle slachtoffers van de spaartaks affaire volledig worden gecompenseerd.
Niet te vroeg juichen. De fiscus is namelijk 24/7 bezig om een nieuw gat vinden om je in te naaien.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 10:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. De fiscus is namelijk 24/7 bezig om een nieuw gat vinden om je in te naaien.
We worden beflikkerd.quote:Als het gaat over de problemen met de spaartaks kiest het kabinet er waarschijnlijk voor om voorlopig alleen de 60.000 mensen te compenseren die bezwaar hebben gemaakt tegen hun belastingaanslag. Voordeel is dat de rekening dan – in ieder geval op korte termijn – lager uitvalt en dus minder hard drukt op de begroting.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ljardengat-begroting
Gelukkig is mijn aangifte ingevuld door een voortreffelijk accountant en is er altijd bezwaar gemaakt. Ik heb hier vrede mee.quote:
Daar ben ik dan weer niet jaloers op.quote:
Jezus.quote:Op donderdag 21 april 2022 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Wat heeft Fidan een prachtige manen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |