Ruim op tijd. Alleen werken de treinen niet echt mee. Daar heb. Ik nu stress van. Ik kom wel in Leeuwarden aanquote:Op vrijdag 15 april 2022 23:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was het concert op tijd afgelopen?
Goed dat je overkomt. Ik vind het ook wel gestress altijd met de laatste trein, concerten die uitlopen etc. Toch een aantal keer gehad dat een laatste trein daar iets mee was. Jammer dat hotelkamers in Amsterdam ook duur zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ruim op tijd. Alleen werken de treinen niet echt mee. Daar heb. Ik nu stress van. Ik kom wel in Leeuwarden aan
Als het gaat zoals normaal stelt de overstap op Zwolle niets voorquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Trein stress net de overstap gehaald. Rijst de trein waar ik nu in zit tot Zwolle, terwijl hij normaal helemaal tot Leeuwarden zou doorrijden.
Op Zwolle maar verder zien of ergens een overstap is of niet
Concert was gelukkig op tijd afgelopen. Alleen in Amsterdam kunnen ze niet op tijd rijden 😠quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Goed dat je overkomt. Ik vind het ook wel gestress altijd met de laatste trein, concerten die uitlopen etc. Toch een aantal keer gehad dat een laatste trein daar iets mee was. Jammer dat hotelkamers in Amsterdam ook duur zijn.
Zelfde perron. Normaal zou de trein waar ik nu in zit door rijden naar Leeuwarden als eindbestemming ipv Zwollequote:Op zaterdag 16 april 2022 00:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het gaat zoals normaal stelt de overstap op Zwolle niets voor
Dan komt het vast goedquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zelfde perron. Normaal zou de trein waar ik nu in zit door rijden naar Leeuwarden als eindbestemming ipv Zwolle
Hč wat irritant weerquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ruim op tijd. Alleen werken de treinen niet echt mee. Daar heb. Ik nu stress van. Ik kom wel in Leeuwarden aan
quote:
Anders kan ik de weg naar huis niet vinden inquote:
ik las dat je nog niet thuis bent?quote:Op zaterdag 16 april 2022 01:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Anders kan ik de weg naar huis niet vinden in
Zeker! Met jou dan?quote:
Pas om 10 voor 2 in Leeuwarden. Ongeveer 2 uur doe ik mijn voordeur pas openquote:
Ik was zaterdag pas om 2.45 uur thuisquote:Op zaterdag 16 april 2022 01:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Anders kan ik de weg naar huis niet vinden in
het is weekend, dan is het altijd goedquote:
nachttreinquote:Op zaterdag 16 april 2022 01:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pas om 10 voor 2 in Leeuwarden. Ongeveer 2 uur doe ik mijn voordeur pas open
Nog later 😮quote:Op zaterdag 16 april 2022 01:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik was zaterdag pas om 2.45 uur thuis
Nou niet echt. Hij vertrekt 's avonds vanuit Den Haag en 's nachts komt hij aan in Leeuwarden.quote:
Die zit ook in de trein naar Leeuwarden?quote:Op zaterdag 16 april 2022 01:27 schreef Koen66 het volgende:
zie nu pas dat Danny de Munk ook de verkeerde kant oo gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |