Ik klik zelden op linkjes. Maar deze dus welquote:
tja als blanke man ben je al snel fout tegenwoordig, ook al blijkt die nu meer het slachtoffer...quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:34 schreef L3viathan het volgende:
Ik hoop op een flawless victory voor Depp
Beetje triest dat hij op voorhand al gecanceld is door die borderline psycho
Wat ik niet zo goed snap is waarom ze niet gewoon de relatie verbroken heeft. In de video is hij niet agressief richting haar maar dat slaan tegen de keukenkastjes en dat opgefokte gedoe zou ik wel benoemen als agressief gedrag, ik vind het ook nooit fijn als iemand zo doet. Maar ik zou hem op zo’n moment lekker in zijn sop gaar laten koken en zelf iets leuks gaan doen, en dan eens serieus nadenken of ik wel in de relatie wil blijven. Niet gaan filmen en een reactie uit proberen te lokken.quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:42 schreef deedeetee het volgende:
Hier naar gekeken, ben nooit een fan van Depp geweest maar dat snuitwerkwerk van de vrouw komt mij over als puur routinematig acteren. Ze lijkt het iig heel lang vol te kunnen houden om steeds hetzelfde gekwelde gezicht op te zetten.![]()
Wat mensen elkaar al niet aan doen. Ik zou op deze manier nooit de vuile was willen buiten hangen. Mja ik ben dan ook geen acteur.
Ja precies, je gaat gewoon uit elkaar, regelt de lopende zaken en dat is dat.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:25 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Wat ik niet zo goed snap is waarom ze niet gewoon de relatie verbroken heeft. In de video is hij niet agressief richting haar maar dat slaan tegen de keukenkastjes en dat opgefokte gedoe zou ik wel benoemen als agressief gedrag, ik vind het ook nooit fijn als iemand zo doet. Maar ik zou hem op zo’n moment lekker in zijn sop gaar laten koken en zelf iets leuks gaan doen, en dan eens serieus nadenken of ik wel in de relatie wil blijven. Niet gaan filmen en een reactie uit proberen te lokken.
Geen wonder dat je dan in bed poeptquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:30 schreef Eikenbomen het volgende:
Opnieuw krijgen we enkele beledigende sms'jes van Depp over Heard te zien, waarin hij het onder meer heeft over "de glibberige hoer" waaraan hij zijn "sperma doneert" en haar "rottende lijk dat ligt te ontbinden in de koffer". Bij het zien van de berichten verontschuldigde Depp zich voor zijn taalgebruik en zegt hij dat hij daar niet bepaald trots op is.
Ik zou het ook moeilijk vinden als m’n partner aan de drank en drugs is om niet kwaad te worden denk ik.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:27 schreef Eikenbomen het volgende:
Kan aan mij liggen maar Johnny Depp lijkt mij een gestoorde man.
Wel grappig de laatste dagen in dit topic: de naïviteit van meerdere dames hier die haar "borderliner" noemen en "Team Depp" er tegenover zettenquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:59 schreef Eikenbomen het volgende:
Johnny Depp is een gewelddadige man, duidelijk. Ik lees dat hij in nog een rechtszaak verwikkeld is waarin ie iemand heeft mishandeld. Deze man is niet oké. Wat de reden ook is, hij is duidelijk niet gezond, waarschijnlijk door drugs en alcohol. Greep uit wat feiten die naar boven zijn gekomen tijdens rechtszaak dag 3:
Opnieuw worden er sms'jes naar Paul Bettany bovengehaald. "Ik heb Amber uiteraard geslagen en lelijke kleuren laten zien tijdens een recente reis. Ik ben een krankzinnig persoon en niet echt goed in m'n hoofd na alle drank. Weed en pillen? Prima. Maar drank? Mijn draagvermogen is zo groot en ik kan niet stoppen. Lelijk en triest."
Voor het eerst valt nu ook de naam van James Franco, die normaal gezien later zelf zal komen getuigen. Volgens Rottenborn maakte het voormalige koppel ruzie over de scènes die Heard moest filmen met Franco. "Ik herinner me niet meer waar de ruzie over ging. Er waren er zoveel", antwoordt Depp. Hij geeft wel toe dat hij vermoedde dat Heard een affaire had met Franco.
*
In een audiofragment zegt Depp: "Ik heb je een kopstoot gegeven op je voorhoofd. Dat breekt geen neus." "Ik heb die woorden gezegd", zegt Depp. "Maar ik gebruikte de woorden die zij gebruikte. Dat was geen bewuste kopstoot."
*
Dit keer lijkt het te gaan over de jaloezie van Depp. We krijgen een fragment te horen waarin de acteur toegeeft dat hij jaloers wordt wanneer Heard films doet en dat hij dan "irrationeel" wordt en dat ze dan ook meer ruziemaken.
*
Als voorbeeld haalt Rottenborn een e-mail aan die Depp naar dokter Kipper stuurde: "Ik heb mijn linker middelvinger afgesneden als een herinnering dat ik nooit meer een vinger mag afsneden", staat daarin te lezen.
*
We zien nu foto's van een spiegel die Depp beschilderd heeft met 'Starring Billy Bob and easy Amber'. Dat is een verwijzing naar de film 'London Fields', waarin Heard met Thornton speelde. Daar was Depp naar verluidt niet blij mee, vandaar de boodschap in een mix van bloed en verf.
Op een lampenkap staat: "Veel geluk en wees voorzichtig aan de top." "Ik vond dat goed advies", zegt Depp.
*
We lezen nog verschillende sms'jes die Depp naar zijn ex-vrouw stuurde. Daarin staat onder meer te lezen: "Ik heb mezelf laten gaan. Het ging te ver. Ik heb de neiging om dat te doen. Sorry." En ook: "Ik ben een 'fucking' wilde. De duivel is overal." In andere berichtjes noemt hij haar dan weer een "lelijke trut", die hij een "pak slaag zal geven voordat ik haar binnenlaat."
*
Daar valt geen speld tussen te krijgen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:59 schreef Eikenbomen het volgende:
"Ik heb mijn linker middelvinger afgesneden als een herinnering dat ik nooit meer een vinger mag afsneden"
Het is best sneu. Heel de VS geniet hiervan mee en de advocaten verdienen hier het meest mee.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:22 schreef Eikenbomen het volgende:
Ik denk dat het wederzijds was; er zijn ook fragmenten dat zij toegeeft hem te hebben gemept. En hij haar dus ook, dat sms’t ie dus zelfs naar een goede vriend.
Toxic relatie was het. Dat iedereen zo achter Depp staat snap ik niet. Ik vind het een enge man met overduidelijke issues. Heeft echt hulp nodig. En zij ook denk ik.
Zo denk ik er ook over, toxic relatie, 2 verslaafden, beiden hebben ze zich niet net gedragen. Maar ik snap ook niet dat iedereen zo achter Depp staat. Ze hebben inderdaad beiden hulp nodig.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:22 schreef Eikenbomen het volgende:
Ik denk dat het wederzijds was; er zijn ook fragmenten dat zij toegeeft hem te hebben gemept. En hij haar dus ook, dat sms’t ie dus zelfs naar een goede vriend.
Toxic relatie was het. Dat iedereen zo achter Depp staat snap ik niet. Ik vind het een enge man met overduidelijke issues. Heeft echt hulp nodig. En zij ook denk ik.
Met jou verder alles goed?quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wel grappig de laatste dagen in dit topic: de naïviteit van meerdere dames hier die haar "borderliner" noemen en "Team Depp" er tegenover zetten![]()
Als je die gast een minuut hoort praten is al duidelijk dat er een hoop mis is in z'n lelijke plofkop..
Team Johnny Rep![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |