30.000 dollar aan wijnquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:47 schreef Nine. het volgende:
[..]
Johnny spoort inderdaad ook niet helemaal, en heeft totaal geen besef van de waarde van geld. Maar gezien het trackrecord van mevrouw Heard ben ik toch eerder geneigd #teamjohnny te kiezen.
Alleen zijn die i.t.t. Johnny nooit in het nieuws geweest vanwege hun negatieve financiële perikelenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:55 schreef daanish het volgende:
Ja joh, en Leo Dicaprio en Will Smith doen dat niet? Alle rijken doen dat.
In principe wel, alleen heeft hij wel duidelijk laten blijken dat hij dat niet echt met geld kan omgaanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:57 schreef GGMM het volgende:
30.000 dollar aan wijn
Die man moet het gesticht in!
Nee maar serieus dat moet hij toch lekker zelf weten.
quote:'Big spender' Johnny Depp in acute geldnood
De Amerikaanse filmster Johnny Depp begint steeds meer op zijn filmkarakter Jack Sparrow uit Pirates of the Caribbean te lijken. Die heeft namelijk meestal ook geen cent te makken.
De acteur verkeert in acute geldnood en geeft zijn management daarvan de schuld. Hij eist 25 miljoen dollar van The Management Group (TMG) omdat het bedrijf zijn geld niet goed zou hebben beheerd. Volgens zijn managers ligt het eerder aan zijn eigen uitgavenpatroon dat hij nu op zwart zaad zit.
De Amerikaanse entertainment site Deadline.com wist beslag te leggen op de rechtbankstukken waarin TMG een boekje open doet over het uitgavenpatroon van Depp.
Lekker wijntje
Van minder dan 2 miljoen dollar per maand komt hij niet rond. Zijn 40-koppige leger aan bedienden kost hem alleen al 300.000 dollar per maand en voor zijn beveiliging moet hij maandelijks zo'n 150.000 dollar lappen.
Verder houdt hij ook van een lekker wijntje (30.000 dollar per maand) en reist hij het liefst in een privé-jet (200.000 dollar per maand).
Chateau
Er valt ook wel wat te reizen want de afgelopen 17 jaar kocht Depp voor meer dan 75 miljoen dollar 14 huizen op verschillende plaatsen in de wereld. Zo bezit hij een chateau in Zuid-Frankrijk, een paar eilanden in de Bahama's, een paardenboerderij in Kentucky en nog een aantal huizen in Hollywood en Los Angeles. Verder kocht hij voor 18 miljoen een 45 meter lange jacht en voor miljoenen aan luxe auto's.
Natuurlijk mag ook een kunstverzameling niet ontbreken. Depp is de eigenaar van zo'n 200 kunstwerken waaronder werken van Andy Warhol, Gustav Klimt, Amedeo Modigliani en andere meesters. Ook bezit hij zeventig gitaren en een gigantische Hollywood-verzameling met spullen van onder anderen Marilyn Monroe en Marlon Brando.
Kanon
Als hoogtepunt van zijn spilzucht wordt wel gezien dat hij voor 3 miljoen dollar de as van de overleden schrijver Hunter Thompson door een kanon boven Aspen liet uitstrooien.
Het moet wel gezegd worden dat de acteur zijn vermogen niet alleen voor zichzelf houdt; hij heeft de afgelopen jaren ook zo'n 10 miljoen dollar weggegeven aan familie en vrienden.
Salazar's Revenge
Mocht de rechtszaak niet in zijn voordeel worden beslist dan zal de filmster waarschijnlijk toch niet naar de voedselbank hoeven. Naar verwachting zal er binnenkort weer flink wat geld op zijn rekening staan als de nieuwe Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge uitkomt met Depp opnieuw in de hoofdrol als kapitein Jack Sparrow.
https://nos.nl/artikel/21(...)pp-in-acute-geldnood
Omdat ze geen poot hebben om op te staan.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:47 schreef Rianne84 het volgende:
Ik volg dit vooral voor de advocaten van AH, wat een incompetent team is dat. Als dit een film was zou iedereen het ongeloofwaardig vinden.
Gisteren ook weer een aantal pareltjes.
Team JD: Welke rol zou JD in Pirates 6 gaan spelen?
Team AH: objection! speculation!
De hele wereld weet toch dat hij Jack Sparrow is, wat nou speculatie
(Ik weet ook niet waarom Team JD deze vraag stelde, maar ik ben niet juridisch onderlegd)
De rechter snap ik af en toe ook niet.
Team AH: Klopt het dat u geen glazen bol hebt?
Team JD: objection
Rechter: ik sta het toe![]()
En dan brengt Team AH ook nog allemaal krantenkoppen uit roddelbladen in als bewijs, JD zou Trump willen omleggen e.d.Die getuige ging daar ook heel mooi mee om.
Zou je eens moeten doen, de meeste van zijn films zijn redelijk volwassen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 01:41 schreef daanish het volgende:
Voor de duidelijkheid die hele Johnny kan me gestolen worden met zijn kinderlijke fantasiefilms, waar ik never nooit naar heb gekeken en zal kijken,
Maar dat doen ze om aan te willen tonen dat men bij Disney en in Hollywood al uitgebreid op de hoogte was van Depps (al dan niet keihard bewezen) laakbare gedrag, en dat het dus niet AH's artikel in de Washington Post kan zijn geweest dat Depp definitief de das omdeed. Want anders moet hun cliënt 50 miljoen dokken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:47 schreef Rianne84 het volgende:
Ik volg dit vooral voor de advocaten van AH, wat een incompetent team is dat. Als dit een film was zou iedereen het ongeloofwaardig vinden.
Gisteren ook weer een aantal pareltjes.
Team JD: Welke rol zou JD in Pirates 6 gaan spelen?
Team AH: objection! speculation!
De hele wereld weet toch dat hij Jack Sparrow is, wat nou speculatie
(Ik weet ook niet waarom Team JD deze vraag stelde, maar ik ben niet juridisch onderlegd)
De rechter snap ik af en toe ook niet.
Team AH: Klopt het dat u geen glazen bol hebt?
Team JD: objection
Rechter: ik sta het toe![]()
En dan brengt Team AH ook nog allemaal krantenkoppen uit roddelbladen in als bewijs, JD zou Trump willen omleggen e.d.Die getuige ging daar ook heel mooi mee om.
Heb pas deze week wat meer berichtjes en filmpjes gezien; de zaak doet mij een beetje denken aan Heather Mills vs Paul McCartney, hoewel dat in aanleg een andersoortige zaak was. Ook toen waren de mensen (met name Britten) een beetje geschokt toen ze hoorden dat Sir Paul inderdaad af & toe klappen had uitgedeeld, omdat hij compleet gek werd van Mills' gezeur en gedram (excusez le mot). Maar die geschoktheid zakte snel weer af.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 04:45 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Hij geeft ook aan haar te hebben gemept enzo. Ik zou dus niet weten waarom mensen überhaupt team Amber of team Johnny zijn. Het zijn 2 zieke mensen die hulp nodig hebben of hadden. Geen idee hoe ze nu functioneren.
quote:There were some disturbing things Dr. Hughes claims Amber told her ... including allegations of Johnny kicking her in the back, pushing her, slapping her and alleged instances of sexual violence, much of which she says occurred when JD was under the influence.
One other bombshell claim from Dr. Hughes, based on what she says Amber told her ... Johnny, at one point, allegedly subjected Amber to a "cavity search," poking around on the inside of her vagina to see if he could find cocaine he believed she was hiding from him.
Another disturbing alleged tale ... Dr. Hughes claims Amber told her that Johnny penetrated her with a bottle once, and that the whole time she was worried it might be broken and cut her up inside.
She relayed even more of Amber's claims ... including that Johnny was incredibly jealous, allegedly contacting male costars of hers to say he had eyes on the set ... which Hughes says made Amber incredibly anxious that he'd show up on set at any given moment.
Ik las dat deze psycholoog wordt betaald om te getuigen, in tegenstelling tot die van Depp.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:47 schreef Toby56 het volgende:
Hoezo vooringenomenheid?
Zij is opgeroepen door Heard, om haar zaak te versterken.
Waren de mensen die door Depp waren opgeroepen, wel objectief?
Deze dame geeft gewoon grotendeels een opsomming van dingen die Heard haar, als therapeut, heeft verteld.
Zij gaat uiteraard ook nog ondervraagd worden door Depps team.
En Heard zelf komt ook nog aan de beurt.
Dan zal wel blijken hoe de vork in de steel zou kunnen steken, maar iedereen die gelooft dat er maar 1 goeie en 1 kwaaie persoon in deze kwestie is, is volgens mij erg naïef.
(En dan nog: wat is 'goed' en 'kwaad' in zo'n geval? Dit zijn allebei flink beschadigde persoonlijkheden... als je die samen brengt dan gaat het gegarandeerd fout.)
Duidelijk is wel, dat als Heard later deze week bevestigt dat Depp inderdaad ongewenst handtastelijk/gewelddadig is geweest, terwijl Depp vorige week heeft beklemtoond dat dat niet het geval is (en dat Heard degene was die handtastelijk werd/was), dan liegt één van beiden onder ede.
Ho, zij is opgeroepen als onpartijdige expert, en roept halverwege haar gesprek opeens dat ze Heard weldegelijk gesproken heeft als client.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:47 schreef Toby56 het volgende:
Hoezo vooringenomenheid?
Zij is opgeroepen door Heard, om haar zaak te versterken.
Waren de mensen die door Depp waren opgeroepen, wel objectief?
Deze dame geeft gewoon grotendeels een opsomming van dingen die Heard haar, als therapeut, heeft verteld.
Zij gaat uiteraard ook nog ondervraagd worden door Depps team.
En Heard zelf komt ook nog aan de beurt.
Dan zal wel blijken hoe de vork in de steel zou kunnen steken, maar iedereen die gelooft dat er maar 1 goeie en 1 kwaaie persoon in deze kwestie is, is volgens mij erg naïef.
(En dan nog: wat is 'goed' en 'kwaad' in zo'n geval? Dit zijn allebei flink beschadigde persoonlijkheden... als je die samen brengt dan gaat het gegarandeerd fout.)
Duidelijk is wel, dat als Heard later deze week bevestigt dat Depp inderdaad ongewenst handtastelijk/gewelddadig is geweest, terwijl Depp vorige week heeft beklemtoond dat dat niet het geval is (en dat Heard degene was die handtastelijk werd/was), dan liegt één van beiden onder ede.
Mag een therapeut adviseren om de politie in te lichten?quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:31 schreef vencodark het volgende:
Dus Amber is cliënt geweest van Dr. Hughes en heeft dus dergelijke verhalen gedaan over Depp?
Zijn daar, behalve haar woord, ook bewijzen van? Andere mensen die dit hebben gezien of meegemaakt?
In dat geval is het nog steeds háár woord tegen dat van hem.
Ik kan morgen ook naar een psycholoog gaan en hele verhalen verzinnen over wat er thuis gaande is en wat mijn man mij aangedaan heeft.
Ik ben erg benieuwd wanneer Amber eens goed ondervraagd wordt door Depps team.
Ohja: ik vind Team JD en team AH echt heel onhandig lezen.
Misschien sta ik daar alleen in.
Eens, iets als #teamdepp en #teamheard klinkt beter. En AH associeer ik trouwens eerder met Albert Heijn dan Amber...quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:31 schreef vencodark het volgende:
Ohja: ik vind Team JD en team AH echt heel onhandig lezen.
Misschien sta ik daar alleen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |