abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204425065
Wat waren eigenlijk de eisen van de Russen aan Oekrane voor de invasie? Weet iemand dat nog?
pi_204425075
Het grootste risico zie ik nog in al die westerse en door vrouwen bestuurde landen (enorm naief) die een door mannen gedomineerde machosistische Russische bestuurscultuur aan het provoceren zijn met NATO toetredingen etc. Dat gaat echt niet goed blijven gaan op deze manier. (''Dat doen ze toch niet'')
pi_204425078
quote:
5s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:08 schreef Alpha0 het volgende:
Wat waren eigenlijk de eisen van de Russen aan Oekrane voor de invasie? Weet iemand dat nog?
Hebben ze die gegeven dan?
Цой жив
pi_204425095
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:57 schreef EdvandeBerg het volgende:

Op een aantal van de foto's kan je zien dat lijken in een plas water liggen. Beste vrieskist dan.
Wat voor weer het van 24 februari tot het moment van bevrijding in Bucha was en is geweest, is gewoon bekend. De Russen zijn weggetrokken toen het begon te dooien.

Ik heb ineens een nieuwe theorie: ze vertrokken omdat ze doodziek werden van de niet te harden stank die ontstond met de dooi-inval!
pi_204425104
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:09 schreef Kettlebell het volgende:
Het grootste risico zie ik nog in al die westerse en door vrouwen bestuurde landen (enorm naief) die een door mannen gedomineerde machosistische Russische bestuurscultuur aan het provoceren zijn met NATO toetredingen etc. Dat gaat echt niet goed blijven gaan op deze manier. (''Dat doen ze toch niet'')
pi_204425114
quote:
Die waren er niet vziw.
pi_204425121
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:11 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Wat voor weer het van 24 februari tot het moment van bevrijding in Bucha was en is geweest, is gewoon bekend. De Russen zijn weggetrokken toen het begon te dooien.

Ik heb ineens een nieuwe theorie: ze vertrokken omdat ze doodziek werden van de niet te harden stank die ontstond met de dooi-inval!
Gek ook dat het juist de Russen waren die zeiden dat deze mensen vermoord zijn na het vertrek van de Russen.

Ik denk dat het allemaal de schuld van Ad Melkert is
pi_204425126
quote:
Waren er niet, ze gingen de-nazi-ficeren, voor hun eigen veiligheid. Poetin heeft het gister nog es uitgelegd.
Dat ze als ze echt willen denazificeren beter ten oosten van de Oekraens-Russische grens kunnen beginnen, en liefst met Poetin zelf, laat hij wijselijk weg.
pi_204425141
quote:
Zich houden aan de Akkoorden?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Minsk-akkoorden
pi_204425154
quote:
Ja, laten we lekker generaliseren, vrouwen naef, mannen masochistisch…
Deze post komt (echt niet :N :N ) enorm naef over.
  woensdag 13 april 2022 @ 16:18:18 #12
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204425158
quote:
Hoezo naef? Dit is gewoon het equivalent van je shotgun meenemen wanneer je de deur open gaat doen als er iemand aanbelt die claimt een pakje te komen brengen (wanneer je niets besteld hebt).
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_204425166
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:16 schreef zoost het volgende:

[..]
Die akkoorden waar de Russen achteraf een invulling aan wilden geven die er toe zou leiden dat Oekrane een vazalstaat van Rusland zou worden, ze wilden immers een veto op van alles en nog wat voor de door hun gecontroleerde republiekjes in het oosten.
  woensdag 13 april 2022 @ 16:20:01 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_204425171
twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_204425174
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:19 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Die akkoorden waar de Russen achteraf een invulling aan wilden geven die er toe zou leiden dat Oekrane een vazalstaat van Rusland zou worden, ze wilden immers een veto op van alles en nog wat voor de door hun gecontroleerde republiekjes in het oosten.
En het raar vinden dat Oekraine daar niet gelukkig mee was.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_204425182
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:16 schreef zoost het volgende:

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Minsk-akkoorden
Dat was geen eis, vziw, voor het vuur geopend werd. En akkoorden nakomen moet van 2 kanten komen.
  Overall beste user 2022 woensdag 13 april 2022 @ 16:21:47 #17
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204425185
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204425188
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:21 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Maar hun backdoors laten ze wel zitten, neem ik aan ;)
  woensdag 13 april 2022 @ 16:24:17 #19
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204425207
Ik weet niet wiens idee het was om die foto in de OP te plakken maar die had voor mij niet gehoeven.

Ik krijg er de rillingen van en snap al helemaal niet wat hij toevoegt aan de OP.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  Overall beste user 2022 woensdag 13 april 2022 @ 16:25:28 #20
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204425215
quote:
In grote mensen taal: Je bent bang dat de Russen nog kwader worder en je denkt dat je ze moet paaien.

Toch? Of zie ik het verkeerd?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204425226
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:17 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ja, laten we lekker generaliseren, vrouwen naef, mannen masochistisch…
Deze post komt (echt niet :N :N ) enorm naef over.
Als ik kijk naar de militaire prestaties en het functioneren van deze door mannen gedomineerde machosistische Russische bestuurscultuur denk ik niet dat wij in het verwijfde naeve westen ons veel zorgen hoeven te maken :7

Tenzij nukes, maar dan is het voor iedereen snel klaar.

Rusland verloor al rond Kyiv, met het landschap als grote factor. In Finland vormt de natuur een nog veel grotere bottleneck met haar bossen en meren.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_204425241
quote:
Dus Zweden en Finland zijn naef bezig als ze besluiten om toch in een defensie samenwerkingsverband te stappen ipv bij een Russische inval hetzelfde te overkomen als Oekrane?
Denk eerder dat Oekrane te naef is geweest dat Rusland nooit zo ver zou gaan.
Anders hadden ze niet zo geaarzeld om toe te treden.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_204425244
quote:
13s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:24 schreef Tengano het volgende:
Ik weet niet wiens idee het was om die foto in de OP te plakken maar die had voor mij niet gehoeven.

Ik krijg er de rillingen van en snap al helemaal niet wat hij toevoegt aan de OP.
Zet dat dan even in FB en vraag het de NWS mods, mischien zijn ze het met je eens.
pi_204425253
quote:
rusland is de gene die hysterisch als een wijf handelt. Grappige het enige wat een beetje rationeel gaat daar is het economische beleid, gericht op het opvangen van de sancties. Grappige dat daar een vrouw zit.....
pi_204425256
quote:
13s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:24 schreef Tengano het volgende:

Een OP kan altijd langer.
Keep it up, mensen. Gaat echt super!
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')