De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier. Het was een bericht in de kantlijn dat Ten Hag een contract tekende bij Manchester United. In eerste instantie heeft dat niks te maken met Feyenoord, behalve als de club Ajax daarmee een andere trainer wil zoeken. En dat is zo. Het begint er steeds meer naar uit te zien dat de Amsterdammers binnen nu en een paar weken een bod gaan doen op Feyenoord-trainer Arne Slotquote:
VI is een parodie op een voetbaltijdschrift.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier. Het was een bericht in de kantlijn dat Ten Hag een contract tekende bij Manchester United. In eerste instantie heeft dat niks te maken met Feyenoord, behalve als de club Ajax daarmee een andere trainer wil zoeken. En dat is zo. Het begint er steeds meer naar uit te zien dat de Amsterdammers binnen nu en een paar weken een bod gaan doen op Feyenoord-trainer Arne Slot
ik weet niet hoe lang geleden dat is maar ben er mee gestopt toen Derksen geen column meer schreefquote:Op woensdag 13 april 2022 23:07 schreef Scrummie het volgende:
Sinds de overname door dat bedrijf van VoetbalPrimeur is VI erg achteruit gegaan.
Nog niet zo lang, jaartje ofzo dacht ik. Echt lid van het papieren blaadje was ik ook al 20 jaar niet meer ofzo, maar ik was wel lid van VI PRO. En dat was heel af en toe wel leuk maar steeds minder.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet hoe lang geleden dat is maar ben er mee gestopt toen Derksen geen column meer schreef
Ze hadden die lunch in het sprookjesbos van de efteling moeten organiseren.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Onze MinFin is maar druk met de torenhoge inflatie (lol)
@:rambodirk @:atypisch @:onlogisch
ik vind het ook verwonderlijk dat je nu dus een diplomaat op financiën hebt zitten en een accountant op buitenlandse zakenquote:Op donderdag 14 april 2022 09:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Onze MinFin is maar druk met de torenhoge inflatie (lol)
@:rambodirk @:atypisch @:onlogisch
Andere bestuurscultuur!!!quote:Op donderdag 14 april 2022 09:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het ook verwonderlijk dat je nu dus een diplomaat op financiën hebt zitten en een accountant op buitenlandse zaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |