bitcoingodquote:Op donderdag 14 april 2022 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Saylorgod predikt maar door @:aTypisch
Dat wel jaquote:Op donderdag 14 april 2022 14:53 schreef Ama het volgende:
Volgens mij ben ik altijd best aardig tegen @:GGMM
Jammerquote:Op donderdag 14 april 2022 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja haat is wel erg overdreven
Soms mag je mensen gewoon wat minder dan andere. Zo gaat dat
Hoe ziet jouw top5 lijstje eruit van users die je mag en haat? (Waarbij 1 bij het 'mag lijstje' degene is die je het meeste mag en bij het 'haat lijstje' degene die je het meeste haat)quote:
Ik ben niet zo van het haten van mensen en dit soort lijstjes vind ik meer iets voor een poeziealbumquote:Op donderdag 14 april 2022 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw top5 lijstje eruit van users die je mag en haat? (Waarbij 1 bij het 'mag lijstje' degene is die je het meeste mag en bij het 'haat lijstje' degene die je het meeste haat)
Zelf vind ik het erg moeilijk, maar denk sowieso dat @maxi-mus bij mij op beide lijstjes verschijnt! ( @Scrummie misschien ook)quote:Op donderdag 14 april 2022 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw top5 lijstje eruit van users die je mag en haat? (Waarbij 1 bij het 'mag lijstje' degene is die je het meeste mag en bij het 'haat lijstje' degene die je het meeste haat)
Motie verworpen.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelf vind ik het erg moeilijk, maar denk sowieso dat @:maxi-mus bij mij op beide lijstjes verschijnt! ( @:scrummie misschien ook)
Hij wil gewoon weten of je hem nog magquote:Op donderdag 14 april 2022 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het haten van mensen en dit soort lijstjes vind ik meer iets voor een poeziealbum
TS begint
Ik heb geen lijstje van @GGMM nodig om te weten dat hij mij aardig vindt.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij wil gewoon weten of je hem nog mag
We wachten op de bevestigingquote:Op donderdag 14 april 2022 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb geen lijstje van @:GGMM nodig om te weten dat hij mij aardig vindt.
Geen ideequote:Op donderdag 14 april 2022 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzekere mensen hebben altijd een bevestiging nodig.
Toch?
Dit is leuk.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben een beetje laat vandaag.
Woordle 6/6
Woordle 6/6
Lunch gehad om 12:00.
Ik vind @:paul @:kingroland @:chevycaprice en @:onlogisch debielen.
Straks Baobuns eten.
Tot morgen vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |