abonnement Unibet Coolblue
pi_204420539
https://www.ad.nl/show/bn(...)hun-midden~a5bcfc45/

Van de makers van WIDM: 18 Nederlanders in een kasteel op zoek naar een zilverschat, 3 van hen willen de schat voor henzelf en "vermoorden" elke avond een kasteelgenoot. Vervolgens probeert een Raad de verraders te ontmaskeren voor het te laat is.

Kortom: Weerwolven van Wakkerdam goes RTL 4 Videoland.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204420542
Mevrouw van de Plus is kwaad. Hopelijk is ze geen emotie-eter


quote:
Esmée van Kampen woest op makers De Verraders: ‘Misselijkmakend’
Esmée van Kampen is woest op de makers van De Verraders. De actrice vindt dat zij verkeerd is neergezet, waardoor ze afgelopen vrijdagavond in aflevering 2 de hoon van de kijkers over zich heen kreeg.

Het doet mij werkelijk verdriet dat er gekozen is voor een bepaalde edit van mij binnen de tweede aflevering van De Verraders en een ander in bescherming werd genomen”, schrijft Van Kampen op sociale media in haar Instagram Stories.

Het ging er in de tweede uitzending pittig aan toe bij De Verraders, het tv-programma van RTL 4 waarin Bekende Nederlanders als Getrouwen en Verraders een spel spelen van list en bedrog. Waar Steven Brunswijk vorige week in een speech vertelde over het overlijden van zijn moeder, werd hier vrijdagavond op teruggekomen. De kijkers zagen onder meer hoe Esmée van Kampen in de auto tegen Brunswijk stelde: ,,Ik vond het zo laag wat Stefano net suggereerde. Dat jij mogelijk een verrader zou zijn en dat je de speech over je moeder zou inzetten als een soort empathie.”

Daarmee leek het alsof Van Kampen een roddel de wereld in bracht en Stefano Keizers in een verkeerde daglicht stelde. In de auto reageerde Brunswijk vol ongeloof. ,,Dat is echt laag. Ik word daar giftig om”, zei de cabaretier die Stefano Keizers confronteerde. Keizers ontkende, waarna Irene Moors aan de zogeheten Ronde Tafel alle suggesties van tafel veegde. Bij de kijkers bleef echter hangen dat Van Kampen de kwade genius was.

Onterecht, stelt zij resoluut op Instagram. ,,Mij neerzetten als iemand die de dood van iemands geliefde inzet als een bepaald ‘middel’ binnen het spel is echt walgelijk en is het tegenovergestelde van wie ik ben en waar ik voor sta. Ten tijde van de opnames heb ik afscheid moeten nemen van mensen in mijn directe omgeving die kwamen te overlijden waarvan ik 1 dierbare kort erna verloren heb. Je kunt dus begrijpen dat mijn tolerantie richting de kwestie non-existent was en dé reden waarom ik gefungeerd heb als ‘klokkenluider’.”

Van Kampen kreeg na aanleiding van de gebeurtenissen in deze aflevering veel nare reacties. ,,Ik ben het hartstikke zat dat ‘wij’ als bekende Nederlanders alles wat over ons geschreven, ge-edit of naar ons geuit wordt zomaar moeten slikken. Dit is geen kattenpis, het doet mij pijn om dat ik hier niet verantwoordelijk voor was, maar het helaas nu wel zo lijkt. Ik vind het misselijkmakend.”

Esmée van Kampen zegt in haar Stories te hopen dat ‘de persoon in kwestie die ik toen heb aangesproken binnen het programma ooit de verantwoordelijkheid op zich neemt en toegeeft dat het spel op dát moment te persoonlijk gespeeld werd’.

Bij De Verraders strijden achttien BN’ers om een zilverschat die te verdienen is door opdrachten. Drie van hen zijn Verraders, die de buit voor zichzelf willen houden. De rest van de groep – de Getrouwen – moet proberen de verraders te ontmaskeren. Elke nacht wordt een van de getrouwen in het geheim ‘vermoord’ door de verraders. Die deelnemer ligt uit het spel. Daarvoor wordt aan de zogeheten Ronde Tafel gestemd om iemand te verbannen. De getrouwen hopen daarmee de verraders uit het spel te krijgen.

De Verraders bleek vorig jaar een regelrechte kijkcijferhit, maar in Kasteel Erenstein liepen de emoties ook toen al hoog op. Niet voor niets worden kandidaten vooraf mentaal getest en is er na deelname nazorg. Deze hele tweede reeks is al opgenomen. Acteur Joep Sertons die ook meedoet (en nog in het spel is), zei daarover in een interview met deze site : ,,Mijn relativeringsvermogen was aangetast. Hoe ik thuis kwam? Ik wilde even alleen zijn. Er was zoveel drukte, zoveel gedoe geweest. Sommige mensen vergaten dat het een spel is. Ze maakten er hun eigen werkelijkheid van. Dan schrik je je rot. Ook van jezelf trouwens.”

De Verraders wordt geproduceerd door IDTV en uitgezonden bij RTL4. Na aanleiding van de uitspraken van Esmée van Kampen is RTL om een reactie gevraagd. De zender heeft nog niet kunnen reageren.




https://www.ad.nl/show/es(...)lijkmakend~ae883fa1/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204420830
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 05:53 schreef superniger het volgende:
Mevrouw van de Plus is kwaad. Hopelijk is ze geen emotie-eter
[..]
[ afbeelding ]

https://www.ad.nl/show/es(...)lijkmakend~ae883fa1/
Als je meedoet aan zo'n programma kan het zijn dat de makers jouw persoon zo neerzetten waar je niet mee eens bent.
Dan moet je niet aan een tv-programma meedoen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 13 april 2022 @ 08:22:22 #4
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204421017
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 07:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Als je meedoet aan zo'n programma kan het zijn dat de makers jouw persoon zo neerzetten waar je niet mee eens bent.
Dan moet je niet aan een tv-programma meedoen
En anders niet zulke uitspraken doen. Wat je niet doet of zegt wordt ook niet uitgezonden.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 13 april 2022 @ 09:02:40 #5
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_204421293
Hoe zat het nou precies dan?
pi_204421373
Misschien ben ik ook misleid in de uitzending, maar Esmee maakte toch echt een dikke en valse insinuatie naar Brunswijk over keizers toen zij achter het stuur zat van de auto. Maar wellicht is het heel extreem gemonteerd. Kan.

Ik vond het een top aflevering >:)
Alius aliud dicit
pi_204421534
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 07:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Als je meedoet aan zo'n programma kan het zijn dat de makers jouw persoon zo neerzetten waar je niet mee eens bent.
Dan moet je niet aan een tv-programma meedoen
Beetje kort door de bocht.
pi_204421595
Tsja, televisie is nep en zij verdient haar geld door deze neppe zooi, take it or leave it.
  woensdag 13 april 2022 @ 10:44:29 #9
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_204422043
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 09:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe zat het nou precies dan?
Volgens mij kwam het erop neer dat Joep Sertons iets had gezegd. Die daar een soort van vage draai aan gaf toen het erover ging.

Dat werd in de montage inderdaad een beetje weggemoffeld, terwijl de opmerking van deze vrouw heel erg werd uitgelicht en gebruikt als spanningsboog.

Dus dat lijkt me inderdaad wel lullig voor haar. Het was een heel gevoelig onderwerp en door montage een bepaalde suggestie wekken is voer voor de simpele zielen die dan meteen 'kutwijf' schreeuwen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 13 april 2022 @ 11:13:21 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204422290
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 07:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Als je meedoet aan zo'n programma kan het zijn dat de makers jouw persoon zo neerzetten waar je niet mee eens bent.
Dan moet je niet aan een tv-programma meedoen
Dat is idd bij reality shows ja.
Maar ik vind dit meer een spel dan een reality show, en dit soort persoonlijke shit hoort er niet in thuis.
Mijn mening.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 13 april 2022 @ 11:14:56 #11
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204422316
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 05:53 schreef superniger het volgende:
Mevrouw van de Plus is kwaad. Hopelijk is ze geen emotie-eter
[..]
[ afbeelding ]

https://www.ad.nl/show/es(...)lijkmakend~ae883fa1/
Grappige fat-joke.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_204422335
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 09:19 schreef Mrmime het volgende:
Misschien ben ik ook misleid in de uitzending, maar Esmee maakte toch echt een dikke en valse insinuatie naar Brunswijk over keizers toen zij achter het stuur zat van de auto. Maar wellicht is het heel extreem gemonteerd. Kan.

Ik vond het een top aflevering >:)
Grappige fat-joke.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204425003
Tja volgens mij kwamen de woorden in die zin wel rechtstreeks uit haar mond en ze deed het voorkomen alsof Stefano het gezegd heeft. Toen Stefano werd geconfronteerd en ontkende stond Esmee erbij en zei ze helemaal niks. :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 13 april 2022 @ 16:03:44 #14
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204425024
Typisch ook dat ze er nu ophef over gaat maken.
Het is maar een aparte madam eerst jezelf zo goedkoop neerzetten in ranking nu weer dit.
En geen enkele zelf reflectie ook het ligt allemaal aan de kijkers en de makers van de Verraders nu.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_204425031
Editing kan je maken of breken, dat blijkt maar weer.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204425037
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:04 schreef freaky40 het volgende:
Editing kan je maken of breken, dat blijkt maar weer.
maar geen 80 kilo lichter in ieder geval
  woensdag 13 april 2022 @ 16:18:08 #17
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204425156
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 10:44 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Volgens mij kwam het erop neer dat Joep Sertons iets had gezegd. Die daar een soort van vage draai aan gaf toen het erover ging.

Dat werd in de montage inderdaad een beetje weggemoffeld, terwijl de opmerking van deze vrouw heel erg werd uitgelicht en gebruikt als spanningsboog.

Dus dat lijkt me inderdaad wel lullig voor haar. Het was een heel gevoelig onderwerp en door montage een bepaalde suggestie wekken is voer voor de simpele zielen die dan meteen 'kutwijf' schreeuwen.
Joep Sertons zei alleen maar wat Steven tegen hem had gezegd dit bevestigde Steven ook zelf later toen ze het er over hadden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_204425358
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:05 schreef byah het volgende:

[..]
maar geen 80 kilo lichter in ieder geval
Grappige fat-joke.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 13 april 2022 @ 19:02:41 #19
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204426648
quote:
Esmée van Kampen: Niet teleurgesteld in makers Verraders maar in medekandidaat

UPDATE
Esmée van Kampen is niet teleurgesteld in de makers van De Verraders, maar is verbolgen over de houding van een medekandidaat. Dat laat zij aan deze site weten.

Dennis Jansen 13-04-22, 01:19 Laatste update: 17:53

De actrice meldde op Instagram dat het haar ‘verdriet deed dat er gekozen was voor een bepaalde edit binnen de tweede aflevering van De Verraders en een ander in bescherming werd genomen'. Daarmee wekte zij de suggestie dat zij verkeerd is neergezet door de makers. Dat is niet zo, stelt zij in een reactie.
https://www.ad.nl/show/es(...)ekandidaat~ae883fa1/

Storm, glas water, enzo…
  woensdag 13 april 2022 @ 21:43:29 #20
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_204428640
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Joep Sertons zei alleen maar wat Steven tegen hem had gezegd dit bevestigde Steven ook zelf later toen ze het er over hadden.
Aha. Ik kon vanaf daar niet echt meer volgen wie nou wat wel of niet zou hebben gezegd.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_204447802
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204447805
Tokkie Jaimie. :')
Met zijn kutbandje :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 15 april 2022 @ 20:05:50 #23
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204447853
Ben benieuwd
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_204447879
Frank leeft nog.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204447911
Extra stevige stoel voor Esmee.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')