Hmmmm was dat vorig seizoen niet eerderquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:03 schreef DaMart het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Jamie en Stefano dan net als vorig seizoen een nieuwe verrader mogen kiezen.
Dan maakt Stefano zich wel extra verdacht. Maar ja, anders wordt hij er volgende week uit gestemd waarschijnlijk.quote:
Toch wel verrassend hoe er iemand uitgepikt wordt telkens.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Ortaal gaat sowieso eruit. Is het niet nu, is het volgende week.
Echt he. Gelukkig wordt het reclameblok over een kwartier weer onderbroken voor 5 minuten van de Verradersquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:11 schreef svann het volgende:
Zucht.
Weer reclame.
De vaatwasser is al uitgeruimd, thee gezet....
Wat te knagen hale dan maar.
lijkt me wel tof toch, net als meedoen met de Molquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:08 schreef svann het volgende:
Lijkt me echt een gekmakend spel als je hier 24 uur in zit.
idd.... die actie van daarstraks was niet echt slimquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan maakt Stefano zich wel extra verdacht. Maar ja, anders wordt hij er volgende week uit gestemd waarschijnlijk.
Ja, alleen nog even twee keer op televisie komen zodat je als BN'er door het leven kan gaan en wordt uitgenodigdquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me wel tof toch, net als meedoen met de Mol
Joeptjoeper is ook genoeg tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, alleen nog even twee keer op televisie komen zodat je als BN'er door het leven kan gaan en wordt uitgenodigd.
Moet ik volgende keer niet wegduiken als ik een filmpje van mijn modelspoorbaan maak dusquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Joeptjoeper is ook genoeg tegenwoordig
Ja precies, wilde net zeggen. Dus hup, even gek doen voor de cameraquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Joeptjoeper is ook genoeg tegenwoordig
is ie nog niet omgebouwd tot kinderkamer?quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik volgende keer niet wegduiken als ik een filmpje van mijn modelspoorbaan maak dus.
Ik zie ze nog wel op Sylvia gaan. Daarom snapte ik ook niet dat Stefano haar eruit wilde.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:45 schreef Koen66 het volgende:
het kan toch niet anders dat er volgende week een verrader uitgaat zou je denken.
Of zouden ze nog een week zo dom zijn ?
klopt, zij zou inderdaad een goede afleidingsmaneuvre zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:46 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel op Sylvia gaan. Daarom snapte ik ook niet dat Stefano haar eruit wilde.
Irene was al aardig verdacht, en vergeet niet dat de 3 verraders allen op Irene hebben gestemd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:38 schreef viceversa het volgende:
Hóe is dit nou gegaan. Dat ze meegaan met dat vage verhaal van Stefano en dus niet op Ortal stemmen
Zijn eigen hachie. Hij wist blijkbaar niet dat het eigenlijk tussen Irene en Ortal ging, of ging voor de meeste zekere optie, en kreeg ook enkele stemmen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:23 schreef YT123 het volgende:
Apart trouwens dat Lange Frank ook op Irene ging uiteindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |