abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204583803
Goede aflevering weer, die Stefano _O-

Die maakt zich natuurlijk wel enorm verdacht nu, denk dat hij of Ortal wel voor de bijl gaat volgende week. Geef Jamie wel een goede kans
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 30 april 2022 @ 11:47:23 #252
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_204585986
Wow zeg, knap dat er toch weer een getrouwe uit is, had ik niet verwacht... flink risico door Stefano en het dan toch nog zo draaien dat hij en Ortal buiten schot bleven.....

Zou eigenlijk weer next level geniaal zijn als ze Steven 'vermoorden' met zn schild, waardoor Ortal wellicht weer minder verdacht is. Prachtige draai maar denk te risicovol omdat er dan niemand uit gaat...

Benieuwd weer volgende week!
pi_204586297
Is er ook niet een aflevering geweest waarin de verrader zei vermoord mij maar want ik wordt morgen toch verbannen en zo zijn jullie veilig ?
pi_204587523
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 22:38 schreef viceversa het volgende:
Hóe is dit nou gegaan. Dat ze meegaan met dat vage verhaal van Stefano en dus niet op Ortal stemmen :D
in een kleine groep waarin alle verraders afspreken op 1 persoon te stemmen wordt het natuurlijk steeds lastige dat een andere persoon de meerderheid van de stemmen krijgt.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:49:24 #255
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204587653
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:24 schreef Sorella het volgende:
Is er ook niet een aflevering geweest waarin de verrader zei vermoord mij maar want ik wordt morgen toch verbannen en zo zijn jullie veilig ?
Dat niet maar in de videoland editie had een verrader een schild die hebben ze toen vermoord maar de rest trapte er niet in.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 30 april 2022 @ 15:36:23 #256
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204587993
Vermakelijke aflevering wel, de actie van Stefano was wel gedurfd en ergens ook briljant. Denk dat ie nu wel de aandacht op hem heeft gevestigd.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 30 april 2022 @ 15:45:44 #257
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_204588052
Stefano heeft misschien geluk dat er nu ook veel Sylvia verdenken. Dat heeft ie mooi mee gepakt en kunnen ze misschien nog wat meer uitspelen.
pi_204589270
Volgende week vol Sylvia onder de bus gooien als ze niet omgelegd wordt.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 30 april 2022 @ 18:31:19 #259
268260 Dr.Mikey
pi_204589915
Ik zie Stefano zichzelf nog wel opofferen als hij op de een of andere manier de kans krijgt.
R.I.P DTS.
  zaterdag 30 april 2022 @ 19:55:20 #260
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_204590865
Dat zie ik Stefano ook nog wel doen.

Ik meen me te herinneren dat Stefano bij Expeditie Robinson het niet zo trok en zich liet wegstemmen....

Wel knap dat hij nu volledig in zijn rol zit.... :D
pi_204593441
Maar wacht even, Ortal wéét dat Steven het schild heeft. En Steven weet dat Ortal dat weet, want hij heeft het haar zelf verteld.

Zij kan dan toch in 1 klap alle verdenkingen op haar laten vallen als de verraders vol op Steven gaan?

Als in; hij overleeft 'de moord' en dan kunnen de getrouwen haar uitsluiten als verrader?
  zaterdag 30 april 2022 @ 23:01:12 #262
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_204593557
Weer een briljante aflevering _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Stefano _O_
Sylvia _O_ (ondanks dat ze er echt niet uit ziet :X )
Evenblij _O_
Irene _O_
  zaterdag 30 april 2022 @ 23:02:21 #263
268260 Dr.Mikey
pi_204593585
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 22:55 schreef Masspa het volgende:
Maar wacht even, Ortal wéét dat Steven het schild heeft. En Steven weet dat Ortal dat weet, want hij heeft het haar zelf verteld.

Zij kan dan toch in 1 klap alle verdenkingen op haar laten vallen als de verraders vol op Steven gaan?

Als in; hij overleeft 'de moord' en dan kunnen de getrouwen haar uitsluiten als verrader?
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet Toine misschien expres Steven omdat hij Ortal vertelde van zijn schild.
R.I.P DTS.
pi_204593708
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
[..]

Oeps, excuus, die had ik gemist!
  zondag 1 mei 2022 @ 00:16:46 #265
268260 Dr.Mikey
pi_204594473
Ik zou het ook wel een mooie poging vinden om ze van Ortal af te houden. Ik moet trouwens zeggen Ortal was de grote onbekende voor mij van deze deelnemers waarvan sommige wel een abonnement lijken te hebben op programma’s met bekende Nederlanders.
Maar Ortal komt over als een leuk verstandig persoon.
R.I.P DTS.
  zondag 1 mei 2022 @ 07:51:07 #266
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204595094
Expres Steven vermoorden omdat dat Ortal vrij zou spreken ben ik geen fan van. Het zou kunnen dat de getrouwen erdoorheen prikken (want waarom zou je überhaupt een schildkamerganger proberen te vermoorden? Daar zal wel wat achter zitten), en het is gewoon een volle mogelijkheid om een getrouwe weg te sturen minder.

Dat laatste vind ik veel te zwaar tellen. Was toen met de Videoland uitvoering ook een domme move die ze bijna de kop kostte. Hadden ze daar gewoon een getrouwe weggestuurd waren ze veel veiliger geweest.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_204595978
In deze fase van het spel is het te gevaarlijk voor de verraders om zo'n moordkans onbenut te laten denk ik.
  zondag 1 mei 2022 @ 17:09:47 #268
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_204599531
Nee denk ook dat het te riskant is. Zeker omdat iedereen die naar de schildkamer is geweest al als veilig wordt gezien..... dus wellicht toch te doorzichtig...

Al twijfel ik wel aan de intelligentie van sommige getrouwe om dit te doorzien..... :@
pi_204599975
Ben benieuwd of de getrouwen nog een extra 'kans' krijgen in bijna kansloze positie. Beetje zoals Samantha in het vorige seizoen.
pi_204601206
Irene. :'(

De getrouwen moeten nu toch eindelijk eens gaan nadenken? Er zal toch wel iemand zijn die de stemmen bijhoudt en ziet wie keer op keer op getrouwe stemmen? Maar ik vrees dat ik de kandidaten daarmee te hoog inschat. Of de kandidaten beschermen bewust de verraders in de hoop er zo lang mogelijk in te blijven, zoals Steven doet.

Als de volgende aflevering geen verrader eruit gaat hebben ze gewonnen. Met 4-3 gaan de getrouwen het nooit winnen, één van hen hoeft maar verkeerd te stemmen en ze verliezen.
pi_204612133
Echt hoe dom ben je als je Stefano nu nog niet door hebt.

Dat slechte toneelspelen aan het kampvuur.... Ineens compleet omslaan om Ortal te verdedigen met de meest belachelijke plannen.

Hij swingt echt compleet de andere kant op en alleen Irene heeft het door? Irene oppert het zelfs.

Echt wat een domme groep getrouwen.
Dat Ortal en Jamie niet opvallen oke, maar Stefano is zo opvallend.

Overigens zou ik als moord op lange Frank gaan.
Gevaarlijke speler die alle kanten op gaat en als enige wel zeker weet wie er 1 is. Zonder dat echt uitgesproken te hebben.
pi_204613802
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ben benieuwd of de getrouwen nog een extra 'kans' krijgen in bijna kansloze positie. Beetje zoals Samantha in het vorige seizoen.
weet niet of er nog een switch gaat komen. Doel is om het zo lang mogelijk spannend te houden en daar heeft het spelverloop tot nu toe al voor gezorgd.

Verhouding is na de aankomende nacht 3-6. Dus in het slechtste geval voor de productie/verraders wordt het dan na de aankomende twee stemrondes/nachten 2-5 1-4. Dan zouden de getrouwen zonder dat ze het weten al gewonnen hebben. Weet niet of je in die fase nog gaat ingrijpen om nog een getrouwe te switchen, denk het eerlijk gezegd niet.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 10:02:30 #273
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204613880
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:55 schreef bianconeri het volgende:

Dat slechte toneelspelen aan het kampvuur.... Ineens compleet omslaan om Ortal te verdedigen met de meest belachelijke plannen.

Hij swingt echt compleet de andere kant op en alleen Irene heeft het door? Irene oppert het zelfs.

Gevaarlijke speler die alle kanten op gaat en als enige wel zeker weet wie er 1 is. Zonder dat echt uitgesproken te hebben.
Maar Lange Frank wordt dan ook weer door een stel getrouwen verdacht als verrader.
Dus waarom zou je dat niet benutten?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_204613884
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:55 schreef bianconeri het volgende:

Niet alles wordt uitgezonden. Er zullen echt wel gesprekken over stefano geweest zijn.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204613954
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 10:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Maar Lange Frank wordt dan ook weer door een stel getrouwen verdacht als verrader.
Dus waarom zou je dat niet benutten?
Da's ook wel het bizarre, er zitten nog zoveel verdachten in het spel. Beide Frank's en Sylvia zou je nog wel kunnen spinnen als verrader.

Ik heb me trouwens bescheurd om die reactie van Babette op de exit van Irene: ""Die vrouw zit de hele dag te biljarten en te mens-erger-je-nieten." _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')