Dat zeiden wij vanaf dag 1 alquote:Op dinsdag 12 april 2022 23:05 schreef Meke het volgende:
Ik weet trouwen niet of ik de enige ben met Moriarty-vibes bij Philippe, maar zeker in z'n afscheidsfilmpje zie ik het![]()
[ afbeelding ]
Wat heeft Mark gedaan?quote:Op woensdag 13 april 2022 00:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Gelachen. Maar in elk geval is Mark Versteden nu (nog meer) een bekende Nederlander en is die weer een stap dichter om mee te doen met de Nederlandse versie (liever niet).
En zijn de complotdenkers van seizoen 5 NL ook weer blij.
Nou ja, eindelijk 2 mollen voor jullie. Ik ga maar slapen. Het was plezant nieuws.
De finale is op 8 mei. Dus nog 4 afleveringenquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:21 schreef trui het volgende:
[..]
volgens mij hebben de Belgische seizoenen maar 8 afleveringen inclusief de finale. de 9e is de terugblikaflevering. Dus dan zouden we nu echt precies op de helft zitten. Maar ik kan me vergissen hoor.
4quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:25 schreef jcdragon het volgende:
[..]
De finale is op 8 mei. Dus nog 4 afleveringen
Ik vond het eerlijk gezegd maar een zacht ei...Jammer dat ze hem gekozen hebben als molquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zielig van die opgevende mol. Heb het echt met hem te doen
Ik verbaas me dat ze met zoveel testen, screenen en voorbereiding idd tot deze mol gekomen zijn..quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd maar een zacht ei...Jammer dat ze hem gekozen hebben als mol
Als het hem was gelukt was het een goeie geweest, ik had het niet achter hem gezocht iig.quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd maar een zacht ei...Jammer dat ze hem gekozen hebben als mol
Mwah, dat is niet zo moeilijk. Wij zijn net klaar met kijken (als in, echt net een uurtje geleden) en we hadden hier helemaal niks van gezien tot we het in de aflevering zagen. Als je niet allerlei media opzoekt is het prima te missen, blijkbaarquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou het aan de andere kant knap vinden als je na alle commotie en berichtgevingen via alle media (tot nieuwsberichten op de radio en TV aan toe!) na zondagavond nog niet zou weten dat de Mol er mee gestopt is….
Ik vind het ook wel sneu voor hem hoor. En het is gewoon jammer. Hij lijkt me veel te lief en te soft om te mollen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als het hem was gelukt was het een goeie geweest, ik had het niet achter hem gezocht iig.
Naja... zoiets kan gebeuren
Hier ookquote:Op zondag 17 april 2022 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hopelijk zo om 20.20 uur online, benieuwd naar komende aflevering!
Apart, want het was echt op veel media te zienquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, dat is niet zo moeilijk. Wij zijn net klaar met kijken (als in, echt net een uurtje geleden) en we hadden hier helemaal niks van gezien tot we het in de aflevering zagen. Als je niet allerlei media opzoekt is het prima te missen, blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2022 20:31 schreef Legoblokje het volgende:
Ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |