Ik kende deze meme nog niet maar dit is een post van @3rr0r ?quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verdeel het veld altijd in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan probeer ik dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'mijn' zone, ga ik erachter aan, en anders blijf ik er vanaf.
Gaat lang niet altijd goed, en soms zit je ook in een team waarvan 3 van de 4 users alsnog door elkaar heen lopen en met z'n allen de bal op vliegen, maar dan ligt het in elk geval niet meer aan mij. Als de organisatie goed is kan je ook gewoon 1-2-2 spelen, en als je tegenstander dat ook doet man op man, maar dat gebeurt maar zelden.
Uitloggen zou een goede, eerste stap zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb liever een oplossing voor de toekomst. Niemand anders hier last van?
Nee.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kende deze meme nog niet maar dit is een post van @:3rr0r ?
Nee, van @Scrummiequote:Op dinsdag 12 april 2022 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind binnen één zone blijven al lastig genoeg.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verdeel het veld altijd in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan probeer ik dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'mijn' zone, ga ik erachter aan, en anders blijf ik er vanaf.
Gaat lang niet altijd goed, en soms zit je ook in een team waarvan 3 van de 4 users alsnog door elkaar heen lopen en met z'n allen de bal op vliegen, maar dan ligt het in elk geval niet meer aan mij. Als de organisatie goed is kan je ook gewoon 1-2-2 spelen, en als je tegenstander dat ook doet man op man, maar dat gebeurt maar zelden.
Wat heb je nou weer tegen Villarreal?quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:15 schreef T3hTommay het volgende:
Dit had de 2-0 moeten zijn, maar Bayern overdondert die teringspanjaarden maar mooi.
Ik ben tegen alles wat ook maar een beetje Spaans is.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer tegen Villarreal?
Van wie is dit?quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:16 schreef Coco het volgende:
Deze topicreeks bestaat voor 95% uit geouwehoer, ongeïnformeerd gezwets, vragen naar de bekende weg, herhaling, domme oneliners. En dat alles in een oneindige loop.
Zitten er mensen zich uit de naad te modereren om het nog ergens op te laten lijken, maar de schijtlolligheid gaat gewoon door.
Stumperds.
En tóch kijk je.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Celsie/Real, Bayern, City, Liverpool
Elk jaar dezelfde teams in de halve finale (lol)
Maar die zijn Catalaans.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:17 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik ben tegen alles wat ook maar een beetje Spaans is.
Behalve Barca.
Terwijl Barcelona juist een enorme aidsclub is.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:17 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik ben tegen alles wat ook maar een beetje Spaans is.
Behalve Barca.
@OllieAquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van wie is dit?
Geen onwaarheden overigens.
ja maar ja maar we hebben wel iedere keer een andere finale!quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Celsie/Real, Bayern, City, Liverpool
Elk jaar dezelfde teams in de halve finale (lol)
Klopt, dat was ook een geintje. Maar voor de rest heb je in Spanje enkel Realaids en opperdebiel Simeone, dus pistool tegen m'n kop, Barca.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terwijl Barcelona juist een enorme aidsclub is.
Da's @Cocoquote:
Villarreal is toch wel een sympathieke dorpsclub.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:19 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Klopt, dat was ook een geintje. Maar voor de rest heb je in Spanje enkel Realaids en opperdebiel Simeone, dus pistool tegen m'n kop, Barca.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |