Wat heb je nou weer gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
@:B00ster
aangezien ik een verplichte vakantie heb gehad kan ik geen dm beantwoorden
![]()
![]()
ja lezen kan welquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gedaan![]()
Zolang je 'm kon lezen, ok!
Soms welquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja lezen kan wel
kan alleen niet antwoorden
ik ben irritant blijkbaar
ik zal er verder maar niks over zeggenquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Soms welmaar niet in de mate dat je met vakantie moet. Maar dat vind ik. Ik heb de afgelopen tijd niet meegelezen, dus geen idee!
Snap ik, ik zit je maar te plagen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zal er verder maar niks over zeggen
anders ben ik zo weer
Dat doe ik nou nooit.quote:
mij plagenquote:
Zo, ik ben een paar weken weg en de hele wereld is ineens veranderdquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
mij plagen
![]()
![]()
![]()
dat kan ik helemaal niet handelen
* dud0r schopt die badeend in de slootquote:
Zie je SBE? Dat dus!quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r schopt die badeend in de sloot
een ongestelde duckquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, laat maar aan mij over.
[ afbeelding ]
Een duck die als tampon gebruikt is.quote:
je weet hoe groot een tampon is tochquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een duck die als tampon gebruikt is.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, laat maar aan mij over.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een duck die als tampon gebruikt is.
Is dit het moment waarvan je zei dat ik verbaasd moest reageren?quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
ik krijg nu hele foute banwaardige gedachtes![]()
![]()
nee deze nog nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Is dit het moment waarvan je zei dat ik verbaasd moest reageren?
Nope, leg eens uit.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet hoe groot een tampon is toch
ik zou ze graag alle 1000 op papier hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat mij betreft valt dit onder 'Rule 34'.
Je moet ze niet gebruiken bij een bloedneus.quote:
Papier?quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou ze graag alle 1000 op papier hebben
ik moest al lachen bij het opzoekenquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij moest je gewoon drie keer lachen omdat je op 'invoeren' moest klikken.
Vond het vies benauwd vandaagquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee want ik bedacht me net dat ik je op ideeën breng. Lekker weer hè vandaag?
Gelukkig wel. Door een ongeluk moest ik een paar km lopen. Was wel relaxed met dit weer.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hopelijk niet zelf betrokken? Zo klote als eendjes ineens oversteken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Door een ongeluk moest ik een paar km lopen. Was wel relaxed met dit weer.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sinds wanneer kom jij buiten overdag?
heerlijkquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hoe is het met je schoorsteen afgelopen eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
heerlijk
hele middag buiten bezig geweest
aah we hadden hier al last van het 'saharazand'quote:
Verrek, en ik denken dat ik nu toch eindelijk een bril moest.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah we hadden hier al last van het 'saharazand'
beetje bewolkt dus
40k schade/herstelkostenquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hoe is het met je schoorsteen afgelopen eigenlijk?
door het zandquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Verrek, en ik denken dat ik nu toch eindelijk een bril moest.
Zodan.quote:
Lul.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Is goed. Zodra jij antwoord geeft op mijn DM!
dat wil je niet want dan antwoord ik gewoon hierquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Is goed. Zodra jij antwoord geeft op mijn DM!
Paar honderd jaar geleden was je op de brandstapel geëindigd, dat weet je he?quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wil je niet want dan antwoord ik gewoon hier
Wat anders?quote:
aah vandaar die schoorsteenbrandquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Paar honderd jaar geleden was je op de brandstapel geëindigd, dat weet je he?
Geen idee! Ik werk al jaren met muziek dus heb een permanente hoge piep in mijn oren. Jouw gepiep wordt daardoor soms weggefilterd.quote:
Ghehehequote:Op dinsdag 12 april 2022 22:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sinds wanneer kom jij buiten overdag?
quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je bent toch niet van je slagtandengeloof gevallen he?![]()
En we zijn weer terug bij Rule 34.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
Ik zal niet verklappen hoor @:Foshizzle79 dat we regelmatig een terrasje pakken
Ssstttttquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
Ik zal niet verklappen hoor @:Foshizzle79 dat we regelmatig een terrasje pakken
Heb je net staan pissen dan?quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kijk, dat geluid herken ik tenminste!
dat zeggen ze vaker tegen je?quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Van je opblaaspop die lek is?quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kleine chickenwings zijn ook chickenwings he...quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van je opblaaspop die lek is?
chickenquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kleine chickenwings zijn ook chickenwings he...
Trusten Greysie!!!quote:
Goed plan. Warm het bed maar vast op dan kom ik erbij zoquote:
Slaap lekker.quote:
Te vroeg weer.quote:
neuh, ik ga gewoon aan het water. ram er zo wat brood in en keihard aan de arbeidquote:Op woensdag 13 april 2022 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tijd voor een paar sterke koppen thee.
Tottertquote:
Duudjequote:Op woensdag 13 april 2022 08:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
neuh, ik ga gewoon aan het water. ram er zo wat brood in en keihard aan de arbeid
daily maily babequote:
meneer fruitquote:
Heer dud0r.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
meneer fruit
groetjes aan soul als ze over een uur of zes wakker is
MOrguh, en, lekker geslapen?quote:
Hey ToT, alweer opgeknapt?quote:
Hey Dot.quote:
Hey FFquote:
Ik werd netjes om 8 uur wakker.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey FF![]()
![]()
Fijn zo. Beter ook dan de hele nacht op zitten
Klinkt niet al heel goedquote:
Vanaf?quote:
11 uur dacht ik.quote:
O dat is wel lekker. Dan heb je mooi wat uurtjes gepaktquote:
Ik vond het gisteren toch wel even turbulent.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker. Dan heb je mooi wat uurtjes gepakt
Scheelt dan toch wel dat het wat rustiger is op FOK! denk ik of niet?
quote:Op woensdag 13 april 2022 13:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan 'hey sailor'
Valt wel mee, een cm of 30 hoog.quote:
quote:
Dit is multi interpretabelquote:Op woensdag 13 april 2022 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee, een cm of 30 hoog.
Nou, daar doet wel een aantal dagen meequote:Op woensdag 13 april 2022 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee, een cm of 30 hoog.
quote:Op woensdag 13 april 2022 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Dit is multi interpretabel
Hij weegt bijna een kilo.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou, daar doet wel een aantal dagen mee
Lekker smikkelen en smullen dusquote:Op woensdag 13 april 2022 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb volgende week een paasbrunch op werruk
Zekers, als we getrouwd zijn moet ik je wel over de drempel kunnen tillen.quote:
Uiteraard, wel oppassen dat mijn hoofd de deurkozijn niet raaktquote:Op woensdag 13 april 2022 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, als we getrouwd zijn moet ik je wel over de drempel kunnen tillen.
Dat ik je van de trap laat lazeren moet ik ook zien te voorkomen.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Uiteraard, wel oppassen dat mijn hoofd de deurkozijn niet raakt
Die loop ik dan wel zelfquote:Op woensdag 13 april 2022 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ik je van de trap laat lazeren moet ik ook zien te voorkomen.
Dat lijkt mij ook een beter idee.quote:
Want straks liggen we beide onderaan de trap met een gebroken been en of arm enzquote:Op woensdag 13 april 2022 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een beter idee.
Idd, ik heb geen zin om weer een week in het ziekenhuis te liggen.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Want straks liggen we beide onderaan de trap met een gebroken been en of arm enz
Nee snap ik wel, is ook wel erg lang hoorquote:Op woensdag 13 april 2022 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik heb geen zin om weer een week in het ziekenhuis te liggen.
Ik ook tot dan toe niet, ik was echt verbaasd.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee snap ik wel, is ook wel erg lang hoor
Zelf gelukkig nooit iets gebroken gehad of in t ziekenhuis gelegen * klopt het even af *
moequote:
Hallo mevrouw de milfquote:
Pffff gezeik weer.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
moe
druk geweest in de tuin wederom
dus nu uitgeput op de bank
en u?
quote:Op woensdag 13 april 2022 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Pffff gezeik weer.
Zonnepanelen zijn geplaatst maar niet aangesloten omdat de monteur wegens privé-omstandigheden weg moest, er is schade gemaakt hier in huis, de kabels van de zonnepanelen komen op een lelijke plek het huis in en het is maar afwachten wanneer de klus afgemaakt gaat worden.
quote:Op woensdag 13 april 2022 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Pffff gezeik weer.
Zonnepanelen zijn geplaatst maar niet aangesloten omdat de monteur wegens privé-omstandigheden weg moest, er is schade gemaakt hier in huis, de kabels van de zonnepanelen komen op een lelijke plek het huis in en het is maar afwachten wanneer de klus afgemaakt gaat worden.
Een grote schroef van een paneel bij de trap is kapotgedraaid. Zie dat model maar terug te krijgen. En het was samen met de panelen geverfd, en een vervangende schroef zal blanco zijn dus mag ik straks ALLES bij de trap opnieuw gaan schilderen.quote:
Onbekend, ik kom met m'n telefoontjes niet voorbij de receptionisten. "Ja heel rottig meneer, ik zal een terugbelverzoek versturen naar de juiste afdeling."quote:Op woensdag 13 april 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dafuq!
en wanneer komt hij?
ik neem aan morgen?
Het schijnt toch nog een uurtje werk te zijn, maar enkele reis hier naar toe is voor hen 1 uur en 3 kwartier.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
aansluiten stelt geen reet voor
das zo gepiept
dat is hun probleemquote:Op woensdag 13 april 2022 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Het schijnt toch nog een uurtje werk te zijn, maar enkele reis hier naar toe is voor hen 1 uur en 3 kwartier.
Neem aan dat ze die schade gaan betalenquote:Op woensdag 13 april 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Een grote schroef van een paneel bij de trap is kapotgedraaid. Zie dat model maar terug te krijgen. En het was samen met de panelen geverfd, en een vervangende schroef zal blanco zijn dus mag ik straks ALLES bij de trap opnieuw gaan schilderen.
Daarnaast lieten ze vanaf de open zoldertrap een boormachine naar beneden vallen; vloertegel beschadigd.
Dat ja!quote:Op woensdag 13 april 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is hun probleem
zo simpel is het
mooi balen
zou er op staan dat ze het morgen aansluiten
komt mooi weer aan
die dingen liggen er niet voor niks
Fuck, echt wel!quote:Op woensdag 13 april 2022 19:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neem aan dat ze die schade gaan betalen
buurman Co aan het werk geweest??quote:Op woensdag 13 april 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Een grote schroef van een paneel bij de trap is kapotgedraaid. Zie dat model maar terug te krijgen. En het was samen met de panelen geverfd, en een vervangende schroef zal blanco zijn dus mag ik straks ALLES bij de trap opnieuw gaan schilderen.
Daarnaast lieten ze vanaf de open zoldertrap een boormachine naar beneden vallen; vloertegel beschadigd.
Officieel bedrijf.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
buurman Co aan het werk geweest??
tjeezz
man wat slechtquote:
Maanlampje.quote:
knalketsworstjequote:Op woensdag 13 april 2022 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
VRIENDEN, en haagse vette vrieandellen !!
Als dat niet knallend ketsen wordt...quote:
even zijn nieuwe bed inwijdenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als dat niet knallend ketsen wordt...
Hij heeft toch hoop ik geen bad? Straks ben ik de lul.quote:
Nee gewoon douchequote:Op woensdag 13 april 2022 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft toch hoop ik geen bad? Straks ben ik de lul.
Dat zegt nog niets maar ik ben wat geruster gesteld.quote:
genoeg chicka's op FOKquote:Op woensdag 13 april 2022 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet dat voorlopig in mijn eentje doen
Netjes.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een @:haags grap gemaakt, ik doe maar screenshot ipv quoten anders springt ie weer uit zijn panty![]()
[ afbeelding ]
Ik ook?quote:
Is mijn parkiet ook goed?quote:
Ik probeer juist bewust niet-bestaande dingen te gebruikenquote:Op woensdag 13 april 2022 08:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Vogelgriep vastgesteld op eendenbedrijf in Lunteren!!!
Dat is wederzijds kerel.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik probeer juist bewust niet-bestaande dingen te gebruikenIk mag SBE juist erg graag.
Hopelijk had je het nog niet betaald?quote:Op woensdag 13 april 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op woensdag 13 april 2022 21:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Waarom val ik toch altijd bij dit soort posts binnen?
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Fakenews. Er zijn geen vrouwen op Fok!
Boostquote:
De helft hier zijn allemaal kerels met tetten en zonder broekslangquote:Op woensdag 13 april 2022 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Fakenews. Er zijn geen vrouwen op Fok!
Omgquote:Op woensdag 13 april 2022 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
De helft hier zijn allemaal kerels met tetten en zonder broekslang
zeg kerelquote:
pittige ketchupquote:
Zie onderschrift, gaat niet over groene peperquote:
Ah gelukkig, ik begon in mijn hoofd heel andere beelden te krijgenquote:Op woensdag 13 april 2022 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Zie onderschrift, gaat niet over groene peper
Ik heb geen kort haarquote:Op woensdag 13 april 2022 23:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik begon in mijn hoofd heel andere beelden te krijgen
Hoe lang is je haar dan?quote:
langer dan kortquote:
Ik ben ook moe, heb vanavond een soort escape room gemaakt.quote:Op woensdag 13 april 2022 23:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
En toen was het hier weer uitgestorven
Hey jijquote:Op donderdag 14 april 2022 01:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb afgelopen week heel wat meegemaakt
4 tentamens gehad, waarvan een hertentamen (dat wiskunde gedoe... Ging nu best lekker)
Ontdekt dat mijn ex man in mijn straat is komen wonen
Te horen gekregen dat mijn ex weer vrijgezel is
Altijdquote:
Lekker pompen is altijd lekkerquote:
Hoe is het met de zwemles mevrouw?quote:
Ze was druk met de andere moeder aan het babbelen gisteren en nummer 2 kwam een heel stuk later binnen en heb ik daarna pas weer gezien bij het ophalenquote:Op donderdag 14 april 2022 05:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het met de zwemles mevrouw?
Jammer, zeer jammerquote:Op donderdag 14 april 2022 05:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze was druk met de andere moeder aan het babbelen gisteren en nummer 2 kwam een heel stuk later binnen en heb ik daarna pas weer gezien bij het ophalen
O fijn dat je alle 4 gehaald hebt.quote:Op donderdag 14 april 2022 01:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb afgelopen week heel wat meegemaakt
4 tentamens gehad, waarvan een hertentamen (dat wiskunde gedoe... Ging nu best lekker)
Ontdekt dat mijn ex man in mijn straat is komen wonen
Te horen gekregen dat mijn ex weer vrijgezel is
Ze zegt niet dat ze de allemaal gehaald heeftquote:Op donderdag 14 april 2022 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O fijn dat je alle 4 gehaald hebt.![]()
Vind je het erg dat hij bij jou in de straat is komen wonen?
Dat begreep ik er niet uit, 4 tentamens waarvan 1 hertentamen en het ging best lekker zegt ze.quote:Op donderdag 14 april 2022 06:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zegt niet dat ze de allemaal gehaald heeft
Mijn excuus als ik te positief reageerdequote:Op donderdag 14 april 2022 07:09 schreef dud0r het volgende:
Ze zegt dat het hertentamen best lekker ging. Over de anderen zegt ze helemaal niets over hoe het gegaan is.
Schatjequote:Op donderdag 14 april 2022 07:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb van nog geen een de uitslag binnen dus tjahz...
En ja ik vind dat best erg dat mijn ex in de straat is komen wonen
Sorry dan heb ik het verkeerd begrepen, maar gun het je dat je ze gehaald hebt.quote:Op donderdag 14 april 2022 07:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb van nog geen een de uitslag binnen dus tjahz...
En ja ik vind dat best erg dat mijn ex in de straat is komen wonen
Wat dan?!quote:Op donderdag 14 april 2022 12:41 schreef FranticDJ het volgende:
Dat moment dat die blauwe jongens iets totaal anders leveren dan wat je besteld hebt
nog nooit meegemaakt daar.
mja als het nog een tv zou zijn wat ik besteld had zou ik zeggen jaquote:Op donderdag 14 april 2022 12:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien had degene niet goed gelezen welke maat het moest zijn
Oh zelfs dat dus niet..Dan maar even melding van makenquote:Op donderdag 14 april 2022 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja als het nog een tv zou zijn wat ik besteld had zou ik zeggen ja
Reeds gedaan, brave burger dat ik benquote:Op donderdag 14 april 2022 12:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh zelfs dat dus niet..Dan maar even melding van maken
Wat had je wel besteld dan?quote:Op donderdag 14 april 2022 12:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Reeds gedaan, brave burger dat ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |